-_- -_- -_-
Slm minna.(Weeb giriş yapmak istemezdim yine de ortamı yumuşatmak istedim.)
Bilge yine yok neyse sallamayın onu şimdilik.
Ben Zeynep. Başka kim olacak?
Adam akıllı oturup Bilge ile düzgün bir şeyler paylaşalım dedim. Ama Bilge'nin internetsel sorunları var. Dedim "Zeynep. Bir şey yapman lazım."Youtube'da geziniyordum. Death Note'la ilgili videolara falan bakıyordum. Çevirmeyi düşündüğüm güzel bir video var inşallah buraya atarım(çevirirsem...)
Veee... daha önce gördünüz mü bilmiyorum ama Death Note'un Yaoi oyunu olduğunu gördüm.
Şimdi demeyin "Zeynep biz oruçluyuz. Neden bize bunu yapıyorsun?!"
Hayır hayır! Gerektiği kadarıyla sansürleyip anlatacağım.
Peki neden anlatıyorum?
Çünkü... Çünkü... PSİKOLOJİM BOZULDU! BEN GİDİP BOKU NO PİCO'YU BİTİRMİŞ İNSANIM! BANA O DEĞİL! BU OYUN KOYDU! SİZİNKİNİN DE BOZULMASI GEREK! BEN O KÖPEKTEN KAÇARKEN ARKADAŞINA ÇELME TAKAN ŞAHISIM :/Videonun kapak fotoğrafında hayır yoktu zaten ama kaşındım. Oynayan şahıs oyundaki konuşmaları hızlı hızlı geçse bile anladım. Hayır videoyu izlerken haykırarak ağlamakla anıra anıra gülmek arasında kaldım zaten. (Tam olarak anlamak için aynısının yavaş oynanmış versiyonunu da izledim.)
Oynayan oldu mu veya o videoyu izleyen? Hoşunuza gittiyse bile saygı duyuyorum.
L normal bir şekilde varisinin kim olacağını belirlemek için Mello ve Near'ı odasına çağırıyor.
Buraya kadar her şey normal.
Zaten çizim falan beğenmiştim yani iyiydi yine bir oyun için ama ben anlamıştım L'in o surat ifadesinde hayır olmadığını.L Near'a çikolata veriyor. Mello da atarlanıyor haliyle.
"Nerede benim çikolatam aq?!"
Sen görecen çikolatayı görecen...
L de çikolatayı yiyebilmesi için Mello'ya Near'ı öpmesi gerektiğini söylüyor. Bundan sonra olan oluyor. L gayet bir sapık sübyancı misali Mello ve Near'ı birbiriyle anladınız.Ve L varislerini onların sex yapmasına göre değerlendiriyor...
L valla bravo ne diyeceğimi bilemiyorum.
Daha sonra Near'la Mello'nun koridorda öpüştüğünü görüp tepki vermeyen Watari'ye yorumum yok zaten.Aynı oyun yapımcısı birkaç tane daha oyun yapmış onları da izleyip (Matt vardı çünkü.) sövecektim ama kendimi dizginledim. Zeynep bir günlük bu kadar yeter.
Halbuki ben ne ağır fotolar ne ağır fanficler görmüş insanım ama (Gereken sansürü yaptığımı düşünüyorum)
oyunun çizimi olsun, L'in sübyancı olarak gösterilmesi, o surat ifadesi ve arkaplanda çalan L Bilmemne Theme'le benim psikolojim s*kildi.
Oyunu yapanın, Youtube'a yükleyenin ta amk!
Tekrar belirtiyorum oynamanıza veya Near x Mello'yu desteklemenize değil bu oyunun temasına karşıyım. Niye triple yapıyon be amk senaryocusu?! (Triple sayılıp sayılmayacağından bile emin değilim ya...)Son olarak moral düzeltmek adına şunu da buraya bırakıyorum.
Sonraki bölüm ne atarız bilmem.
Böyle çeviri yapıp atmamdan memnun musunuz? Çünkü onları yapması daha kolay geliyor. Görüş belirtin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Death Note - İşsizlik
FanficDeath Note'la ilgili saçma şeyleri ve çizimlerimizi paylaşacağız. Caps video vs.