Kızlar ailelerinden izin almak için yanlarına gitmişlerdi.Şeydanın aile işinin zor olacakmış konuşmamızda öyle demişti diğer kızların kolay oluyordu da şeyda'nın neden zor oluyor bunu anlamadım bide biz şeydayla bebeklik arkadaşayız aslında ilk onun izin alması lazımdı annesi ve babası ilk onun izin vermeai lazımdı neyse şuan daha önemli uşlerimiz vardı odamdaki eşyaları kolilere yerleştirmem lazımda bende odama çıkıp eşyalarımı hazırlamaya başladım.İlk baş çalışma masısının üzerindeki ıvır zıvırları topluyordum ki telefonum çalmaya başladı arayan şeydaydı telefonu açtım telefonu açtımda şeydanın ilk söylediği kelime izin verdiler demek oldu ben neye uğradımı şarırmıştım nediyorsun şeyda dedim diyorum ki annem ve babam sizinle gelmenize izin verdi ben şimdi eşyalarımı topluyorum şeyda istersen sende toplamaya başla istersen dedim şeyda tamam dedi ve burdan ne zaman ayrılacağımızı sordu bende tam birşey bilmediğim için anneme sormuştum çarşamba günü naklıyatçılar geleceğini ve ve evdeki kotlukları falan taşıyacaını söyledi bende şeydaya haber vermek içn hemen telefonumu aldım ve şeydayı aradım annem ne dediyse aynısını anlatmıştım ama ortada çok büyük bir sorun vardı kızlar nerde kalacaktı bu konuyu annemle konuşmam lazımdı.Evet kızlar izin almış olabilirler ama ben bu olayı anneme ve babama ne diye anlataacaktım ve onlar bu durumu nasıl karşılayacaktı benim için önemliolan buydu şimdi şeyda izin aldı ama diyer kızlar izin aldımï bunu öğrenmenin tek bir yolu vardı aramak.Telefonumu alıp ilk önce yarkını aradım yarkının anneside izin vermişti ama oda benim gibi nerde kalacaklarını merak ediyordu.Ev tutalım desekdaha 18 yaşını doldurmadığımız için sorun olacaktı diğer kızlardı aradım hepsi izin verdi ve meldayla konuştuğumda şöyle birşey dedi meldanın anne ve babası ayrıydı meldanın babasıda bizim taşınacağımız yerde oturuyordu ve melda biz babanın yanında oturabiliriz dedi bende bu fikri uygun buldum ve hemen diğer kızlarada haber verdim ve bu durumu hepsi kabul etti bende o süre içerisinde odamı toparlamıştım artık burdan ayrılıyorduk ve ben depresyona girecek kadar üzgündüm ben bu odada az yanlızlık partisi vermedim kendi kendime ama artık başka oda da başka yanlızlık partileri verecektim.Neyse ki artık eskisi gibi yanlız olmayacaktım ben galiba bu YAŞAM gurubuna ısınmaya başlamıştım.Hani yani ısınıyordum gibi birşey hadi inşallah.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Yanlızım
ChickLitAysima kendine kafa dengi biri bulacak mı yoksa yine yanlız mı kalacak yoksa Gurubuyla mı iyi anlaşacak Aysima'nın meraklı hikayesi için hemen kitaplığınıza ekleyin