Annem çık bakaım ordan diyince ayaklarıma kara sular inmişti inşallah buğra gitmiştir bir çıktım buğra ortalarda görünmüyordü aşağıya eğilmişti birden ayağa kalkınca annemde bende irkildik annem bu çocuk kim diye sorunca birz durdum ve ağzımdan sınıf arkadaşım diye bir kelime çıktı bugün sınıfça bizim için hoşgeldin partisi düzenliğecektikte onun için beni almaya geldi dedi annemde e o zaman niye duruyosun gidip hazırlansana dedi bende odama çıkıp altıma bir laciveret jean üstümede siyah bir body giydim ve çıktım anneme hoşçakal öpücüğü kondurup çıktım annem bizi uğurladı ve çıktık evin bahçesinden çıktık ve hemen sağ tarafa döndük ve sen manyak mısın neden kaçmadın diye buğraya bağırarak sordum asıl sen ne yapıyorsun dedi bende ne yapayım daha nasıl kurtulabilirdik dedim neyse sen burdan git ben kızlara giderim bir kaç saat sonra eve dönerim dedi oldu annene yalan mı söyleceksin yürü gidiyoruz dedi ve kolumdan çekmeye başladı bende kolumu bırak ben bir yere gelmiyorum dedim ii sen ne yaparsan yap dedi be gitti ve ben ordan kızlara gittim o sırada da annem kızlara geldi evde malzeme bitmiş ve melda'nın anneside o gün orda olduğu için annem ordan istemeye gelmişti bende aşağıda olduğum için kapıyı ben açtım annem aysima diyince anne diye cevap verdim senin burda ne işin var dedi bende anne parti erken bitti dedim ii peki öyle olsun dedi bende senin burda ne işin var dedim evde un bittiğini ve burda kimseyi daha tam tanımadığımız için ve melda'nın annesi de burda olduğu için un almaya geldiğini söyledi bende hemen selda teyzeye haber verdim selda teyze annemi karşıladı ve oturma odasına geçip biraz konuştular bende kızların yanına bir koşu çıktım ve hemen annemin geldiğini anlattım yarkın şok olmuştu çünkü bugün tüm kızlara resmen şokun daniskasını yaşattım annem eve giderken beni deçağırdı ve annemle birlikte eve gittiik yolda annem buğra'nın tatlı çocuk olduğunu ve buğrayı sevdini söyledi ben şok oldum eve geldiğimizde hemen odama geçip telefonuma sarıldım ve guruba girip annemin ne dediğini tek tek anlattım yarkın artık bayılacaktı o kadar çok olanüstü olay yaşadığı için kapasite error vermişti neyse bugün onca şeyden sonra çok yorulmuştum hemen yatağıma girip tavşanıma sarıldım ve uyudum yarın yorucu bir okul günü vardı yine sabah erkenden kalkıp okula gidecektim bakalım yarın neler olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Yanlızım
ChickLitAysima kendine kafa dengi biri bulacak mı yoksa yine yanlız mı kalacak yoksa Gurubuyla mı iyi anlaşacak Aysima'nın meraklı hikayesi için hemen kitaplığınıza ekleyin