KOCAN KADAR KONUŞ:DİRİLİŞ

29 3 0
                                    

Evet sinemaya geldik ve hemen film seçmeye başladık filmler çok sıkıcıydı filmler;Delibal,kocan kadar konuş;diriliş,düğün dernek;sünnet,Ay love you,Ali kundilli 2,Osman pazarlama,hızlı ve öfkeli falan vardı ve biz gittik kocan kadar konuşa seans 18.30'ydı ve saat daha 18.00'di bizde sinama katına çıktık ama acıktığımız için yemek katına doğru gittik.Ne yiyelim diye tartışırkan kendimizi kumpircide bulduk.Hepimiz kumpir alıp masa aramaya başladık cam kenarında bir masa bulup oraya oturduk hemen yemeye başladık aynı zamanda bugünden konuşmaya başladık olan olaya bak buğra yarkın'ın yanına gidip benim ne sevip sevmediğimi nelerden hoşlanıp hoşlanmadığımı falan sormuş yarkın neden diye sorduğunda buğra ben aysimayi tanımak istiyorum demiş yarkın da beni tanıdığı için bence buğra sen hiç bu işe girişme aysima kolay kolay kafa dengi bulamaz hatta biz bilee aysimayla kafa dengi değil sadece dedikodu gıybet yani sevmez seni hiç yanaşma bu iş olmaz demiş ama kim dinler ki ohoo neyse yarkın söylemiş falan neyse oydu buydu derken sinama seansının başlamasına sadece dakikalar kaldı bizde hemen mısır falan alıp sinama salonuna geçtik bir iki dakikaya kalmaz film başladı film güzele benziyordu ama sıkılmıştım tam bir aşk filmi sıkıntıdan çatlayacaktım eğer biraz daha kalsaydık ve filme 10  dakika ara vermiştik hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım ve makyajımı tazeledim ve terasa çıkıp hava aldım ve terasta beni bir süpriz bekliyordu buğra tam bur tehlike çıkması görür görmez hemen kapıya doğru hızla yürümeye başladım buğra bana bağırdı Aysima dur! Ben dumamazlıktan gelip hemen koşmaya başladım sinama salonuna girdim kızlar beni bekliyordu hemen oturdum kapı açıldı korkmuştum buğra diye ve onun olmadığını görünce rahatlamıştı film başlammışti ben yine hem sıkılıyor hemde tıkınıyordum filimin ortasına gelmiştik biranada kapı açıldı ve içeri giren buğraydı ben şok!!
 

Not:Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın 😑😩

Yine YanlızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin