1 Hafta sonra:
Eylemler akşam uçağıya geliyorlardı Aslılarsa dönüyordu.Yani bir yandan sevinirken bi yandanda üzülüyordum sonuçta yıldan yıla görüşüyoruz...Bu arada melda şeyda yarkın ve arnisa okulda katıldıkları yarışmayı kazandikları için 1 haftalığına yada 1 aylığına yurtdışına geziye gidiyorlar.Yani bizde biz bize kalıcaz hemde kızları aksatmamış olucaktım.Aslı cenkle buluştuktan sonra nedensiz bir şeklide ayrılmışlar nedenini ikiside anlatmadı ama Aslı böyle daha rahat olduğunu söyledi...Uçak saat 7'deydi ve saat 6'ya geliyordu bizde hazırlanıp arabaya geçtik yol açıktı çünkü kestirmeden gitmiştim o sırda eylem aradı biz geldik havaalanındayız uçağa bineceğiz 1-2 saate orada oluruz dedi ve bende tamam deyip.Telefonu kapattım ve yola devam ettim saat 18.15'ti havaalanına geldiğimizde pasaportlar girişler çıkışlar biletler herşeyi halletik ve beklemek için sandalyelere oturduk ve 15-20 dakika sonra anons edildi 18.00 uçağı gelmiştir yolcularımızı uçağa bekliyoruz gibi bir çağrıydı hemen uçaga bindirdik ve vedalaşıp ayrïldık aradan 5 dakika geçmeden Ecrin aradadı kanka biz uçağa bindik yarım saat bir saate orada oluruz dedi bende tamam kankacım bekliyoruz dedim ve telefonu kapattım babam işte olduğundan bizimle gelmemişti ben de anneme kızların yarım saat bir saate burada olacağını söyledim eve ikram edecek hiçbirşey olmadığı için annemle alışveriş yapmaya pastaneye gittik hemen bişeyler aldık malüm gelenler kalabalıktı.Alışveriş yaptıktan sonra eve geçtik o sırada telefonum çaldı arayan Şeydaydı telefonu açtım.Canım biz yola çıkıyoruz bizi havaalanına bırakır mısın? Bırakım canım hemen geliyorum dedim ve telefonu kapattım hemen aşağıya indim ve anneme birßey lazım mı diye sordum ve evden çıktım hemen kızlara gittim kapının önünde dağlarca bavulla beni bekliyorlardi.Hemen indim ve kızlara yardım için aşağıya indiğimde siz diyer arabaya neden sığamadınız diye soracaktım ki arabaya baktığım da araba tıklım tıklım bavul doluydu kalanları benim arabaya koyduk ve havaalanına doğru yola çıktık ve saat 20.00'de uçak kalkacaktı ve biz 19.15 'te ordaydık kızları bıraktım ve eve döndüm saat 19.47'ydı eve gittiğimde aradan biraz zaman geçti işte saat 20.15 civarı gibi bişeydi telefonum çaldı arayan nisaydı telefonu açtığımda kanka ben geldim gel beni al dedi nerdesin sen hangi havaalanına indiniz dedim bir dakika bir fikrim yok bir sorayım ordanda bir ses geldi "Pardon burası janghi havaaalnı?"" Sabiha gökçen" dedi tamam dedim duydum geliyorum bekle oralarda bir yerlerde gelince ararım seni dedim ve telefonu kapattım tam çıkarken tekrar telefon çaldı bu sefer arayan zaferdi kanka ben geldim sabiha gökçendeyim gel beni al dedi tamam kanka geliyorum nisa da orlardaymış bakının karşılaşırsınız belki dedim ve telefonu kapatttım arabaya binerken telefon tekrardan çaldı ecrin arıyordu telefonu açtım ve gel beni al dedi tamam dedim sabiha gökçen desiniz dimi evet gel tamam geliyorum bekleyin herkes sabiha gökçene indimşti bu banaavantaş olmuştu inşallah arabaya sığarız almayanlarda bagaja artık 😂 neyse saat 20.45 gibi havaalanina geldim herkes kapida beni bekliyordu hemen arabadan indim koşa koşa yanlarına gittim ve kucaklarına atladım ve doyasıya sarıldım onları çok özlemiştim neyse sarılma merasimi bittikten sonra arabaya bindik biraz sıkış tepişte olsak sığdık ve eve saat 21.00 gibi gittik 21.15 gibi de evdeydik neyse akşam çok eğlenecektik heycan dorukta...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Yanlızım
ChickLitAysima kendine kafa dengi biri bulacak mı yoksa yine yanlız mı kalacak yoksa Gurubuyla mı iyi anlaşacak Aysima'nın meraklı hikayesi için hemen kitaplığınıza ekleyin