Sabah saat 5.30'da kalktım.Annem mutfakta enfes bir kahvaltı hazırlamıştı.Peynir,zeytin,domates,salatalık ne var ne yoksa vardı birde bunları annem dünün yogunluyla yapmıştı doğrusu annemin kalkması bile mucizeydi.Anneme bu kahvaltıyı neye borçuluyuz diye sorduğumda canım kızıma kahvaltı hazırlayama mı dedi bende iyi madem diyim enfes kahvaltıya oturdum biraz atıştırdıktan sonra odama çıkıp kıyafetlerimi giydim ve kızların gelmesini bekledim.Kızlar 5-10 dakiya kalmaz burdalardı birlikte okula gittik ilk ders matematikti.Hoca konuyu anlatmaya başladı konu fonkisoyonlarda bileşke işlemleriydi hoca konuyu anlatıktan sonra anlamayan var mı diye sordu bende bu konuda çok iyiyim yani bu tür şeyleri çabuk kavrarım ayla ordan lafa atladı ve hocam bu yeni gelnler anlamamıştır siz en iyisi tekrar anlatın dedi ben ordan lafa atlayınca olanlar oldu kızım sanki sen çok biliyorsun karışmasana sen bide ben çok merak ediyorum sen nasıl anladın olmayan beyine bunca bilgiyi nasıl anlıyorsan artık hoca ordan tam çocuklar sakin olun kızlar siz anladınız mı dedinde biz kızlar anlamıştık fakat sınıfta bir kaç kişi anlamadığı için hoca tekrar anlatttı hoca örnekler çözmseye başladı ben nerdeyese tüm sorulara kalkıyordum ve hsini doğru biliyordum joca en kolay soruya aylayı kaldırdı ve alya en kolay soruyu yapamadı hoca başta anlayışla karşıladı fakat daha kaldırmaya devam ısrar ediyordu ve aylada çözemremeye hoca en en sonunda dayanamayıp bana aysimacığım sen aylayı bu kinuya çalıştırır mısın dedi ve bende hocaya ben mi cevabını verdim evet sen dedi tenefüslerde boş olduğun zaman aylayı çalıştır dedi bende tamam hocam çalıştırırım ama ayla buna ne diyecek diye hocaya sordum hocada aylaya hocam sınıfta başka öğrenci mi kalmadı neden aysima diye sordu ve hocada sınıfta o konuyu en iyi anlayan o dedi bende hocaya teşekkür ettim.Zil çalmıştı hoca yanıma gelip bana kaynak bir kitap verdi zorlandığın bir yer olursa burdan bakarsın okul çıkışı da bana kiyabı getirirsin dedi biz ayla ile kantine indik ve ben konuyu anlatmaya başladı kantinin ortasında ne biçim anlatıyorsun be diye bağırdığında benim devreler atmıştı kızım sende sorun varsa bana niye bağırıyorsun diye bağırarak karşılık verdim aa dedi ve saçlarıma yapıştı bende direk saçlarına kökten yapıştım herkez bize bakıyordu aylanın saçlarını yolarken buğranın koşarak buraya geldiğini gördum ve belimde bir sıcaklık hissetim ve beni çektiğini gördüm ben i çeken buğraydı bırak beni diye onada bağırmaya başladım ve ilerden nöbetçi öğretmenin buraya doğru geldiğini gördüm noluyo burda diye bağırmaya başladı bende durumu hiza ettim hoca yürü ayla müdürenin yanına diye resmen içimin yağları erimişti yanmı tırnaklamıştı yanağım kanıyordu hemen ilkyardım odasına gidip pansuman yaptırdım sonra sınıfa çıktım dersimiz sınıf öğretmenimizleydi sınıf öğretmenimiz edebiyat hocasıydı yanağımı görünce ne olduğunu sordu ve bende tüm olanları anlattım peki ayla gelsin birde cezasını ben vereyim demişti bir kaç dakika sonra ayla sınıfa gelmişti hoca bir güzel aylaya fırça atmıştı cezası ise edebiyat kitabını 10kere defterine yazmaktı valla işi zordu zil çalmıştı kızlarla birlikte eve doğru giderken arnisa bugünün yorgunluğunu atmak için sinemaya gitmeyi teklif ettim bende tabiki kabul ettim hemen eve gittim ve üzerimi değiştirip evden çıkacaktım ki annem yanağıma ne olduğunu sordu ben yine tüm olanları anlattım evden 15-20 dakika sonra anca çıkabilmiştim hemen kızlara giitim ve ordan hemen sinemaya acaba hengi filmi seyredecektik merakla bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Yanlızım
ChickLitAysima kendine kafa dengi biri bulacak mı yoksa yine yanlız mı kalacak yoksa Gurubuyla mı iyi anlaşacak Aysima'nın meraklı hikayesi için hemen kitaplığınıza ekleyin