YOL KESEN ÇOCUK

31 4 0
                                    

Çocuk bizim okuldanmış ama biz okula yeni geldiğimiz için biz onu tanımıyoruz çocuk bize hoşgeldiniz kızlar okulumuza neşe kaynağı getirdiniz diyince ben bir dellendim oğlum sen ne diyorsun be dedim ve çocuk saçlarına yapıştım ve kızlar beni zor ayırdı çocuktan çocuk zaten çok sinir bişeydi zaten tüm okul onu serseri olarak biliyormuş anladığınız yolda bize serseri musallat oldu ama çocuğun şimdi hakkını almak olmaz çocuk çok yakışıklı zaten bende de serseri bi tip var sonra kafamı salladım ve kendi kendim ne diyorsun sen aysima'ya off başka çocuk mu yok sana kızlara hadi kızlar artık gidelim dedim tam giderken çicuk size hoşgeldiniz demiştim hala cevabını alamadım dedi bende sanane dedim ve yüzüne bir yane patlatım bu arada çocuğun adı da Buğra'ymış bu arada artık eve gelebilmiştik ben eve gittimde mutfak ve oturma odası tamamlanmıştı.Annemler şuan yemek odasını düzenliyorlardı bir tek misafir odası kalmıştı toparlanmadık odama geçip üzerimi değiştirdim ve mutfağa gidip birşeyler atıştırdıktan sonra annemin yanına gittim ve kızların yanına gideceğimi söyledim ve evden çıktım kızların yanına giderken Buğra'yla karşılaştım bugün sana birşey dedim ve sen bunu bana vurarak karşı çıktın dedi bende dedim ki bu seni ilgilendirmez dedim oda sana bana vurdun ve bu beni ilgilendirir dedi bende hoşbulduk dedim ve ordan ayrıldım çünkü vercek başka cevabım yoktu ve ilk kez birine bu kadar muhtaç olmuştum ve ilk kez bana laf atan birine lafım yoktu ve ben lafattığım herkezi de kapak ederdim ama ilk kez birine hoşbulduk diyip ordan uzaklaştım 1-2 dakika sonra kızlardaydım ve kızların bana dedikleri sen ilk kez birine laf sokmadan ordan ayrıldın sen aysimadan bahsediyoruz dimi evet dedim ne yapıyım çocuk öyle deyince verecek başka bir cevabım yoktu dedim ve kızlar şok olmuştukızlar neyse 5.30oldu bende kızlara artık eve gitmem gerektiğini söyledim ve ordan ayrıldım ve eve gittim eve gittimde tüm yerleşme bitmişti annemler yorgunluktan ölüyordu bende mutfağa gidip onlara soğuk bir limonata yapmaya başladım o sırada mutfak kapısı çalındı kapıyı çalan Buğra'ydı ve o sırada annem içeri girdi ve benim kapıda olduğumu gördü ve orda ne yapıyorsun diye sordu ve ben dışarı bakıyordum dedimve tabi ki dıßarı bakmıyordum buğra'nın neden buraya geldiğini soruyordum o sırada annem geldiği için buraya git hareketi yapmaya başladım annem çık ordanz bakıyım dedinde işte olanlar oldu.

Yine YanlızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin