Sizlere rahatsızlık verdiğimdrn çok üzgünüm ama bir kaç kelime söyleyip çıkacağım dedi kızlar ve ben neye uğradığımızdan şaşırmıştık.Bir anda film kapandı ve herkez çıkmaya başladuı herkes durumdan şikayetçiydi.Bari bizde çıkalım dedik ve yerimizden kaltık doğrusu kalkacaktık ki Sertaç siz oturun dedi.Bende takmadım ve jazırlandık merdivenlerden inerken Sertaç yanıma geldi ve kolumdan tutup bir koltuğa otutturdu kızlar Buğraya bağtıyordu bıraksana kızın kolunu Sertaç adrte onları takmıyordu bile kızlarda mecburen yanıma oturmak zorunda kaldı ne var dedim niye biz dışarı çıkartmadın diye Sertaç'ı sorguya çekiyor gibi oldu.Birden projrksiyonda benim resimlerim yayınlanmaya başladı küçüklük resimlerim falan bunları nerden bulmuştu asıl şaşırtıcı buydu .Sonra ilerleyen resimlerin altında yazılar yazmaya falan başladı Seni ilk gördüğümde bu nenim hayatımı süsleyecek kadın dedim gibisinden.Ben sinirlenmiştim tabi hemen yerimden kalkıp Sertaçin anına gidecekken ekranda büyük harflerle BENİMLE ÇIKARMISIN AYSİMA ? yazıyordu.Ben şok!Hemen Sertaçın yanağına bir tokatatlatım biraz durdu falan sonra kalktı ve dedi ki sevmekte suçsa artık ben yokum dedi ve salondan çıktı Kızlar yanıma geldi ve hemen ordan ayrıldık.Eve giderken durakta Sertaçla karşılaştık benden özür diledi ve dediki ben yanlış yaptım hemde senin gibi bir kıza neyse dedi ve arkasını dönüp gitti.Yıkılmışmıydïm anlamadım .Neyse metro geldi ve bindik çok fazla yorulmuştum metroya binince kendimi koltuğa bıraktım ve sanırsam uyuya kalmışım sonra ineceğimiz durağa geldiğimizde kızlar beni kaldırdı ve gözlerimi açtığımda Oda Ne!Bir çocuk çocuk çocuk değil resmen taş galiba hayatımın geri kalanını bulmuş gibiydim ama bir sorun vardı bu çocukla nasıl tanışıcağım evet ama aklıma benim yine aysima çözümlerinden gelmişti aysima çözümleri neler mi biraz gaddar biraz akılsal biraz mantïk biraz kötü biraz iyi biraz zor biraz kolay evet size biraz karmaşık gelmiş olabilir ama bunlarda işte Aysima çözümleri karışık gelmesi normaldır neyse durağa geldik işte plan başlıyordu planım biraz şaçma olabilir ama çok normal değilmi işte başlıyorduk tam koltuktan kalktım veee işte startı verdik yanıştığıma memnun oldum taş çocuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Yanlızım
ChickLitAysima kendine kafa dengi biri bulacak mı yoksa yine yanlız mı kalacak yoksa Gurubuyla mı iyi anlaşacak Aysima'nın meraklı hikayesi için hemen kitaplığınıza ekleyin