Taş Çocuk

30 3 0
                                    

Evet işte şimdi Aysima planlarını devreye sokma vakti gelmişti .Evet şimdi hepiniz merak ediyorsunuzdur acaba aysimanın planları ayağa kalkıp merhaba tanışalım mı diyecek yoksa merhaba ben aysima diye cümleye mi başlıyacaksan başla artık şu plana diyorsunuzdur hepiniz e artık bu kadar uzun tutmak yeter e hadi başlayalım ayağa kalktım ve kendimi here bıraktım ve kalktığımda artık onun kollarının altındaydı kızlar nasıl panik olmuştu metro durakta durmuştu ve ben kendimi o taş çucuğun kollarında buldum ve beni hemen yere yatırdılar öksürerek uyandım ve bana noldu diye sorduğumda bayıldınız dedi ben ben diye kekeledim ve çok sağolun dedim rica ederim ve ben fırsatçı ben hemen lafa atladım ve benim size bir teşekkür borcum var dedim ve size bir kahve ısmarlarım hemde tanışmış oluruz dedim e madem peki dedi o zaman yarın kadıdöy moda da buluşuyoruz saat 2 de kimseye randevu vermek yok dedim ve gülümseyerek ayağa kalktı he bu arda adı neydi diye sorduğumda cenk olduğunu söyledi bende aysima dedim ve tanışmış olduk kızlar birşeyin var mı hastaneye gidelim mi iyi misin diye eve gidene kadar bu sorularla beynimi yemişlerdi bende sonunda ayy yeter kızlar herşey yalandı tamam mı sadece bunu cenkle tanızşmak için yaptım ben bayılmadım bile tamamı artık üstüme gelmeyin ben yeterince iyiyim dedim kızlar resmen öküzün trene baktığı gibi bakıyorlardı bana ne var yani şimdi neyse dediler ve ayrıldı onlar evine ben evime eve geldimde kapıyı babam açtı galiba küçük bir sorguya çekileceğim gibi geliyordu gel kızım hoşgeldin dedi geç içeri dedi ve kapıyı kapattı içeri geçtiğimde babaannemlerin ve amcamlarımın geldiğini gördüm herkeze selam verdim ve odama geçtim ben hala cenkle tanışmanın heyecanındaydım evet şimdi ki sıkıntımız ne giyeceğim olacaktı dolabımı açtığımda giyecek hiçbirşey olmayacanı fark ettim biraz dolabımı didikledikten sonra hiç birşey bulamamıştım ve en sonunda gına gelmişti bende yok bu böyle olmıyacak dedim ve bir tane blue jean ve siyah t-short çıkartım ve işte yarınki kombinim hazırdı çok yorulduğumu biliyordum ve kendimi yattağıma attım ve orda uyuya kaldım acaba yarın ne olacaktı günü batıracakmıydım ve en önemlisi ise kafa dengimi bulacakmıydım.Evet o zaman uyuyalım ve yarın olsun iyi geceler küçük prenses evet bunu sevmiştim iyi geceler....
Not:Sevgili okuyucular kitabımızı beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayalım lütfen sizleri seviyorum iyi okumalar...

Yine YanlızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin