Hooi mensiesxx :D
Ik ga zaterdag op vakantie dus kan ik niks schrijven maar na 2 weken ben ik er weer :D ow en miss kan ik tog schrijven jippiee hihi :)
--
*Op school*
"Heeii daar is dikke vanessa weer hahaha!" En iedereen uit me klas lachte mee ik haatte het.
In de klas werde er briefjes naar me kop gegooit met de tekst : heeii dikke zit niet te eten tijdens te les ja" terwijl ik helemaal nie at..
En opeen dag begon ik te geloven dat ik dik was dus ik at niks meer en werd dus steeds en steeds dunner todat me moeder er wat van zei... " ik ga de dokter bellen dit gaat niet goed!!" En er rolde een traan over haar wang. Nadat ze had gebelt konden we al gelijk terecht, het was niet ver dus we konden lopen.
Ik rende naar boven en struikelde over een schoen. Auww gotver! Maar stond weer op en liep verder naar mijn Kamer waar allemaal 1D posters lagen en hangde. Ik ging voor mijn kast staan en trok hem open. " hm wat moet ik nou weer aan" zuchte ik. Ahan IDEE!! Ik ga gwn met me vinger langs me kleding en tot vier tellen en als ik bij vier ben trek ik het aan! Oke 1..2..3..4 en ik stopte bij een kort jurkje, ik trok hem aan en ging voor de spiegel staan " hm vanes hij staat je fabilouis ( ja ik noem het fabilouis hihi ) maar niet heus " zuchte ik. Ik ging weer opweg naar beneden en stapte over de schoen voordat ik nog een keer struikelde. Ik liep de trap af en zag uit het raam dat me moeder al buiten was, blijkbaar met de buurvrouw aan t praten.
Ik stapte naar buiten en zwaaiide even naar de buurvrouw en tikte me moeder aan zovan dat we moesten gaan. Me moeder zei gadag tege de buurvrouw en we liepen naar de dokter, we waren er eigenlijk zo..
Toen we aankwamen zat er niemand in de wachtkamer wat ik niet verwachte..
Nou ja ik wou net gaan zitten toen de dokter er aan kwam. Ik zuchte en liep naar hem toe, gaf hem een hand en liep het kamertje binnen me moeder deed precies hetzelfde en we ginge zitten. " zo vanessa ik hoorde van je moeder dat je niks eet?" Zei de dokter. " yep" zei ik droog. Ik moest op de weegschaal gaan staan en liep erna toe, ik stapte erop.
" hm 38.1 das nie veel voor een meisie van 15 he" zei hij. Ik ging er weer vanaf en ging weer op de stoel zitten. " weetje vanes als je over 1 week niet aangekomeb bent moet ik je naar een anorexia kliniek brengen wat ik niet fijn vind om te zeggen, je hebt anorexia dus je moet weer goed eten anders beland je miss in t ziekenhuis!" Zei hij een beetje zuchtend. Na nog wat gepraat te hebben mochten we weg. Dus we liepen naar huis. Eindelijk thuis gekomen ging ik voor de tv zitten. "vanessa je weet nu dat je anorexia heb he!?" Zei me mam " jaja weet wel hoor, doe rustig joh" zei ik droog . En ik liep naar boven.
JE LEEST
My story
Teen Fiction" Lief dagboek, ik word gepest elke dag opnieuw het word steeds erger met pesten... Ik snij mezelf soms als ik boos ben, het gaat al dagen zo ,ben er wel aan gewend geraakt" Vanessa is een meisje die gepest word, ze raakt in aanmerking met anorexia...