Heehoii x wat leuk dat jullie me verhaal lezen xx
--
Vanessa POV
Ik werd wakker van me wekker. Zachtjes stond ik op, ik wilde helemaal niet naar school. Ughhh.
Ik liep met kleine pastjes naar me kleding past.
En trok het open.
Ik pakte al snel een shirtje met "fuck you" erop en een kort broekje. Het ging vandaag best warm worden.
Ik gooide de deuren van me kleding kast. En kamde ik me haren.
Daarna nog een beetje eyeliner en mascara op en klaar is vanessa.
Ik liep me kamer uit stapte de trap af.
"Heehoi vanessa je boterham ligt al op de eettafel"
Ik liep meteen naar de eettafel en smeerde wat jam op me boterham.
Ik propte me boterham in me mond.
"Heb je zin in je nieuwe middelbare school?" Zei me moeder.
"Jwa nwaturlik!" Zei ik met een volle mond.
Na het eten pakte ik me vans en trok ze aan.
Ik hoefde geen jas dus dat is makkelijk.
Ik liep de achterdeur uit en pakte me omafiets.
Daarna dee ik de deur dicht en reed ik met me nieuwe tas naar me nieuwe school hihi.
Ik kwam aan op school en sommige kinderen keken naar me.
Ik zag een meisje naar me toelopen "hee ik ben marieke, jij bent dat nieuwe meisje tog?" Zei ze blij.
Ik bloosde en zei "hee ik ben vanessa en ja ik ben nieuw"
Ze knikte en zei "kom dan ontmoet je mijn vrienden"
Ik liep snel achter haar aan.
"Heehoii dit is vanessa ze is nieuw!" Zei ze nog steeds blij. Ik grinnikte.
"Hee" zeiden ze tegelijk.
"Zo dit is vera" en ze wees naar een blond opgemaakt meisje.
"En dit is anoeska" ze wees naar een bruin harig meisje die ook best veel make up droeg.
"Triiiinnnngggg"
De bel ging.
Ik liep met de meiden mee en marieke zei "je moet even je rooster ophalen oke? Ik loop wel even mee"
Ik knikte en we liepen samen naar de congierge.
"Hee ze komt haar rooster ophalen, ze is nieuw" zei marieke.
"Dat weten we marieke haha" zei hij lachend.
En gaf me mijn rooster.
Marieke keek mee en zei "ooeeww je zit bij een gezellige klas!!want daar zit ik ook!!!!" Zei ze blij.
We juichde en liepen naar ons lokaal.
Toen ik de deur openmaakte keken alle gezichten naar mij.
Eigenlijk was het wel leuk. Ze hadden geen haat blik in hun ogen, nee ze waren blij.
"Hallo vanessa" zei de meneer.
"Klas dit is vanessa, ze is onze nieuwe student"
Ik hoorde een paar meiden fluisteren en nogal veel kabaal door kinderen die zaten te praten.
Marieke tikte me aan en zei "ga je nog zitten haha"
Ik lachte en ging naast een jongen zitten, niet dat ik naast die jongen WOU zitten maar er was geen andere plek hihi.
De les was eigenlijk best snel afgelopen.
We liepen met de hele klas naar het volgende lokaal.
School was uit en ik liep naar me fiets.
Opeens kwam er een jongen naar me toe en zei "hee vanes wil je chillen met mij en nog een paar vrienden? Marieke is er trouwens ook. Je hoeft niet te schrikken want we willen je gewoon beter leren kennen want na 1 schooldag kennen we je niet echt goed haha" ik knikte en liep met me fiets naast hem.
We kwamen bij een speeltuintje en iedereen ging zitten.
* 4 dagen later*
Ik werd steeds populairder en veel jongens hadden me gevraagt. Ik zou niet weten waarom maar het was leuk.
Vroeger deden ze niet zo, nee dat absoluut niet.
Het komt miss omdat ik zelfverzekerder ben geworden, ik was vroeger altijd verlegen en durfde niks te zeggen. Daarom konden ze me makkelijk pesten. Maar nu niet meer!!
School was uit en ik liep de school uit.
"Vanessaaa!!" Hoorde ik een jongens stem roepen die verdacht leek op die van liam. Ik draaide me om en zag liam aankomen rennen.
Hij knuffelde me en zei "ik heb je gemist moppie"
JE LEEST
My story
Teen Fiction" Lief dagboek, ik word gepest elke dag opnieuw het word steeds erger met pesten... Ik snij mezelf soms als ik boos ben, het gaat al dagen zo ,ben er wel aan gewend geraakt" Vanessa is een meisje die gepest word, ze raakt in aanmerking met anorexia...