9#

156 8 1
                                    

Hee ik moest bij me vorige hooftstuk ook bijna huilen hihi en jullie?

Vanessa POV

ik werd wakker en zag nog steeds de vlaggetjes hangen, blijkbaar was ik in slaap gevallen.

Me moeder stond al klaar om te vertrekken want me moesten naar die anorexia kliniek.

Ik stond op en liep naar de stoel waar me kleren oplagen. Ik pakte het en liep naar de kleine douche ruimte en kleedde me daar om.

Toen ik klaar was keek ik nog naar de vlaggetjes en dacht weer aan lola..

Ze is de beste en sterkste meid die er ooit heeft bestaan.

Ik dacht terug aan onze tijden, maar het duurde niet lang want me moeder schudde me uit me gedachtes "vanessa kom we moeten opschieten, ze verwachten ons allang!" Zei ze.

Ik schrok en liep daarna met haar mee de gangen door. Opweg naar de auto.

Me moeder zette me spullen in de auto, ik zag dat er nog meer in zat voor die kliniek enzo.

We stapte in en me moeder starte de auto.

Daarna reden we weg.

Opweg naar die kliniek..

Na lang gereden te hebben kwamen we eindelijk aan.

Het was niet echt een groot gebouw maar ook niet echt klein.

We stapte uit de auto en me moeder pakte me spullen.

We liepen naar binnen, naar een balie.

Ik zag de vrouw opkijken en glimlachen. "Hoii ik ben celine en dit is vanessa?"

Zei ze blij.

Ik zag dat ze nieuw was want ze was eerlijk gezecht best jong.

We knikte.

"Oke kom dan maar mee vanessa" zei ze.

We liepen door de gangen, ik zag allemaal kamers met kinderen.

We waren blijkbaar aangekomen bij mijn kamer omdat de vrouw daarnaar binnen ging en zei "zo vanessa dit is je kamer"

Ik ging naar binnen en ging op me bed zitten.

Ik zuchte en keek om me heen, opeens zag ik camera'S hangen en vroeg aan celine waarom er camera's hangde.

Ze moest lachen en zei "haha dat is voor dat kinderen niks doen bij zichzelf zoals snijen of killen ofzo"

Ik knikte en ging opstaan "zoals dit?" Ik dee me handen naar me keel en speelde of ik me ging killen.

Ze moest lachen en knikte.

Ze liep opeens weg.

Later kwam ze terug met een blaadje.

"Vanessa, in de weekenden mag je naar huis en de terapieen beginnen om 13:00 en je hebt per dag 6 eettijden oke?"

Ik knikte.

Ze liep weer weg en me moeder pakte me spullen en legde me dekbed en kussen op me bed.

Ik zag een berautje staan met een stoel en nog een lampje boven me bed.

Even later was me bed al klaar en lagen me spullen op me nachtkastje.

Me moeder gaf me een kus en liep daarna weg.

*2 uur later*

Ik zat op me bed en tekende een meisje. Ze had mooi lang bruin haar en bruine ogen, Ze had een lange witte jurk aan.

Opeens werd ik uit mijn gedachtes gehaald. Een meisje kwam binnen ze had bruin haar en bruine ogen en ze had een wit jurkje aan.

"Hee srry als ik je lastig valde maarrre wat teken je?" Vroeg ze blij.

Ik liet het zien en ze keek me met grote ogen aan. "Wow dat lijkt mij wel hihi!" Zei ze giechelend.

"Ow ik moet weg naar me terapie doeeeii" voor dat ik nog kon swaaien was ze al weg..

My storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu