"Mam waarom huil je?" Zei ik geschrokken. " ik..ik..paps.. Pa.pa heeft.. Een... Een.. Auto ongeluk gehad....." Zei ze snikkend. "O..m..g is hij.. Do..o..d?" Vroeg ik en een kwam een traan. Ze zuchte en zei toen " ja schat hij is dood.." Ik zuchte en ik begon te huilen. "FUCK" Begon ik te schreeuwen. En schopte tege de muur.
*een week later*
Ik zat in me kamer en zuchte, ik zette de mes op me arm en begon te snijen er kwam echt veel bloed uit.. Het werd een beetje zwart voor me ogen maar schudde he hooft hevig tot het weg was. Het helpte wel!
Ik snijde me nog 1 keer en trok me lange trui weer aan.
"Vanes je moet weer naar de dokter het is al een week geleden!!" Schreeuwde me moeder vanuit de woonkamer. Ik liep naar beneden en trok me vans aan.
Ik liep naar buiten met me moeder naar de dokter, toen we aankwamen zat er een vrouw en haar kind ze keken naar mij.. Ik ging zitten met me moeder en ik pakte een magazine van 'meiden' ik tikte aan me moeders arm en wees naar 1D concert kaartjes die je kon winnen.
Maar me moeder zei " nee schat je moet eerst beter worden!" Ik zuchte. Toen kwam me de dokter en mochten we binnen komen, we schudden zijn hand en liepe naar binnen. " zo vanes heb je goed gegeten?" Zei hij. "Weet nie" en haalde mijn shouders op. " nou ja ga maar op de weegschaal staan zodat we het kunnen zien, je weegde voor die 1 week nog 38.1 hopen dat het meer is geworden he" Ik liep erna toe en ging erop staan " hm 30.0 das nog slechter!!" En zag dat zijn gezicht betrok. "Dit is echt heel slecht, maar ik laat je tog naar huis gaan" ik zuchte en opende de deur om meteen naar huis te gaan. Me moeder haaste zich en liep toen naast me. Op de hele weg was het stil.. Doodstil..
Toen we thuis kwamen ging ik gelijk naar boven en snijde me keihard. Een hele diepe snee zat nu in mijn arm.
En maakte nog een snee en nog een.. Maar toen werd ik moe en sliep binnen 1 minuut. Volgende dag werd ik wakker en zag dat het zaterdag was. Ik stond op en wilde naar me kleding kast lopen toen ik opeens zwart voor mijn ogen zag. Ik wilde het weg scchudden maar toen viel ik in een hele diepe slaap..
Moeders POV
Ik zuchte en staarde voor me uit.. Me man die overleden is en ook nog ern kind dat bijna een lijk lijkt. Ik stond op en maakte wat thee voor vanessa en zong tegelijkertijd 'i wish' Ik liep naar boven om wat thee te brengen maar toen ik de deur open dee zag ik vanessa daar ligge, ze was helemaal wit.ik liet van schrik de thee vallen en alles viel op de grond 'BAM' ik probeerde haar wakker te maken maar nee ze werd niet wakker. Toen bedacht ik dat ik beter de ambulance kon belle dan hier te kloten. Ik haalde me mobiel uit me zak en belde 112.
" hallo met 112 kan ik u helpen? Klonk er aan de andere kant " hallo? Ja mijn kind ligt hier bewusteloos en ze is helemaal wit kan u astublieft komen!!!" " waar woont u en wat is de plaats?" Ik zuchte even en zei toen "hoogeveen, beatrixstraat nummer 34" ik pakte even de hand van mijn dochter " oke we komen er zo snel als we kunnen eraan"
JE LEEST
My story
Teen Fiction" Lief dagboek, ik word gepest elke dag opnieuw het word steeds erger met pesten... Ik snij mezelf soms als ik boos ben, het gaat al dagen zo ,ben er wel aan gewend geraakt" Vanessa is een meisje die gepest word, ze raakt in aanmerking met anorexia...