Hoii guysssx morge op vakantieee yeeiii hihi veel leesplezierrrx
--
Vanessa POV
Ik werd wakker in een ziekenhuisbed en keek om me heen, ik zag dat ik draadjes aan me armen had. Ik zag me moeder naast me bed zitten, ze hield me hand vast.
" ow vanes je bent eindelijk wakker!" Ze sprong op en sprinte naar de dokter. De dokter kwam binnen en zei " vanessa je bent in coma geweest het duurde maar 2 uurtjes en het gaat nu beter met je" ik zette een scheve glimlach op en ging weer liggen. Ik keek naar t plafond en zuchte. "Mam.. Hoe.. Waarom heb je me naar het ziekenhuis gebracht?" Ze zuchte en zei toen " schat je was omringt door bloed en ik zag een mes bij je.. Je zag echt wit het leek net of je do..o.d was" en ik zag tranen bij haar opkomen. De dokter kwam binnen en begon te praten " uhm vanessa moet een paar weken in het ziekenhuis blijven, ik wil haar nu even wegen want we weten van de huisarts dat ze anorexia heeft.. Ze krijgt ook nog via een slangetje haar eten zodat ze het niet uitkotst wat ze thuis wel deed" ik zag me moeder schrikken en keek me aan met een verdrietige blik. De dokter zei dat me moeder even in de wachtkamer moest zitten, ze stond op en liep de kamer uit. Ik kreeg een slangetje met eten in me neus.
*een uurtje later*
Me moeder zat weer naast me en ze zei dat ze een verassing voor me had. Ik keek blij en zag een meisje binnen komen met een tas.. Best een grote tas eigenlijk.
Ze liep naar me bed en zei " heeeeeiii vanesss ik heb het gehoord ik heb twee dagen gehuilt :( maaaaarrr ik heb wat mee genomen zodat je je niet verveeld" ze opende de tas en ik zag een groot schets boek.. VAN 1D!! En nog pennen van 1D en 6 posters van hun en nog een foto van me bff en ik. " dankje schat en ik heb jou ook gemist. Super erg.. Maar ECHT SUPER DANKJE VOOR DIE SPULLEN!!!" Schreeuwde ik zowat. En ik knuffelde haar wat eigenlijk best moeilijk was met die draadjes aam me lichaam haha.
Ik zei dat me moeder even weg moest, ze liep weg en begon daar met de dokter praten.
Ik keek me bff aan en zag een traan over haar wang komen. Ik veegde het weg en zei " het komt goed kim echt ik weet het zeker!" Ze zuchte en zei " ik weet dat het goed komt maar ik snap gwn niet waarom je zelf zo veel pijn doet met je hele erge anorexia!" Ze keek boos naar me.. "Ik.. Ik werd gepest dat ik dik was dus ik ging afvallen maar het ging er niet vanaf het kwam er juist bij!" Zei ik. " weetje je was juist dun ik was jaloers op je omdat je zo mooi slank was! Maar nu? Nee ik zou zo nu niet wille zijn!" En ik voelde tranen opkomen. Ze keek me nog steeds boos aan. Ik trok haar op mijn bed en knuffelde haar stevig. " jij bent de enige waar ik me echt goed bij voel!" Fluisterde ik in haar oor. Maar de dokter kwam binneb en zei " srry vanes je vriendin moet nu weg, ik moet je wegen" ik zuchte en kimberly stapte uit bed, ze zwaaide nog even en liep toen weg. de verpleegster had al een rolstoel klaar staan want ik kon niet op mijn eigen benen staan, de verpleegster reed mij naar een andere ruimte. Daar stonden allemaal apperaten en nog een weegschaal met ondersteuning. Ze reed me voor de weegschaal en hielp me met opstaan, toen ik erop stond hield ik me handen aan die ondersteuning. "uhm 30.0 je bent niet afgevallen dat is mooi!" Ik ging er weer vanaf en mocht weer naar me kamer.
Toen ik in me kamer kwam zag ik een grote ballon met de tekst " jij bent de beste en de sterkste meid van de hele wereld!" Ik glimlachte en keek van wie die zou zijn, ahan er staat een kaartje op " liefs van je bestie" yeeii van kimberlyyy dacht ik blij en ging in bed liggen.
De dokter kwam binnen en deed mijn goedijnen dicht en zei dat ik moest gaan slapen, ik knikte en ging liggen. Daarna viel ik in een leuke slaap.
JE LEEST
My story
Teen Fiction" Lief dagboek, ik word gepest elke dag opnieuw het word steeds erger met pesten... Ik snij mezelf soms als ik boos ben, het gaat al dagen zo ,ben er wel aan gewend geraakt" Vanessa is een meisje die gepest word, ze raakt in aanmerking met anorexia...