Kaybolan Aşkı Arayanlar Bizde Görecek Aşkı

182 14 24
                                    

Başımı yaslayıp sessizlikte sevdayı sorguladığım günlerdeydim. Hayatımın son ayları hep düşünmekle geçiyordu.

Sevdanın insanlar arasında nasıl yok olduğunu izliyordum.

Sıkılacağımı kapatacağımı bile bile açtığım İnstagram ve Swarm hesaplarımda dolanıp duruyordum.

Beni sürükleyecek sevdanın dijital ekranlardan bana geleceğini nereden bilebilirdim ?

Yer bildiriminde seni görünce bana mesaj atacağını hissetmiştim. Sen bilmeden.

Ama mesaj merak edipte seni takip ettiğim İnstagram hesabından gelmişti.

O iğrenç güldüğüm, sadece gözlerimin yeşilinin ortaya çıktığı tek fotoğrafım olmasına rağmen.

Gelen mesajdan çok tahmin ettiğim şeyin meydana gelmesine şaşırmıştım.

Beni "Şeyma" diye bir kıza benzettiğini söylemiştin.

-Çok benziyorsun :)

+Doğrudur :) Nerede oturuyordu ki arkadaşın ?

-Şişli tarafında

Konuşma sıradandı..

Birbirimizin hayatından konu açıldı. Ama sette sahne sırası sana geldiği için konuşmayı kesmek zorunda kalmıştık.

Kafamda büyüyordu cümlen. "Oyunculuk "

Kız aklı işte bir mesajla konuyu ciddiye bindirip "Evlenirsek ne olur" diye düşünmeye başlıyor.

Merakım, bu tesadüf, bu his, beni sana çekmişti. Bilemiyorum belkide sadece o an seninle konuşmayı istemiştim sadece.

Seni tanımasamda telefonu eline aldığında bana mesaj atıyor olman hoşuma gidiyordu.

Hele bana güvenmen :)

Sırf hislerini dinlediğin için bulunduğum yere kız kardeşini yollamayı istemen beni öylesine bir hisse sürükledi ki, işin içinden çıkamadım.

Düşündüğün olmamıştı kardeşine baban izin vermemişti ama ben sana doğru geliyordum.

Sonunda tabi numaralarımız gitmişti. 2 günün üzerine.

Eylül ayındaydık. Sevda ayı. Yılın en güzel bölümüydü. Nereden bilirdim ki hayatıma dahil edeceğim Adamın sen olduğunu.

Tamam açıklığa kavuşturalım ; etkilenmiştim senden, kendine olan güveninden.

Dakikasında mesaj atsamda az sarkma yapsam "Ne oldu ? Niye geç yazıyorsun ?" diye mesajlar peş peşe geliyordu. Tuhaftı ama sorgulamadım.

Bilsem sonradan senden 3 ay mesaj bile alamayacağım hiç oflayıp puflarmıydım ?

Bir şeyler söylemek istiyorda söyleyemiyor olduğunu biliyordum.

Buyur bak konuşmamıza : ( İlk mesaj senin )

-İlk görüşte aşka inanır mısın ?

+Aşka inancım azalsada ilk görüşte aşka inancım var :)

-Benim iki gün öncesine kadar yoktu :)

+Ne oldu iki gün içinde :)
Setten bir kıza mı vuruldun hayırdır :)

-Çok şey oldu da
Neyse çok korkuyorum zamanı gelince artık :)

+Yani herşeyin bir zamanı var tabi ayarlayabilirsen :)

-Yok set falan değil ya
Sen inanıyomusun setten birine falan aşık olabileceğimi

+Bilmem gönül bu herşeye konar

S'ONSUZCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin