Spotkanie zakonu przeciągało się. Dzisiaj zebrali się wszyscy członkowie, ponieważ miałem przedstawić im Michaela i przekonać ich, że to odpowiedni człowiek. Od czasu kiedy nasz przywódca odnalazł Starą Księgę Wymarłego Prawa każdy z członków musiał zaproponować jednego kandydata, który będzie należał do Ligi Assassinów Wyspy Wolin.
Tylko w ten sposób możemy wyeliminować wrogie organizacje, które chcą uniemożliwić nasze plany połączenia 18 medalionów założycieli Zakonu Borsuka. Celem naszej organizacji jest przywrócenie spokoju w naszym dawnym domu. Moja rodzina należy do zakonu od pokoleń . Muszę dzisiaj zaistnieć, aby Juhnani zgodził się na ślub mój i Sabriny. Wiem, że posag Sabriny to deska, na której wielki rzeźnik z Pragi przyrządzał niedźwiedzia, którego podano na ślubie jednego z członków brytyjskiej rodziny królewskiej.
Kiedy Juhnani udziela mi głosu opowiadam o tym jak mój przyjaciel Dominic przekonał Michaela o tym, aby dołączył do nas.
-A więc znasz ryzyko, Michaelu?- pyta Fernando
-Tak i jestem gotów stać się jednym z was, pod warunkiem że Bellamy też do was dołączy- uśmiecham się, Bellamy to łatwy cel. Zgadzamy się, a zgromadzenie dobiega końca.
Opuszczając katakumby, w których odbyło się spotkanie Juhnani prowadzi mnie z dala od innych.
-Bracie Feliksie, musisz wiedzieć że zależy mi na szczęściu mojej córki. Więc dlatego musisz wiedzieć, że skrywa ona mroczne tajemnice, które musisz poznać. Jak zapewne wiesz jest ona wielką fanką polskiej literatury i od czasu przeczytania "Krzyżaków" autorstwa Henryka Sienkiewicza, prowadzi ona pewne badania. Natomiast wierzy ona, że bohaterowie tej powieści nie są fikcyjni i Danusia Jurandówna nie zmarła lecz przemieniła się w wampira i do tej pory przemierza nasz świat, co więcej Sabrina uważa, że jest reinkarnacją Jagienki ze Spychowa.
CZYTASZ
All the lies of Dominic
HorrorKim jest? Skąd pochodzi? Bellamy wie jedno, przystojny socjopata Dominic może zwiastować tylko kłopoty. Odkąd Dominic i jego przyjaciel Felix pojawili się w jego życiu ludzie znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Czy Bellamy będzie nadal walczy...