Sabrina

64 2 1
                                    


 Dzień zaczął się tak jak zwykle, bólem głowy. Ojciec obudził mnie tak jak zwykle, wylał na mnie wiadro wody. 

 -To twój wielki dzień, Sabrino. Umyj się, przyjdzie dzisiaj twój adorator. Masz zakaz mówienia, masz zakaz jedzenia i picia. Musi myśleć, że jesteś posłuszna i tania w utrzymaniu. Moja nowa wspólniczka pomoże ci z doborem szat. Poznaj Evealneve, bądź jej posłuszna to może wyjdziesz z celi w noc przesilenia letniego. - powiedział wychodząc. Ojciec zawsze się mnie wstydził, nie wierzył mi kiedy mówiłam mu o moich przypuszczeniach. 

 Evealneve stoi w drzwiach i się uśmiecha.

-Twój ojciec się wścieknie, ale zabieram Cię na spacer. - mówi i macha ręką na dwóch otaczających ją strażników, którzy rozkuwają moje łańcuchy. - Możesz mówić mi Evealneve osiemnasta tego imienia, khaleesi Dothraków, sprawiedliwa, córka swego narodu. Zabieram Cię do miejsca, w którym nie dostanie Cię Juhnani, zmierzamy do śliwkowego gaju.

 Nie wierzyłam w to co zobaczyłam, ale wstałam i poszłam za kobietą, która mnie uwolniła. Nie wiem dlaczego to zrobiłam , od miesięcy nie wychodziłam z mojej celi. Od dawna obawiałam się tego, że jakoś Danusia dowiedziała się o tym kim jestem i przyjdzie po mnie. 

 - Nie masz się czego obawiać, dziewczyno. Jestem tutaj, ponieważ chcę pomóc mojemu przyjacielowi, który działa w ukryciu aby naprawić swoje miasto. Kiedy przywdziewa kaptur jest nazywany  Arrowem, a teraz ja i on potrzebujemy twojej pomocy. - mówi z powagą wychodząc z lochów. 

-Dlaczego mojej ? Czy nie może to być ktoś inny? - Kobieta błyskawicznym ruchem wyciąga nóż i przykłada mi go do gardła. Wszystkie kolory odchodzą z mojej twarzy, ponieważ wiem co się zaraz stanie. Ku mojemu zdziwieniu wybucha śmiechem i chowa nóż. 

-Ale cię nabrałam, masakra to był żart dnia- mówi klepiąc mnie po ramieniu. 

Wiem teraz jedno zostałam uprowadzona przez psychopatkę, mam tylko nadzieję że moja miłość, mój Dominic przyjdzie po mnie zanim będzie za późno. 

All the lies of DominicOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz