Κεφαλαιο 1

1.5K 57 0
                                    

Ο έρωτας μπορεί να σου παίξει διάφορα παιχνίδια... και αν δεν προσέχεις θα πέσεις στην παγίδα του. Το ερώτημα όμως είναι θα πέσεις σε παγίδα ή θα βρεις τον σκοπό της ζωής σου?? Απο την μια έχω αμφιβολία για το αν αγαπάω πραγματικά κάποιον γιατί εγώ θέλω να ζήσω μια ζωή γεμάτη πόθο, πάθος και έρωτες. Και όχι απο τους έρωτες που πέφτεις στα πατώματα κλαίγοντας ή καπνίζοντας όλη νύχτα νιώθοντας ενα κενο τίποτα. Αλλά απο τους έρωτες που με την πρώτη ματια σε τραβάει τον κοιτάς σε κοιτάει και να παίρνεις φωτιά την οποία μπορεί μονο αυτός να σβήσει, και όταν τσακώνεσται να ξαναγυρνάει παντα σε εσένα να μην φέρεται εγωιστικά και να σε κατακτάει με κάθε ευκαιρία, να μην σε έχει δεδομένη και να προσπαθεί για την σχέση σας όσο προσπαθείς και εσύ μην σου πω και παραπάνω.Να σε θέλει με όλο του το είναι...
Αααα ξέχασα να σας συστηθω είμαι ή Δάφνη ειμαι ψιλή λεπτη ξανθιά με πρασινοκαστανα μάτια. Ειμαι μόλις 17 και ζω στην Κρήτη φυσικά έχω ταξιδέψει και γνωρίσει πολλούς ανθρώπους. Ή μητέρα μου πέθανε όταν γεννήθηκα και ο πατέρας μου είναι αξιωματικός στα καράβια, εδώ και 20 χρόνια δουλεύει με μια ξένη εταιρία και βγάζει πολλά λεφτά. Τα καλοκαίρια για 2 μήνες πάω ταξίδια με τον μπαμπά μου είναι η μόνη μου ευκαιρία να τον δω. Ζω με τον αδερφό μου τον Κωνσταντίνο είναι 27. Είναι ψιλός γεροδεμένος με μπλέ μάτια και μελί μαλλιά. Απο μωρό με φροντίζει και έχουμε μια πολλή ιδιαίτερη σχέση, είμαστε αδέρφια κολλητοί και τον έχω σαν πατέρα. Έχει μια κοπέλα, την Μελίνα είναι πολύ όμορφη αν και βέβαια είναι λίγο κοντή αλλά έχει απίστευτα πράσινα μάτια. Με αγαπάει και την αγαπάω παρα πολύ αν δεν ηταν εκείνη ο αδερφός μου μπορεί να μην είχε αντέξει τον χαμό της μητερας μας. Με την Μελίνα είναι μαζί 18 χρόνια και ακόμα κανουν σαν να μην έχει χορτάσει ο ένας τον άλλον αγαπιούνται παρα πολύ ακόμα. Είναι οτι πιο κοντινό έχω σε μητέρα. Κάθε πρωί με ξυπνάει εκείνη να οπου να ναι θα έρθει...

Μελίνα: Δαφνουλα μου ξυπνά αγάπη μου!
Δ: κάθε πρωί με ξυπνάς τόσο γλυκά. Σε αγαπώ!
Μ: Το ξέρω, είσαι οτι πολυτιμότερο έχω! Αλλά ξεχνατο δεν σε πάω με την μηχανή αν θες ξυπνα τον Κωνσταντίνο να σε πάει.
Δ: έλα ρε Μελίνα ξέρεις ποσο γαϊδούρι είναι ο Κωτσος.
Μ: Ενταξει ενταξει θα σε πάω αλλά με το αυτοκίνητο για να πάω μετά στην δουλειά.
Δ: Σε ευχαριστώ πολύ Μελίνα μου πάω να ετυμαστω.
Σας είπα οτι με αγαπάει πολύ έτσι δεν είναι; Τέλος πάντων πάω τώρα να ετυμαστω δεν θέλω να αργήσω πάλι στο σχολείο.

Το Παιχνιδι Του ΕρωταWhere stories live. Discover now