-εγώ: Δεν θα χρειαστεί να περιμένεις πολύ...
Του ορμαω και τον φιλαω. Αχχ αυτή ή αίσθηση. Ανοίγουν οι πορτες του ανσασερ και μπαίνουμε στο σπίτι μου.
-εγώ: λοιπών εδώ είναι το σπίτι μου βολεψου οπου θες εγω θα πάω να αλλάξω και γυρνάωσε δυο λεπτά...
🌟🌟🌟🌟Σκέψεις Μάνου 🌟🌟🌟🌟
(Στην διαδρομη προς το σπίτι της Δάφνης )
Είναι τόσο όμορφη δεν πρέπει να χάσω ευκαιρία να έρθουμε πιο κοντά. Της είπα να την πάω σπίτι της και μου είπε οτι δεν είναι ανάγκη αλλά φυσικά και είναι δεν θέλω να πάθει τίποτα. Στον δρόμο με ρώτησε τι θέλω να σπουδασω στρατιωτικός θέλω... εκείνη θέλει φυσιοθεραπεύτρια ή στρατιωτικός όπως και εγώ... και τι δεν θα εδεινα να ημασταν στην ίδια σχολή... Όταν φτάσαμε σπίτι της μπήκαμε στον ανσασερ εδώ είναι ή τέλεια ευκαιρία. Μόλις αρχισε να ανεβαίνει την στρίμωξα στην γωνία και την φιλησα. Δεν με εχει ξαναφιλησει καμια τόσο ωραία... (είσαι ερωτευμένος μαλάκα ) λέει ή φωνουλα στο κεφάλι μου... γαμω το φελεκι μου όχι.
Όταν χρειάστηκε να σταματήσουμε το φιλι δεν κρατήθηκα και της είπα αυτό που σκεφτόμουν "θα μπορούσα να περιμένω όλη μου την ζωή για να σε ξαναφιλισω " τι μαλάκας θεέ μου τώρα θα με χεσει σκέφτηκα μα μου είπε "δεν θα χρειαστεί να περιμένεις πολύ" και με φίλησε και αυτή
αχχχ τι γυναίκα... με ανάβει μονο με ενα της βλέμμα. Απο την ωρα που μου την γνωρησε η Νατάσα θέλω να της ορμηξω και να της κάνω πραγματα που δεν νομιζω να της έχουν κάνει άλλοι... βέβαια είναι ωραία γυναίκα δεν νομιζω να είναι... αποκλυεται βγάζει μια μοναδική θηλυκότητα... θα την θέλουν όλοι και πρέπει να την διεκδικησω... θα είναι δύσκολο μα την αγαπώ... άνοιξε το ανσασερ και μπήκαμε σπίτι της είναι πολύ ωραίο. Της είπα οτι έχει ωραίο σπίτι και μετά μου πέ οτι παει να αλλάξει... αχχχ Δαφνουλα δεν τα λένε αυτά έτσι...
Και τώρα τι να κάνω το βρήκα θα κάτσω στον καναπέ να την περιμένω... ποποοο είμαι λίγο χαζός ώρες ώρες
YOU ARE READING
Το Παιχνιδι Του Ερωτα
SpiritualΉ Δάφνη... μια 17χρονη μαθήτρια λυκείου που δεν είχε ερωτευθεί ποτέ τόσο δυνατά Ο Μανος play boy του σχολείου απο την Ελβετία Όταν συναντηθούν οι δυό τους τι θα γίνει άραγε... θα καταφέρουν να ειναι μαζί ή η μοίρα θα τους χωρίσει για πάντα... Μια κ...