Κεφαλαιο 6

587 29 0
                                    

Ο Chris Hemsworth ως Μάνος...
🌟🌟🌟🌟Σκέψεις Δάφνης 🌟🌟🌟🌟
Μμμμ τι να βάλω; θα με δει ο Μάνος...
Ενα μπλέ σορτσάκι θα βάλω με μια ροζ μπλούζα και λίγο μάσκαρα και γρήγορα κατά μην με περιμένει και τόση ώρα...
-Δάφνη: Γυρισαα...
-Μάνος: καλός την.
-Δάφνη: λοιπόν τι θες να κάνουμε;
-Μάνος: δεν έχω πρόβλημα εσύ τι θες να κάνουμε;
Αχχ έχει αυτό το πονηρό χαμόγελο...
-Δάφνη: θες να δουμε καμία ταινία;
-Μάνος: καλη ιδέα ακούγεται.
-Δάφνη: ωραία λοιπόν εγώ πάω να φτιάξω ποπ κορν και βαλε οποία ταινία σου αρέσει
Και τώρα πως φτιάχνω τα ποπ κορν ααα θυμήθηκα τους σπόρους στο φούρνο μικροκυμάτων βούτυρο αλάτι και ετυμα τα έβαλα σε ενα μπολ και πάω στο σαλόνι
-εγώ: ποια εβαλες?
-Μάνος: the maze runner
-εγώ: ωραία δεν την έχω ξαναδεί.

Ειχαμε ξαπλώσει στον καναπέ στην μια άκρη αυτός και στην άλη εγώ. Είχα πάρει ενα μαξιλάρι αγκαλιά γτ φοβόμουν όταν το κατάλαβε αυτό ήρθε κοντα μου και με πείρε αγκαλιά. Αωωωω τι γλυκός και τρυφερός. Με αυτον τον τρόπο με κανει να τον θέλω ακόμα πιο πολύ...όχι πως δεν τον ήθελα πριμ αλλά πρεπει να ξεκαθαρισουμε κάποια πράγματα.
Όταν τελειωσε ή ταινια αποφασησα να πάρω εγώ τον λόγο.

-εγώ: Μάνο, να σε ρωτήσω κάτι;
-Μάνος: φυσικά μικρή μου.
Αωωω με είπε μικρή του... λιωνω
-εγώ: εμ ξες αυτό που έγινε πρίν, στο ανσασερ. Τι ηταν για σένα;
-Μάνος: ηταν αυτό που νιώθω μωρο μου.
Δεν προλαβα να αρθροσω λεξη και ξανά ένωσε τα χείλη μας στην αρχή δεν ανταποκρίθηκα αλλά επέμεινε και τον άφησα να παίξει στον δικό του ρυθμό. Ωχχ κλειδιά στην πόρτα, ξέχασα είναι ο Κωνσταντίνος με την Μελίνα (ο αδερφός μου με την κοπέλα του) τους είχα ξεχάσει εντελώς. Βλέπεται συχνά με αφήνουν για λίγο μονη μου για να πάνε να δουν τους γονεις της Μελίνας που είναι Θεσσαλονίκη.
-εγώ: Μάνο σορρυ που στο χαλαω αλλά ήρθε ο αδερφός μου αν σε δεί μάλλον θα σε κρεμάσει ανάποδα. Λέω και γελάει.
-Μάνος: τοτε τι θες να κάνω;
-εγώ: μμμ... το βρηκα πάμε πανω στο δωμάτιο μου. Πήγαινε εσυ και θα έρθω και εγώ μόλις μιλήσω στον αδερφό μου.
-Μάνος: οκευ

-Κων/νος: Αδερφούλα μου ήρθαμε και εμείς.
-εγώ: Μελίνα μου ποσο μου λειψατε είπα και αγκαλιασα την Μελίνα.
-Κων/νος: οκευ το επιασα το υπονοουμενο εμένα δεν με θέλετε.
-εγω: έλα βρε παραπονιαρη να αγκαλιάσεις την αδερφή σου.
Ο αδερφός μου πήγε πανω της βαλίτσες και εγώ εκανα νόημα στην Μελίνα να κάτσει λίγο.

-Μελίνα: μωρο μου κάτσε να πιο λίγο νερό και έρχομαι και εγώ πάνω
-Κων/νος: ένταξη καρδιά μου με την ησυχία σου.

-εγώ: λοιπον Μελίνα έχω ενα παιδί πάνω και εμμ...
-Μελίνα: κατάλαβα μην ανησυχεις ο αδερφός σου θα μείνει μαζί μου να με προσέχει δεν θα σας ενοχλήσει καθολου.
Είπε και χάιδεψε την κοιλιά της απαλά -εγώ: Μελίνα θες να μου πεις οτι είσαι... ΈΓΚΥΟΣ;
-Μελίνα: ΝΑΙ και ο αδερφός σου είναι πολύ χαρούμενος. Βέβαια θα είναι λίγο δύσκολα γιατί ξες οτι έχω ενα προβλήματακι αλλά θα προσπαθήσουμε.
-εγώ: Σε ευχαριστώ...σε ευχαριστωω... είσαι ή καλύτερη κοπέλα που ξερωωω θα γίνω θεία ναι ναι ναι... έλεγα και ξαναλεγα.
-Μελίνα: λοιπον πάρε αυτά τα ποτιρια με το κοκκινο κρασί και πήγαινε πανω γτ θα σε περιμένει το παιδί.
-εγώ:ωχχχ τον ξέχασα τον Μάνο φευγωσε ευχαριστώ.
Πηρα το κρασί με τα ποτιρια και ετρεξα πάνω

Το Παιχνιδι Του ΕρωταWhere stories live. Discover now