Απο εκεινη την βραδια εχει περασει ενας μηνας. Γιορτασαμε και τον ενα μηνα μας... Γνώρισα και τον Μάνο στην Μελίνα και τον αδερφό μου όταν γύρισαν, τον συμπαθησαν πολύ μπορώ να πώ.
Σήμερα Παρασκευή έχουμε κανονίσει με τα παιδιά να πάμε σε ενα μπαράκι το βράδυ... βέβαια εγώ θα προτιμούσα να πάμε για ρακί αλλά αφού οι υπόλοιποι κανόνισαν για ποτό δεν πειράζει.Πρεπει να βρω τι να βάλω... πως να κάνω τα μαλλιά μου... αλλά ενταξη έχω το κατάλληλο ανθρωπο για αυτό...
ΤΗΝ ΜΕΛΊΝΑ!!εγώ: Μελίνα, σήμερα κανόνισαν τα παιδιά να πάμε σε μπαράκι, εχεις καμία ιδέα για το πως θα ντυθω...
-Μελίνα: Μμμ.... για πάμε πανω λίγο!
-εγώ: ένταξη έρχομαι...
-Μελίνα: λοιπόν έχω το κατάλληλο φόρεμα για εσένα.
Λεει και μου δείνει ενα μαυρο εφαρμοστό φόρεμα με ανοιχτό ντεκολτέ και ανοιχτοί πλάτη.
-εγώ: πολύ ωραίο Μελίνα μου σε ευχαριστώ!!!
-Μελίνα: παρακαλώ μικρή. Λοιπόν τώρα θα πρεπει να βάλεις τις μαύρες γοβες μου και να πάρεις εναν μαυρο φάκελο... θα κανεις μπάνιο και θα σου φτιάξω μακιγιάζ και μαλλιά εγώ...
-εγώ: σε ευχαριστώ Μελίνα μου... αλά δεν είναι αναγκη να κουράζεσαι αν παθεις κάτι θα έχω ενοχές.
-Μελίνα: Δάφνη κάναμε αυτή την κουβέντα... έγκυος είμαι όχι άρρωστη εξάλλου οι γιατροί μας διαβεβαίωσαν οτι δεν θα γίνει κάτι όσο δεν σηκώνω βάρη.
-εγώ: ένταξη πάω για κπα ιο και μετα θα σε φωναξω.Μετα απο κανένα τρίωρο ειχαμε τελειωσει τα πάντα. Κοιτώ στον καθρέπτη το αποτέλεσμα... τέλειο!!
Παίρνω τσάντα λεφτά κινητό και κλειδιά και κατεβαινω κάτω να περιμένω τον Μάνο. Τον οποίο βρίσκω στον καναπέ του σαλονιού να μηλαει με τον αδερφό μου. Καλό αυτό νόμιζα οτι δεν θα το έπαιρνε καλά ο κων/νος.Μόλις με καταλαβαίνουν σηκώνονται και ο Μάνος παίρνει τον λόγο.
-Μάνος: είσαι μια κούκλα σήμερα μωρο μου... δεν σε έχω ξαναδεί έτσι..
Τα ματια του λάμπουν... είναι τόσο υπέροχος.-εγώ: σε ευχαριστώ μωρο μου.. πάμε όμως γιατί θα μας περιμένουν τα παιδιά.
-Μάνος: ναι ψυχή μου!Βγενουμε απο το σπίτι μου και κατευθυνόμασται προς το μπαράκι αλλά κάποια στιγμή στρίβει σε ενα σκοτεινό στενό και σβηνει την μηχανή. Καταλαβα τι θέλει τώρα... λέω να τον διευκολύνω λιγάκι. Έτσι ξαπλωνω πίσω το κάθισμα του και του βγάζω το παντελόνι... έχει ερεθιστεί παρα πολύ μπορω να πώ.. όπως είναι ξαπλωμένος περνώ τον ερεθισμένο όργανο του στο στόμα μου τον πιπιλαω και τον γλυφω ανεβοκατεβαίνω το κεφάλι μου και νιώθω τα χέρια του να έχουν πάρει τον ελέγχω μου όταν είναι ετυμος να τελειωσει με σηκώνει και με μια κίνηση βρίσκομαι απο κάτω του χώρις εσώρουχο. Μπαίνει βίαια μέσα μου και με ξεσκίζει. Καθώς ηχούν οι ηδονές μας στο αυτοκίνητο με σέξυ αυταρχική φωνή μου ψιθυρίζει
" θέλω να σε γαμησω απο όλες τις τρύπες καυλα μου"
Στο άκουσμα της φωνής του αναβω περισσότερο, βγαίνει απότομα απο μέσα μου και βάζει δυο δάχτυλα. Τα κουνάει με μανία και βάζει και γλώσσα " έτσι σε θέλω μωρό μου υγρή για μένα! Μονο εμένα! " Με φιλάει και ξανπαινει μέσα μου με πιο μεγάλη δύναμη μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα είμαστε και οι δυο στην κορύφωση.
Όταν τελειώνουμε και οι δύο βάζει πρός και πάμε στο μπαράκι...
-Μάνος: ηταν το ωραιότερο μωρό μου!
Εγώ δεν λέω τίποτα έχω κοκκινίσει λίγο.
-Μάνος: δεν χρειάζεται να με ντρέπεσαι ρε μωρό μου...
VOUS LISEZ
Το Παιχνιδι Του Ερωτα
SpiritualitéΉ Δάφνη... μια 17χρονη μαθήτρια λυκείου που δεν είχε ερωτευθεί ποτέ τόσο δυνατά Ο Μανος play boy του σχολείου απο την Ελβετία Όταν συναντηθούν οι δυό τους τι θα γίνει άραγε... θα καταφέρουν να ειναι μαζί ή η μοίρα θα τους χωρίσει για πάντα... Μια κ...