Ξυπναω χάλια το κεφάλι μου παει να σπάσει είμαι μονη στο δωμάτιο του Μάνου. Μα καλά που πήγε αυτός ο άνθρωπος; τέλος πάντων ας σηκωθω να ντυθω να μας φτιάξω πρωινό.
Πήγα στο μπάνιο λίγο κρύο νερό να πληνω το πρόσωπο μου και τα δόντια μου και να ντυθω φυσικά θα βάλω κάποια μπλούζα του Μάνου και θα μείνω με το εσώρουχο αφού έτσι και αλλιώς ή μπλούζες του μου είναι τεράστιες.Όταν κατέβηκα στην κουζίνα έφτιαχνε πρωινό... αχου ο γλυκός μουυ (πόσες φορες θα το πώ ακόμα )
-εγώ: καλημέρα μωρο μου
-Μάνος: μμμμ.... ορέξεις εχεις μωρο μου
-εγώ: πες ενα καλημέρα πρώτα βρε αγρικε.Πριν προλαβω καν να το καταλάβω με έχει κολλήσει στον τοίχο και με φιλάει παθιασμένα.
Με σήκωσε στην αγκαλιά του και ανεβήκαμε στο δωμάτιο του για δεύτερο γύρο... φιλάει τόσο ωραίαΜετά κατεβηκαμαι να φάμε πρωινό και να παμε στο σπίτι μου γιατί δεν θέλω μα αφυνω μόνη την Μελίνα μήπως και συμβεί τίποτα που να φάω την γλώσσα μου... Τέλος πάντων όχι πως στο σπίτι μου κακοπερναμε αλλά όσο να ναι είναι και ή Μελίνα παρόν.
Στο σπίτι μου είναι όλα διαφορετικά. Βλέπω την ευαίσθητη πλευρα του Μάνου. Στο σπίτι του το κάνουμε συνέχεια ενω στο δικό μου παίζουμε επιτραπέζια, φασωνομασται, συζητάμε, βλέπουμε ταινίες, ακούμε μουσική, ένταξη δεν λέω όχι πως δεν μου αρέσει τι κάνουμε στο σπίτι του αλλά στο δίσκο μου σπίτια ερχόμαστε πιο κοντά... πνευματικά πάντα μιλώντας. Ο Μάνος με βγάζει απο τις σκέψεις μου
-Μάνος: μωρό μου ή Νατάσα με ρωτάει αν θες να πάμε για ποτό το βράδυ με την παρέα.
-εγώ: ενοητε πως θα πάμε!
-Μάνος: είπε στις 11 τώρα είναι 7 θα πάω σπίτι μου να ετυμαστω και θα περάσω να σε πάρω στίς 10:45 ένταξη??
-εγώ: οκευ μωρό μου τα λέμε
Και με ενα γλυκό φιλί έφυγε.
Έπεσα για ύπνο μια ώρα και μετα αργισα να ετυμαζομαι. Έβαλα ενα άσπρο τοπ και μια μαύρη ψιλομεση φούστα που πανω έχει χρυσούς σταυρούς τα ψιλά νου παπούτσια και ετυμη. Κατέβηκα κάτω να περιμένω τον Μάνο...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το Παιχνιδι Του Ερωτα
EspiritualΉ Δάφνη... μια 17χρονη μαθήτρια λυκείου που δεν είχε ερωτευθεί ποτέ τόσο δυνατά Ο Μανος play boy του σχολείου απο την Ελβετία Όταν συναντηθούν οι δυό τους τι θα γίνει άραγε... θα καταφέρουν να ειναι μαζί ή η μοίρα θα τους χωρίσει για πάντα... Μια κ...