Εγω και η Νατάσα περάσαμε πολυ ωραία μαζί. Θυμηθηκαμε τα παλιά. Ηταν τοσο καλά τότε. Πριν αυτόν!
Ακόμα μου είπε οτι της ειχαν προτείνει να αλλάξει εταιρία η οποία θα εχει βαση της την Ιρλανδία. Μου ειπε ολα οσα έγιναν μετά απο την φυγή μου και της εξήγησα την κατάσταση μου τότε. Βέβαια της ειπα οτι τωρα πλεον εμαι καλά.
Το ξερω οτι της ειπα ψεμα αλλα δεν θελω να με λειπουνται. Δεν μου αρέσει.Αφου βρηκα το καινουργιο μου σπιτι άφησα τα πράγματα μου χωρις να δω τίποτα, με ξεναγησε η Νατάσα στην περιοχη και μου ειπε καποια πραγματα που θα επρεπε να γνωρίζω. Ειπιαμε εναν καφέ και πήγαμε να φάμε γιατι ειχε βραδιάσει και πεινούσαμε.
Στο εστιατόριο είχαμε ανοίξει κουβέντα για εναν άντρα ο οποίος με ετρωγε με τα ματια του.-Νατασα: ενας μαναρος σε κοιταζει απο την ωρα που ήρθαμε!! Δεν εχει ξεκολλήσει απο πανω σου.
-εγω: ρε Νατάσα εδω ήρθαμε για να φάμε... οχι να βρουμε γκομενο! Τρωγε και ασε τους άντρες.
-Νατάσα: βρε παιδι μου πολυ ξενεροτη σε εκανε η Αμερική.
-εγω: ναι γελασαμε!! Πες και αλλά
-Νατάσα: εντάξει εντάξει τουλάχιστον σε εκανε πιο όμορφη.
-εγω: ναι δεν ηξερα να πληγωθω περισσότερο για να γίνω ακόμα πιο όμορφη...
-Νατάσα: Δαφνη μου αφου ξέρουμε οτι ακόμα σε πονάει γιατί προσπαθείς να διξεις οτι εισαι καλά?
-εγω: γιατι Νατάσα μου εχω επικεντρωθεί στην δουλειά μου και δεν θελω να ασχολουμε πλεον με αυτά.
-Νατάσα: εντάξει παω πάσο.Μετα απο λίγο η Νατάσα χαιρέτησε καποιον που ηταν πίσω μου και του εκανε νοημα να έρθει εδώ. Μολις έφτασε η Νατάσα ανοιξε συζήτηση.
-Νατάσα: Πέτρο μου! Ποσο χαίρομαι που σε ξανά βλέπω!! Τι σε έφερε στα μέρη μας?
-Πέτρος: Νατασακι τι ευχάριστη έκπληξη! Το αεροπλάνο ειχε μια βλάβη και Θα ειναι έτοιμο σε 3 ώρες οποτε ειπα να φαω κάτι και να μαι!
-Νατάσα: μάλιστα...Πετρο απο δω η κολλητή μου Δάφνη! Μολις μετακομισε απο Ελλάδα περίπου.
-Πέτρος: χάρηκα Δάφνη!
-εγω: παρόμοιος
-Νατάσα: γιατι δεν κάθεσαι μαζι μας να μας κανεις λίγο παρέα.
-Πέτρος: κανενα προβλημα ετσι και αλλιώς δεν εχω κατι αλο να κάνω.-Πέτρος: λοιπόν Δάφνη με τι ασχολησαι?
-εγω: σπουδασα φυσιοθεραπεία στην Αμερική και ειμαι εδω για να κανω ενα μεταπτυχιακό!
-Πέτρος: πολυ ενδιαφέρον! Και πως σου φαίνεται η Ιρλανδία?
-εγω: σημερα ηρθα δεν ειδα και τιποτα ακόμα, αλλα πιστεύω πως θα ειναι ωραία.
-Πέτρος: ναι ειναι ωραία και εχει και πολύ ωραίες κοπέλες!Δεν ξαναμίλησα μετα. Ντράπηκα λιγο γιατι νομίζω πως ηταν υπονοούμενο.
Μολις ποφαγαμε μας χαιρέτισε ο Πέτρος και έφυγε.
-Νατάσα: του αρεσεις ρε!
-εγω: μμμ... εγω?... Με αυτον??...ΧΑ! οχι!
STAI LEGGENDO
Το Παιχνιδι Του Ερωτα
SpiritualeΉ Δάφνη... μια 17χρονη μαθήτρια λυκείου που δεν είχε ερωτευθεί ποτέ τόσο δυνατά Ο Μανος play boy του σχολείου απο την Ελβετία Όταν συναντηθούν οι δυό τους τι θα γίνει άραγε... θα καταφέρουν να ειναι μαζί ή η μοίρα θα τους χωρίσει για πάντα... Μια κ...