Dean ve Sam son hazırlıları yapıp motelden ayrılacaklardı. Dean içi silah dolu koca bir çantayı alıp motel kapısını açtı. Kapıyı açar açmaz gözleri faltaşı gibi açıldı ve hızlıca kapıyı kapadı. Gözleri kocaman parlak bir şekilde Sam'e baktı. Sam de ne oluğunu kavramamıştı. Dean tekrar kapıyı açtı ve yine hızlıca kapadı. Daha sonra yine art arda 3 kez açıp kapadı. Sam elindeki tuzu bırakıp Dean'in yanına geldi. Yavaşca kapıyı açtı ve gözlerini kocaman şişirerek kapıyı aceleyle kapadı. Bu gördükleri gerçek miydi? Ama çok saçmaydı. Kim böyle bir şey yapardı ki. İki kardeş birbirlerine bakıp kapıyı yavaşca açtılar. Dean hafiften gülümseyerek "Lütfen bu gerçek olsun."dedi. Kapının önünde 20-22 yaşlarında gencecik çok güzel bir kız baygın bir şekilde yatıyordu.
Sam kızı kucağına alıp kendi yatapına yatırdı. Çünkü Dean'in yatağı çok dağınıktı. Hatta yatak denemeyecek kadar kötü durumdaydı. Kızı nazikce yatağa yatırdı. Kızın altın sarısı saçları ve fuşya renginde incecik narin dudakları vardı. Kız uyanana kadar tek kelime etmediler. Belli bir süre sonra kzın kirpikleri kıpırdadı ve yavaşca gözlerini açtı. E tabii haliyler karşısında iki tane adam görünce korktu. Yatakta hızlı doğrulup geri geri çekilirken Dean kıza "Korkma sana vermeyeceğiz."dedi. kız gözlerini kocaman açıp "Siz de kimsiniz?" dedi. Kızın sorusuna cevap veren dean oldu. Tabii cevap denebilirse. "Biz de aynısını senin için düşünüyorduk. Kimsin sen?". Kız gözlerini boşluğa odakladı. Sanki bir anıyı hatırlamaya çalışıyor gibiydi. Daha gözlerini dehşetli bir şekilde açıp Sam'e baktı. "Bilmiyorum. Ben kimim bilmiyorum?". Kızın resmen ağlayacaktı. Dean içinden "Harika! Şimdide kim olduğunu bilmeyen bir kıza bakıcaz." diye geçirdi. O sırada gözüne bir şey takıldı. Kıza doğru yaklaşarak kızın perçemini usulca geriye doğru çekti. Kızın kaşının üstünde yara vardı ve hala kanıyordu. Demek ki kız bayılmamış, bayıltılmıştı. Peki ya onların kapısının önünde bayılması tesadüfmüydü yoksa kasten mi yapılmıştı?
İLK HİKAYEMDİR!!! SUPERNATURAL HAYRANLARININ SEVCEĞİ BİR ŞEY. BU KIZ KARDEŞ OLAYI ÇOK FAZLA OLDUĞU İÇİN LÜTFEN ÖZENTİ DEMEYİN VE YORUMLARINIZLA VOTE LARINIZI BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Genç Winchester
FantasíaWinchesterlar yeni bir kız kardeşleri olduğunu öğrendiklerinde ne yapacaklar. Bu güzel ve aynı zamnda gizemli kız kardeşlerin hayatını nasıl değiştirecek? Hafızası kayıp bu kız nasıl olurda kendisini bu olayların içinde bulur? Neden? Supernatural ha...