Kız ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü. Sam ve Dean'da peşindeydi. Kapıyı açınca biraz çevresine bakındı. Daha sonra da dışarı adım attı. Dean da onun arkasından. Sam ve Dean kapının yanında bir şeyler aramaya başladı. Dean gülümseyerek bir şey bulduğunu belli eder bir şekilde Sam'e baktı. Spnrada eğilip yerde ki şeyi aldı. Bu bir çantaydı ve çantada da cüzdan vardı. Kız ve Sam Dean'a yaklaşdı. Dean çantayı açıp kurcaladı ve içinden bir cüzdan çıkardı. "Claire Littleton. Bu sen olmalısın.". Kız tedirginlikle yaklaştı ve kimliğe baktı. Evet bu O'ydu. Daha sonra da çantayı aldı ve kurcaladı. Şimdi biraz hatırlıyordu. Cüzdanın içinde bir kart gördü. Kart da bir adres vardı. Dean'a kartı gösterip "Oraya gitleyiz."dedi. Dean Claire'a ısrar etmedi çünkü o da bu olanları merak ediyordu. Hemen Impala'ya bindiler ve doğruca adrese gittiler. Claire arabadan indi ve "Sanırım burayı hatırlıyorum." dedi. Mutluydu çünkü hafızası hafiften yerine gelmeye başlıyordu. evin kapısına doğru koştu. Kapıyı çaldı ama kimse açmadı. Daha sonrada hızlı bir şekilde kapı kolunu zorladı. Dean arkadan "Tamam ben hallederim."dedi. Ve kızı yana itti. Cebinden bir kaç şey çıkardı ve kapının kilidine sokup döndürmeye başladı. Bir kaç dakika sonra kapıdan "çıt" sesi geldi. Kapıyı açtılar. Claire içeri adımını atınca biraz çevreye göz attı ve "Hatırlıyorum. Burası benim evim."dedi. Hızlıca merdivenleri çıkıp yeşil bir kapıdan içeri girdi. Kapıyı hevesle açmıştı ama gördüğü manzara karşısında şoka girdi. Odası darma dağındı. Ama bunu kendisi yapmamıştı. O çok düzenli bir kızdı. Belliki biri odasını karıştırmışdı. Onun peşinden odaya Sam girdi.
Sam: Bura senin odan mı?
Claire:Odamdı. Ama burada...burada ne olmuş böyle? Kahretsin neden hiç birleş hatırlamıyorum? Ve annem nerede? Üstelik neden sadece bazı şeyleri hatırlıyorum? O motelde ne işim vardı? Hem neden tanımadığım iki yabancıya güveniyorum?
Sam: Bak Clara-
Claire: Adım Claire! Ben Claire Littleton'ım. Normal bir üniversite öğrencisi. Liseyi daha yeni bitirdim. Bir bölüm kazandım ama hangisi hatırlamıyorum.
Claire resmen çıldırmıştı. Ağlamak üzereydi. Bağırarak isyan ediyordu. Artık dayanacak gücü kalmamıştı. Gözleri dolmuştu. Derin ve titrek bir şekilde nefes alıp verdi. Sam ne yapacağını bilmiyordu. Normalde karşılaştıkları bir çok insan bu durumu yaşıyordu. Bu kızda aynısıydı. Acınıcak haldeydi. Kız Sam'e dolmuş gözlerle bakıp sessizce bir şeyler dedi. Artık sakindi. "Annemi kaybedemem. Onu bulmak zorundayım. O benim herşeyim. Benim başka ailem yok. Onu kaybedemem.".
Dean koridorun biraz daha ilerisinde bir odaya girdi. Burası bir yatak odasıydı. Ama kapı kilitliydi. İki adım geriye gitti ve kapıya bir tekme atarak kırdı. İçeri de çift kişilik bir yatak vardı. Artık yatak odası olduğuna emindi. Yatağın yan tarafına doğru ilerleri ve ama Allah'ım.
"Sam buraya bir gelir misin?" Sam ve Claire kapıya yaklaştılar. Dean Sam'e bir kafa işaretiyle içeri girmesini bekledi. Claire de tam Sam'in arkasından içeri gircekken Dean yapmacık bir gülümsemeyle onu durdurdu. Sam içeri girdi ve gözlerine inanamadı. İçeride parçalanmış bir ceset vardı. Bir kadın ceseti. Claire'ın sesini duydu. "Dean ciddiyim. İçeriye girmeye hakkım var.". Daha sonra da Claire koşarak içeri girdi. "yo.yo.yo. Hayır! Anne!". Sam'i itip cesedin yanına gitti. Yeterince dayanmıştı ama artık yeterdi. Ağlamaya başladı. Dean babasının öldüğü günü hatırladı. Onuna bundan bir farkı yoktu. Tabii yaşam tarzları hariç.
Dean camın önüne doğru ilerledi. O da ne? Camın önünde tuz vardı ama bir parmakla aralık açıktı. İçeriye bir iblis girdiği belliydi. Claire'ın annesini de büyük ihtimal onlar öldürmüşdü. Ve Bayan Littleton'ın iblislerden haberi var anlamına geliyor. Yani o da mı bir avcıydı. Claire artık annesinin başından ayrılmış ve ağlamayı kesmişti. O sırada aşağıdan bir ses geldi. Sam Dean'a baktı. Dean ve Sam dışarı çıktı. İkiside silahlarını aldılar. El hareketleriyle nereye gideceklerini söylediler. Claire Sam'le birlikte giderken Sam arkasını döndü ve ona burada kalmasını söyledi. Zavallı kız ne olduğunu bilmiyordu. Kardeşler aşağıya indiler ve farklı yönlere gittiler. Claire de annesine doğru baktı. Ama ceset yerinde değildi aman Allah'ım. Kız kafasını kaldırıp dolaptaki aynaya baktığında neredeyse dilini yutacaktı. Arkasında sivri dişli bir canavar vardı. Bu bir vampirdi. Kız çığlık atarak odadan kaçtı. Vampirde peşinden gitti kız koşarken eşyaları devirip vampiri engelliyordu. Claire odasına girdi ve yatağıyla kitaplığının olduğu o boşluğa oturdu. Nefesi titriyordu. Çok sessizdi. Birden bam... Vampir Claire'ın üstüne atladı. Kız kendini korumak için kollarıyla siper aldı. Ve vampir dişiyle koluna bir çizik attı. Kız tepinip kurtulmaya çalışıyordu. Bir yandan da çığlık atıyordu. Kızın tam dibinde bir silah sesi duyuldu. Vampir yok olmuşdu. Arkadan Dean geldi. Claire o kadar korkmuştu ki hemen Dean'in boynuna atladı. Kafasını gömüp ağladı."O-ney-di?On-lar-neydi?" hıçkırıyordu. Dean"Tamam. Tamam bitti." dedi. Kızı kolundan tutup ayağa kaldırdı.
Sam tam arkasından bir tekme yedi ve yere düştü. Düşerkende silahı elinden fırlamıştı. Vampir dişlerini tam boynuna geçirirken arkadan aldığı bir darbeyle öldü. Sam memnun bir vaziyette gülümseyer "Seni gördüğüme sevindim. Kız yukarıda." dedi.
Claire lavabodan çıktı. Yüzünü yıkamıştı. Dean de onun odasında onu bekliyordu. Kapıyı kapatıp çıkmasıyla karşısında bir şey belirdi. Kız bu sefer çığlık atmadı.
Claire: Sende kimsin?
Castiel:Adım Castiello. I'm angel of the Lord.
Claire adama anlamsızca baktı. Bir melek mi? Cidden mi?
SONRAKİ BÖLÜM İÇİN ÇOK FAZLA ŞEY İSTEMİYORUM. SADECE +2 VOTE VE 2 YORUM!!! BUNDAN SONRAKİ BÖLÜMLERDE SIRLAR TEKER TEKER ORTAYA ÇIKACAK... İYİ OKUMALAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Genç Winchester
FantasiWinchesterlar yeni bir kız kardeşleri olduğunu öğrendiklerinde ne yapacaklar. Bu güzel ve aynı zamnda gizemli kız kardeşlerin hayatını nasıl değiştirecek? Hafızası kayıp bu kız nasıl olurda kendisini bu olayların içinde bulur? Neden? Supernatural ha...