Tamam bu kadarı fazlaydı. Kız yüzüne inanmaz bir gülümseme yerleştirdi. Ancak Cass çok donuk bakıyordu. Claire Cass'i göz ucuyla süzdü.
- Bir melek ha? Trençkot giyen bir melek.
Castiel gözlerini aşağı indirip üstüne baktı.
Dean Claire'ın hala gelmemesinden şüphelenmişti. Lavaboya doğru ilerledi. Cass ile karşılaşınca yüzünü şapşal bir gülümseme doldurdu. Dean onları tanıştırmak istedi.
"Claire, Castiel. Castiel, Claire. Claire, Trençkot." Trençkotun yakasını aşağı çekerek düzeltti.
Claire: Tanıştığıma memnun oldum Cass-tiel-lo.
Cass: Bende Claire Littleton.
Claire: Adımı ve en önemlisi soy adımı nereden biliyorsun?
Dean: O bilir.
Castiel Claire'dan annesinin yatak odasının yerini istedi. Claire Cass'i oraya götürdü. Dean telaşla cesedin nerede olduğunu sordu. Claire da "Vampirler almış olmalı." dedi. Cass yatağın altına eğildi ve bir kutu çıkardı.
- Bu sana ait.
Claire şoka uğramıştı.
- Ne bana mı ait?
- Evet. Annen sana bıraktı. Ama içinde ne olduğunu bilmiyorum.
- Annemi tanıyor muydun?
- Sadece iletişim kuruyordum.
Claire kutuyu açtı. İçinde hançer, bir kitap, kolye, pusula ve ıvır zıvır vardı. Ama Claire bunların özenle ve her birinin bir işe yarayacağını biliyordu.
Aşağıya indiler. Sam mutfaktan geliyordu. Dean Sam'e tip tip baktı. Ve sonra o soruyu sordu. " İçeride turta gördün mü?" Sam derince bir nefes alıp onun bu söylediğini duymamış gibi yaptı. Claire masaya oturdu. Cass , Dean ve Sam de diğer sandalyelere oturdu. Kutunun içindekileri çıkardı. İçinde bir mektup buldu. Üstünde " CLAİRE MUTLAKA OKU. ÇOK ÖNEMLİ!" yazıyordu. Claire tam zarfı açacakken vaz geçti. Şu an onun havasında değildi. Claire " Anlamıyorum. Benim annem sadece bir aşçıydı." dedi. Bir şeyin ucu dikkatini çekti. Ucu tutup hızlıca çekti ve kocaman bir kılıç çıktı. Dean ve Sam geri çekildi. Sam: Sanırım annen bayağı büyük etler kesiyordu." dedi. Claire kutuyu kapattı. İç çekerek " Şimdi nereye gideceğim?" dedi. Dean Sam'e baktı. Ve " Bizim bir aile üyemiz vardı. Adı Bobby Singer. Kendisi vefat etti ama evi hala duruyor. Eğer istersen orada kalabilirsin?" dedi.
Claire: Peki siz ne yapacaksınız? Beni yalnız bırakmayacaksınız değil mi?
Sam: Biz motellerde kalacağız. Ama belki bir kaç gün seninle olabiliriz. Değil mi Dean?
Dean: Elbette. Ama seni uyarayım orada sadece iki yatak odası var. Ve eğer istersen-
Sam: Dean! Gerçekten sırası mı?
Claire: Peki.
Dean: Gerçekten mi?
Claire: Fazla seçeneğim yok.
Dean: Haklısın.
Claire: O evde kalıcam.
Dean'in beklediği cevap bu değildi ama yine de sevindi. En azından kız gözetimleri altında duracaktı. Ve güvende.
Claire odasına çıktı. Bir kaç eşya alacaktı. Odasından içeri girdi. Dolabından bir valiz aldı ve içine kıyafetlerini koydu. Daha sonra aynanın karşısından makyaj malzemelerini ve parfümünü aldı. Sıra kitap dolbına gelmişti. Bir iki parça dergi ve kitap aldı ve dolabı eşeleyip günlüğünü buldu. Belki günlüğünü okursa aklına gelmeyen bazı şeyleri hatırlayabilirdi. Onu ve bir kol çantasını alıp odasından çıkarken durdu. Artık düşünmek için zamanı vardı. Yatağına oturdu. Şu an annesi yoktu. Her şeyini paylaştığı hatta bazen kavga ettiği canım annesi. Şu an yalnızdı. Tek başına. Güvenebileceği kimse yoktu. Ve korkuyordu. Annesi olmadığı için tüm sorumluluğu kendinde hissediyordu. Ağlamaya başladı. Çantalarını alıp annesinin odasına girdi. Dolabının önüne geldi. Ve kapısının açtı. Annesinin sıklıkla giydiği hırkayı aldı. Mücevher kutusundan da bir kaç yüzük ve kolye. Bunlar annesini onun yanında hissedirecekti. Daha sonra annesinin onun için biriktirdiği para aklına geldi. Çekmeceyi açtı. Çekmece neredeyse boştu. İçinde bir kağıt vardı. Şöyle yazıyordu:
"Claire'cığım. BU çekmecedeki her şeyi al. Sana yardımcı olurlar. Bıraktığım kutuda sana yazdığım mektubu mutlaka oku. Çok önemli. Eğer bir gün bana bir şey olursa yukarı da yazanları yap. Bu parayı al ve Winchesterları bul. John Winchester sana yardım edecektir. Kendine dikkat et."
Winchester mı? Bu Dean ve Sam'in soy adıydı. Ama John kim? Claire çekmeceyi yerinden çıkardı. İçinde 3600 dolar nakit ve iki tane kredi kartı vardı. Kredi kartının birinin üstüne kağıt yapıştırılmıştı." Sadece en acil durumlar için." İçeri de bir de araba anahtarı vardı. Ve bir sürü sahte kimlik.
Claire aşağı indi. Evin önündeki arabaya bindi. Araba volkwagen caddy 2013 'dü. Siyah renkti. Impala'ya binmediği için Dean biraz alınmıştı ama o bu arabayı istiyordu.
Bobby Singer'ın evine geldiklerinde Claire önce bir duş aldı. Daha sonra üst katta bir odaya kuruldu. Bobby'nin odasını istemedi. Ölmüşte olsa saygıdan dolayı. Claire mutfağa indi. Karnı acıkmıştı ve emindi ki çocuklarında acıkmıştı. Annesinden öğrendiği üzere yemek yapmak istedi.
Dean ve Sam mutfağa girdi. Hole geldi. Masanın üzerinde bir sürü yemek vardı. Ortada kocaman bir hindi. Çevresinde patates kızartması, beşemel soslu özel salata, karides, iki tabak turta. Biri çilekli diğeri ise elmalı. Ve tadı çok güzel olan meyveli bir sürahi kokteyl. Dean hızlıca bir sandalye çekip masaya oturdu. Sam de onunla birlikte aynısını yaptı. Claire de elinde su sürahisiyle masaya geldi.
Çocuklara gülümsedi.
Claire: İlk gecemiz güzel olsun. Ve benim için yaptığınız şeyler için teşekkür ederim. Ev için. Kurtamanız için. Yardımlarınız için. Yalnız olmadığım için.
Sam: Biz de bize güvendiğin için teşekkür ederiz. Ve takdir edildiğimiz için. Güzel yemeklerin için. Ve kendini bizim yanımızda iyi hissettiğin için.
Dean: Aynısından. Çilekli turtayı uzatabilir misin?
Claire: Elbette.
Claire onları iyi hissettirdiği için memnundu. Bu gün çok şey atlatmıştı. Annesi yoktu. Evinden uzaktaydı. İki yabancının ölmüş aile üyesinin evindeydi. Ve daha başka şeylerde olmuştu. Bir de şu hala okumadığı şu mektup.
Yemeğini yemiş hatta doymuştu. Ama Dean ve Sam hala yiyordu. Sam biraz yavaş yiyordu ama Dean hala iştahla yiyordu. Claire izin isteyip masadan kalktı. Odasına çıktı çantasını boşalttı. Günlüğünü de yastığının altına koydu. Ne de olsa bu evde artık bir tek o yaşıyordu. Bazende çocuklar kalıcaktı. Kutuyu açtı ve içinden mektubu çıkardı. Okumaya başladı ve gözleri faltaşı gibi açıldı. Bu na inana mıyordu. Sam ve Dean'le kardeşti. Ama fazlasıda vardı. Hemen aşağı çocukların yanına indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Genç Winchester
خيال (فانتازيا)Winchesterlar yeni bir kız kardeşleri olduğunu öğrendiklerinde ne yapacaklar. Bu güzel ve aynı zamnda gizemli kız kardeşlerin hayatını nasıl değiştirecek? Hafızası kayıp bu kız nasıl olurda kendisini bu olayların içinde bulur? Neden? Supernatural ha...