Bölüm 5: Öncü

454 18 0
                                    

 Claire alışverişten gelmişti. Arabasına binip eve gitmek için sabırsızlanıyordu. Sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı sürmeye başladı. Bobby'nin evine daha yeni alışmıştı. O sırada telefonu çaldı. Arayan Sam'di. Telefonu almak için gözünü yoldan ayırdı ve birden karşısına bi kadık çıktı. Hemen arabayı yana kırıp durdurdu. Hızlıca indi ve az kalsın çarpmak üzere olacağı kadının yanına gidince şok oldu.

Claire: Anne!

Bayan Littleton: Claire!

Bayan Littleton sevecenlikle kızına sarıldı. Ama Claire sarılmadı. İyide annesi ölmüştü. Hatta cesedini bile görmüştü. Ama daha sonra ceset kaybolmuştu... Annesi tekrardan mı hayata gelmişti? Bayan Littleton kızına sarılmayı bıraktı. Gülümseyerek ona baktı. Claire'ın gözleri dolmuştu. Ya bi canavar annesinin kılığına girmişse ve şu an Claire'ı kullanıyorsa. 

Claire: Nasıl? Sen-

Bayan Littleton: Yardımına ihtiyacımız var. Beni buraya bir nedenden dolayı getirdiler.

Claire: Ne yardımı?

Bayan Littleton: Öncümüzü geri getirmemiz gerek.

Dean ve Sam avdan dönmüşlerdi. Eve girdiklerinde masada Claire ve annesini gördüler. Dean hızlıca tüfeğini kaldırdı. "Claire yere yat." ve iki ateş etti. Claire ve Sam bağırarak onu durdurdular.

Claire: Lanet olası tüfeğini anneme doğrultma.

Sam ve Dean birbirlerine baktılar. Onlar olayı anlamamıştı. Ama Dean fazla itiraz etmedi. Çünkü Claire ona yalvaran gözlerle bakıyordu. Dean tüfeği indirdi.

Dean: O nasılburada?

Claire: Onu öncümüzü getirmek için buraya yollamışlar.

Dean: Ne öncüsü?

Bayan Littleton: Geçmişi olanlar vardır Dean. Aslında herkesin vardır. Ama bizim biraz farklı. Örneğin taze bir avcının kızı. Yani John'a hamile kaldığım sırada onda iblis kanı varmış. 

Sam: Babam iblis kanı mı içmiş?

Bayan Littleton: Bu içkisinede katılabilir. Ve Claire. Önceden bir iblisti.

Claire: Ne?

Dean ve Sam Claire gözlerini kocaman açmış bir şekilde bakıyordu.

Bayan Littleton: Öncedendi. Fazla büyütükecek bir şey değil. Ne de olsa Sam de iblis kanı içiyordu. Her neyse. Bunun gibi geçmişi olanlarda yılda bir özel bir güçleri olur. Ama sadece normal insanlarda. Yani bi psişik veya beden, harflerin adamı gibi şeyler hariç. Bir çemberimiz var ve onun için son bir kişiye ihtiyacımız var. Claire. Öncümüzü geri getirmeliyiz. O bize yardım edecek.

Claire: Ne konuda?

Bayan Littleton: Benliğimizi ortaya çıkaracak. Ama malesef öncümüz öldü.

Claire: Nasıl yardım edebilirim?

Dean: Claire, hayır! Sen zaten olman gerekensin. Bir insan. Benliğinde eminim budur. Ve eğer bunu yaparsan. Dünyanın düzenini değiştirirsin.

Claire zor durumda kalmıştı. Ama bir seçim yapması gerekiyordu ve o annesini seçti. Birden odayı bir ışık kapladı ve ışık gittiğinde Claire ve bayan Littleton yoktu.

Claire bir tapınaktaydı. Ve tapınakta onun gibi başka bir sürü insan vardı. Yaklaşık 8 kişiydi ama bu yinede çok fazlaydı.

Claire: Şimdi ne yapacağız?

Bayan Littleton: Şimdi değil tatlım. Şafakta.

Bir kadın Claire'ı yanına çağırdı. Onu götürdüğü yerde tıpkı onun gibi 3 genç kız daha vardı. Başka bir kadın onlara ne yapmaları gerektiğini öğretiyordu. Claire da yanlarına gitti.

 Claire'ın canı sıkılmaya başlamıştı. Biraz hava almak için dışarı çıktı. Bir tepede manzarayı seyrediyordu. O sırada Sam yanına geldi.

Sam: Selam.

Claire: Burada ne işin var? Nasıl buldun?

Sam: Ben bir avcıyım.

Claire: Dean nerede?

Sam: Emin ol onun gelmemesi çok daha iyi. yoksa içerideki herkesi öldürürdü.

claire: Kendimi çok tuhaf hissediyorum. Sanki büyük bir sorumluluk taşıyorum. Dünyanın kaderi benim elimde gibi. Ya yaptığım şey yanlışsa.

Sam: İblis kanı içerken bende aynısını düşünmüştüm. Bunu güçlenip dünyayı kurtarmak için yapıyordum. Ama daha sonra fark ettim ki doğru bildiğim şey yanlışmış.

Claire: Ne demek istiyorsun

Sam: Bunu yapma. O kadına güvenme.

Claire bunları duyunca çok sinirlendi.

Claire: Anlamadım.

Sam: Neden bunu yapıyorsun?

Claire: Lütfen anla Sam. O benim ailem sense... öylece ortaya çıkan güya kardeşimsin.

Sam: Asıl öylece ortaya çıkan senin annen.

Claire: Benden uzak dur.

Claire ayağa kalktı. Sinirli bir şekilde oradan uzaklaşıyordu. Şafağa çok az kalmıştı. Sam onu durdurmak için geri çektiğinde Claire ona bir tokat indirdi. Ve tapınağa geldi.

Bayan Littleton: Hazır mısın?

Yeni Genç WinchesterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin