“Claire,
Çok uzun zaman önce genç bir kızken bir adama aşık oldum. Adamın adı John Winchester’dı. Çok yakışıklıydı. Kendimi ona kaptırdım. Ve sana hamile kaldım. Ama biliyor musun? Seni istedim. Hem de çok. Ve doğdun. Sen doğduktan 1 hafta kadar sonra John yanıma geldi. Tıpkı bir aile gibiydik. Ve bana tuhaf tuhaf şeyler anlattı. Bir avcı olduğunu söyledi. Bana iblislerden ve canavarlardan korunmayı öğretti. Kutunun içindeki her şeye ihtiyacın olacak. 1 ay sonra John gitti. Bana başka bir ailesi olduğunu söyledi. Çok sevdiği iki çocuğu olduğu. Onlara ava gitti bahanesiyle buraya gelmiş. Claire, Winchesterlar ve sen kardeşsin. Onları bul. Ve kendine dikkat et. Çünkü sana ihtiyaçları olacak. Bunlar Winchesterlar değil.”
Dean: Peki sana ihtiyacı olanlar kimler.
Claire: Bilmiyorum.
Sam: Demek kardeşiz ha! Ve annen babamızın avcı olduğunu biliyordu.
Claire: Demek bu yüzden yemeklere mine ve pelin otu bitkisi atıyordu.
Dean: Pekala. Şimdi ne yağacağız?
Claire: Bana ne için ihtiyaçları olacak.
Sam’in aklına Azazel’in psişik çocukları toplaması geldi. İçini bir ürperti kapladı. Aynısının Claire’ın başına da gelmesini istemiyordu.
Sam: Claire. Dürüst ol. Bizden sakladığın bir şey var mı?
Claire konuşup konuşmamakta tenezzül etti.
Claire: hayır. Hayır yok.
Claire: bir zamanlar bir arkadaşım vardı. Hemde çok yakın. Bana hep yardımcı oluyordu. Ve sanırım bana aşıktı. Yada ben ona. Adı Gordon Walker’dı. Onu zaten zar zor görüyordu. Çok tuhaf bir adamdı. Ama bayağıdır onu görmüyorum. Sanırım kendisi avcıydı. Ahh, umarım başına bir şey gelmemiştir.
Sam ve Dean ne yapacaklarını şaşırdılar.( 2x03 bölümünde bu adam vardı. İzleyenler bilir.) Claire bu adamı gerçekten seviyormuş.
Claire: Siz de avcısınız. Onunla hiç karşılaştınız mı?
Sam: Hayır. İsmini bile duymadım.
Claire: Belki Castiello bize yardım eder.
Dean: Biz zaten iki kişiyiz. Başka bir avcıya gerek yok.
Claire: Ama onu bulmak istiyorum. Çünkü onu seviyorum.
Dean bu duruma daha fazla katlanamayacaktı. Ona bir an gerçekleri söylemek istiyordu. Ama yapamazdı.
Cass: Claire!
Dean ,Sam ve Claire sıçrayarak arkalarına dündüler.
Dean: Şuna bir son vermen için kaç kere “yeter” demem gerekiyor.
Cass: Claire! Annenin cesedi nerede?
Claire: Bilmiyorum. Vampirler aldı herhalde.
Cas: hayır. Onu vampirler almadı. Ama ceset kayıp.
Claire: acaba bana ihtiyaçları varsa anneme de mi ihtiyaçları var?
Sam: ama bir ceset nasıl işe yararki.
Dean. Eğer ceset olmazsa yarar.
Claire: Hemen ön yargılı olmayalım. Yani annem başka bir nedenle de kaçırılmış olabilir. Ya da belki cesetken işe yarar. Castiel. Onu bulabilir misin? Lütfen.
Castiel’in yüzü Claire’a üzgün bir şekilde bakıyordu. Bunu yapabilirdi ama ölebilirdi de.
Castiel: Peki yaparım.
Claire: Çok teşekkür ederim.
Sam masayı toplarken Dean de ona yardım etti.
Sam: Gordon Walker.
Claire: Babamız.
Sam: kardeşimiz.
Dean: Annenin cesedi.
Sam: Bu olanlar çok fazla.
Dean:Evet.
Sam: Hey Dean. Baksana. Yani biz, sonra Adam ve Claire. Sanırım senin kime çektiğini buldum.
Dean gözlerini kısıp kafasını geriye doğru attı ve dediklerini sindirmeye çalıştı. Anladığında da “Tuhaf bir teşhis.” Dedi.
ARKADAŞLAR BÖLÜMLE İLGİLİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. BU BÖLÜM İÇİNDE +3 VOTE VE +3 YORUM İSTİYORUM.
SONRAKİ BÖLÜMDEN BİR ALINTI:
CALİRE: ANNE.
BAYAN LİTTLETON: CALİRE.
BAYAN LİTTLETON: SANA İHTİYACIM VAR.
BAYAN LİTTLETON: ÖNCÜMÜZÜ GERİ GETİRMELİYİZ.
CLAİRE: LÜTFEN ANLA SAM. O BENİM AİLEM.
SAM'E TOKAT ATAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Genç Winchester
FantasyWinchesterlar yeni bir kız kardeşleri olduğunu öğrendiklerinde ne yapacaklar. Bu güzel ve aynı zamnda gizemli kız kardeşlerin hayatını nasıl değiştirecek? Hafızası kayıp bu kız nasıl olurda kendisini bu olayların içinde bulur? Neden? Supernatural ha...