18 MART ANISINA

179 29 10
                                    

Arkadaşlar bu yeni bölüm değildir !!!!!

Hiç bir ölen ve ölecek olanlar sanmasınlar ki boşa öldüler ASLA ! Bu vatan hiç bir hayinin elinde olmadan ALLAH ın izni ve ' Küllerinden doğanlar tarafından  yoktan var edilmiştir. Kimse sanmasın ki ölenler öldükleriyle kalacak .Bu bayrak mahser gününe kadar dalgalanacak kimsenin hiç şüphesi olmasın ...

  Vurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir hilâl uğruna, yâ Rab, ne güneşler batıyor! 

Bu sözü okudum bu sabah ve benim bir millet için yazılan sözler arasında en sevdiğimdir  !

öyle çok severim ki kanım oluk oluk aksa gözümde yoktur ; inanın öyle ki bugün biri çıkıp vatan için Allah için din için felan yerde toplansın derse hiç tereddütsüz giderim ; çünkü bir çocuk kadın yada erkek eşsiz yaşar anasız babasız yaşar ama vatansız asla yaşayamaz ; bir yere varamaz bunu çok iyi kavramış bulunmaktayım .Bir kadın olarak geleceğin anası olarak ,bugün ölmem gerekirse teredütsüz giderim ölüme ve eminim ki bu istek ve arzu hepimizde var .

Bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır toprak eğer uğrunda ölen varsa vatandır !!!!

Diri diri yaksalarda ne vatanımdan neden insanından geçerim ...Dünyada hiç bir millet bizim kadar kutsal değil hiçbir din önceden bu kadar övülerek haber verilmemiş ve hiç bir peygamber bizim peygamberimiz gibi önceden övülerek hayranlıkla beklenmemiş  hiç bir komutan osmanlıdan ATATÜRK e kadar adil değil mazileri bizimki kadar pürpak değil .

  WATTPAD madem dünyada yankı bulan bir site o zaman herkes duysun ve bilsin ki   

ELHAMDÜLİLLAH MÜLÜMANIM...

Ne Mutlu Türküm Diyene !!!!! 


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AFİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin