6

17 4 2
                                    

Jechałam właśnie samochodem do pracy.Przemyślałam w nocy sobie to wszystko i uznałam że nie będę zachowywać się jak dziecko.Powiem poprostu że to ja jestem Kinga.Będę udawać że jestem tylko jego fotografem.

Gdy dotarłam pod budynek jak zwykle zabierając wszystkie materiały z bagażnika udałam się do mojej pracownii.Po drodze jeszcze nie spotkałam niko szczególnego.

Gdy w mojej pracowni porozkładałam cały sprzęt,do pomieszczenia wpadł Igor z całą swoją bandą makijarzystów,fryzjerów i menegerów.Nagle się zatrzymał i spojrzał na mnie

-Ty mi będziesz zdjęcia robić?

Postanowiłam odpowiedzieć zwyczajnie jak "profesjonalny" fotograf.

-Tak-odpowiedziałam bez emocji.

-To zrób mi kawę.-co?!On se myśli że ja jego służącą będę?!

-Chyba Pan nie usłyszał,ale ja jestem fotografem,a nie kelnerem.

-No i co z tego,ale to ja jestem sławny a nie ty-ja nie wiem co mu się przez te kilka lat w główce poprzewracało.

-Nie ,a teraz prosze się ustawić tutaj-i wskazałam miejsce fotografowania.

-Jeremy zanotuj że ta pani to niegrzeczna suka.

-Pozostawie to bez komentarza,a więc prosze stanąć tam gdzie wskazałam.

Prychnoł i wkońcu uległ.Sesja była inna niż ta wczorajsza.Musiał pozować na początku sam,potem z modelką na łóżku w rozpiętej koszuli(bosz...nie wytrzymam tej seksualności ze strony redaktora gazety),i... w bokserkach.Łóżko było usłane białym tiulem i obsypane różami.

Chwyciłam aparat do rąk i zaczełam malować obraz na płutnie,jak to redaktor powiada.

-Połóż się na boku i podeprzyj głowę jedną ręką,tak i jeszcze zrób taki niewinny,ale seksowny wyraz twarzy-pokierowałam nim tak jak każdym.

Zrobił to co kazałam,ale na twarzy miał wyrysowane "zgwałć mnie".

-Inna twarz,pomyśl że masz być słodki a zarazem seksowny.

-Ty chcesz mój autorytet podważać?!Za kogo ty sie uważasz co?!Ty powinnaś czuć sie zaszczycona że możesz mi robić zdjęcia.

-Dobrze!Róbta se co chceta,ja mam tylko robić zdjęcia!-wykrzyczałam i powróciłam do wyświetlacza aparatu.

-No,i tak ma być.

Potem robił jakieś swoje gorzkie pozy,a ja po cichu robiłam zdjęcia.

Ogólnie ta sesja to totalna porażka.Następnie nadszedł czas na sesje z dziewczynom.

-Tu też mam się nie wtrącać w sprawy pozowania?

-Nie,ja wiem jak zająć się niewinną dziewczyną.-jaka wazelina,słaby tekst na podryw...

Zaczoł się kolejny etap sesji.Ta dziewczyna całkowicie mu ulegała,a on nią dyrygował.Chwycił ją za biodra i patrzył się jej prosto w oczy,a ta uśmiechała się do niego.Po paru jeszcze podobnych pozach,nagle ją pocałował.Stałam w osłupieniu ale wkońcu zrobiłam im zdjęcie.Poczułam w sercu jakieś ukłucie,ale to było nie ważne,bo ja nic do niego nie czuje a on mnie nawet nie pamięta.

Nareszcie ten okropny dzień się zakończył,a ja wkońcu mogłam zgrać te zdjęcia i przesłać je redaktorowi.

Gdy wychodziłam z budynku zobaczyłam stojącego Igora.Niespodziewanie podszedł do mnie i powiedział

-Lepiej nie podskakuj mała,bo źle to może się dla ciebie skończyć.

Po wypowiedzeniu tych słów odszedł.

Wracając do domu rozmyslałam,czemu on się tak zmienił?To już nie jest ten sam chłopak którego tak dobrze znałam.No tak znałam...

No nareszcie dodałam następny rozdział po kilku miesiącach nieobecności XD

Także niech osoby wiadome się cieszą są ze mnie dumne

I rozdział dodam nie za cztery miesiące <3

Blu

ImpossibleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz