II.Bölüm

328 13 1
                                    

Arkadaşlar hikayeme önem verirseniz sevinirim. Bir süre geçmesi lazım okunma oranı için ama yinede yazdığımın karşılığı olarak okunma oranlarını artırsak sevinirim
Bölüm şarkısı-  Leyla Lydia Tuğutlu:  Lovefool
İyi okumalar☺☺☺☺

Sabah uyanmamla karşımda özenle hazırlanmış bir kahvaltının yerinde beni yataktan kaldırmaya ulaşan Aralla karşılaşmam yüzümde bir tebessüme yol açtı. Kendi evimde olsam soğuk bir tavırla uyandırırdılar. Aral'ın beni bu şekilde uyandırmasını özlemişim. İyi bir uyku çekmişim garip bir şekilde. Dünkü sıkıntımı uyurken unutmuşum. Sabah kahvaltısında oldukça neşeli bir muabbet içindeydik. Aral kahvaltıyı ettikten sonra Cenki anlatmamı istedi. Bende bu sorulardan kaçmak ve dünkü sorunu halletmek için Cenkle bir buluşma ayarladım. Cenk gözleriyle okyanusun kıyısına götürüp herşeyi unuttururken bir yandan da hafif yeşilliğiyle huzura kavuşturuyordu. İşte bir bakışı ile herkesi büyüleyen meteor bir sevgilim olduğu için yanında güzel olmam gerekiyordu. Yanımda kıyafetim olmadığı için Aral'ın kıyafetlerinden bi kaç parça giyinmem gerekti. Bir balıkçıl yaka kazak ve ispanyol paça giyindim. Yüzümdede iri ve renkli gözlerimi ortaya çıkaracak göz makyajı yapmıştım. Aslında hava serin sayılırdı ama ben dün bayağı bir ıslandığım için kalın şeyler giyinmem gerekti. Montumu giyindim yani. Aral ise kareli bir gömlek ile yüksek bel bir kot giyinmişti. O da kıvırcık saçlı olduğu için saçlarıyla uğraşmış yüzüne de hafif bir makyaj yapmıştı. Hazırlanıp arabama doğru yol aldık. Arabada delibalın film müziklerini sırayla dinlerken leyla lydia tuğutlunun sesinin ne kadar güzel olduğunun farkına vardım. Dünkü sıkıntılı ortamın tersi biçimde mutlu bir yolculuk yapıyorduk. Lovest cafenin önüne geldiğimizde Aral bana destek verecek bir biçimde sarıldı. Kendime çeki düzen vermem gerekti ve ilk adım olarak gerçekten sonsuza uzanmak istediğim adamın güvenini kazanmalıydım. 3 numaralı masaya gidip siparişlerimizi verdik. Ben klasik türk kahvesi isterken Aral cappucino istemişti. Siparişlerimizi beklerken  Cenkin bizim masayı aradığını gördüm. Bizi fark edince düz bir ifadeyle yanımıza geldi.
Ben:" Meraba aşkım. Bu Aral hayatımdaki en yakın arkadaşım."
Cenk:" Merhaba. Ben Cenk. Tanıştığımıza memnun oldum.
Aral:" Bende. Lara sizden çok bahsetti."
Tanışma sohbetimizden sonra Aralı uğurladım. Ve Cenkle konuşmaya başladım.
Ben:"Cenk sana bazı şeyleri anlatmam lazım. Dün öyle kötüydüm ki. Sana cevap veremedim. Ama ben seninle evlenmeyi kabul ediyorum. Lakin hayatım bu aralar bayağı sıkıntılı. Bu sıkıntıları sana anlatmam lazım."
Cenk:" Lara, ben seni anlıyorum. Ve bana her türlü sıkıntını anlatabilirsin. Seni dinlemeye hazırım. Ve elimden geldiğince yardım etmeye."
Lara bu konuşmadan sonra içi rahat bir biçimde tüm hayatını Cenk'e anlattı. Üvey olmasını, ailesinin sıkıntılı bir dönemden geçtiğini , geçen yıl ondan evlenme teklifi beklediğini ama bu yıl ağır şeyler yaşadığını ve en önemlisi ona aşık olduğunu. Cenk kıza bir yandan moral vermeye çalışırken diğer yandan da sıkıntılarını anlamaya çalışıyordu. Lara'nın böyle büyük sıkıntıları olduğunu bilmiyordu. Dışarıdan çok mutlu bir havası vardı. İnsanların imrenileceği bir hayatı vardı. Cenk tüm bunları dinledikten sonra onu bir yere götürmeye karar verdi onun için çok özel olan bir yerdi.
Cenk:" Hayatım seni bir yere götürmek istiyorum. Gelir misin?"
Lara:" bir ses çıkarmadan evet anlamında kafasını sallayıp gözyaşlarını sildi.
Cenk kızın bu halini gördükten sonra yanına yaklaşıp göz yaşlarını kendi elleriyle sildi ve başını alıp göğsüne yasladı.
Cenk:" Lara,üzülme ben yanındayım. Tüm sıkıntılarını beraber atlatıcaz. Artık gözyaşlarını silde kalkalım. Erkenden oraya gitmek istiyorum. Ve seni de götürmek çok seveceğin bir yer."
Lara sabahki mutlu halini yine bir kenara bırakıp ağlamıştı. Genç adam ona destek olmasa daha kötü bir hale gelebilirdi. Dün hayatını bitirmeyip bunları yaşadığı için şanslıydı. Çünkü onu seven ve değer veren arkadaşı ve sevgilisi vardı. Hatta ne kadar üvey aileside olsa ona değer veren bir ailesi vardı. Üzülmenin bir anlamı yoktu. Veya kendini ölüme atmanın. Hemen makyajını temizlemek için lavabonun olduğu tarafa doğru yol aldı. Lavaboya girip makyajını temizleyip çıktı. Ama karşısında eski sevgilisi Mert'i ve Cenk'i gördü. Birbirleriyle konuşmasalarda aynı ortam içindeydiler. Bu durumdan kurtulmak için hızlıca Cenk'in yanına gidip çıkışa doğru el ele ilerlediler. Aslında Mertle bir alakası yoktu. Ama Cenkin onunla uğraşmasını istemiyordu. Onunla bir alakası bile yoktu. Sadece yurt dışında olduğunu bilirken İstanbula dönmesine şaşırmıştı. Onu Londra'dan geri getirecek önemli bir neden olmalıydı. Aslında dönmesinin tek nedeni Laraydı. Ama lara buna ihtimal bile vermiyordu.
Gelecek bölümde görüşmek üzere....☺☺☺

Bizim Hikayemiz(TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin