Final

65 4 2
                                    

Arkadaşlar biraz aceleye gelip bitiriyorum çünkü yeni bir şeyler yazmak ve bu hikayeyi artık hevessiz bir biçimde yazdığımı düşünüyırum.iyi okumalar

Bölüm şarkısı: One direction History

-----------------------------------------------------------

Üç iki bir...
Birazdan buraya insanlar dolacak ve imza gününe başlayacaktım. Bunu yapabileceğimi hiç düşünemiyordum. Sonunda kendi kitabımında çıkabileceğini hayalimden gerçeğe yaklaştıramıyordum.

Kitabım Bizim hikayemizdi.
Yaşanmışlıklarımızı gizlediğimiz sayfalardan çıkan bir hikayeydi bu hikayede o ve ben değil biz vardık. Bu bizim hikayemizdi.

Şimdi bir standda oturup heyecanımı dizginlemeye çalışıyordum. Arkadaşlar bu halime gülüp sakin kalmamı söylüyorlardı. Bu olay çok eşsiz bir andı.

İlk başta sakin sakin insanlar geliyordu.  Sonra standın başında bir kuyruk oluşturmuştu. Bu kadar ilgi beklemiyordum. Bir andanda mutlu oluyordum. Bunu başardığım için benim için büyük bir başarıydı. Kitap imzalatırken fotoğraf çekilmeyi de ihmal etmiyordum. Onunların ruhlarına ufak bir dokunuş yapmak ve yaptıklarımla büyülemek harikaydı. Bazıları beni gördükçe ağlıyordu. Bu insanlar hep hayalimde yanımdaydı hala yanı başımda olduklarına inanamıyorum. Neyse bu hikayede kendim vardı adları değiştirilse dekendimi anlatmıştım. Kendimden parçalar değil kendimi vermiştim. Sırada 2 saat imza verdikten sonra yemek yemek için mola alanına gittim. Molada heyecanımı azıcık atabilmiştim. Tekrar ortaya çıkmalıydım. Ne kadar da zor işmiş.  Gittiğimde insanlar pek yoktu birkaç kişi kitapları inceleyip beni bekliyırdular. Gittiğimde bir kasın beni inceleyip kitabımı aldı. Biraz dalgın hali vardı bu benim ilgimi çekmişti. Sırtını görüyordum sadece beni görünce tedirginleşip arkasını çevirmişti. İnsanlar yavaş yavaş gidiyordular. Bugün beni dalgınlaştırmıştı bu kadın. Artık kimse kalmamıştı bir o bir ben. Şimdi yanına gitmeliydim ama duyacaklarımdan korkuyor gibiydim. Korkumu yenip yanına yaklaştığımda tefdirginliği bir kenara bırakıp bana baktı.

Zaman...
Saatler dakikalar... Akreple yelkovan benim gibi kalakalmıştı. Şoka girmiştim. Kitabı yazma amacım ve kitabın yarısının sahibi karşımdaydı. Beni tabımıştı zaten.

Teyze?!

.....

Burada ne işin var ben bu kitabı yaznadan seni ararken seni aramaktan vazgeçince neden katşıma çıktın?

Sakin ol. Annen buraya gelmemi istediği için geldim. Benim hayalimi yarısını yazdığım kitabı tamamlayarak yayınlamışsın. Teşekkür ederim. Anneni sorma.  O gitti bana bunu dedikten 6 ay falan geçti. Bu hikayeyi hak ettiği gibi tamamladığını umuyorum. Bu günlük benim en değerlimdi çünkü. Şimdi gidiyorum arkamdan gelme çünkü geldiğin yerde mutsuz olursun. Seni ne kadar bırakmak istemesem de bırakıyorum.  Orada ki aşk hep yarım kaldı ne ben affettim ne o karşıma çıkabikdi ona aşıktım ama o yoktu. Ondan başkası ile evlenmek .. Denedim ama kendimi kandırdım sadece. Bu yaşa kadar bunak bir kadın olarak yaşadım. Hikayeye hakkını verdiğini biliyorum sen mutlu yaşarsın inşallah. Başarılar..

Bu hikayeyi dinlemek ve tamamlamasını istiyordum bulamayınca teyzemi kendim tamamladım. Ve bugün karşıma çıktı ana karakter. Onu bırakmak istemiyordum. Ama gidemedim yanına. Bunu yapmak yerine çantamı toplayıp bizim hikayemize devam etmeye gittim. Aklımda hiç bir soru yoktu. Şimdi Mertle  yaşayabilirdim mutlu mutlu. Evime ve sıradan hayatıma geri dönüyırdum. Benden bu kadardı gerisini herkes kendine göre hayatında yazıyor benim gibi. Hepsinin anlatılması dileğiyle.

----------------------------—-----—-————-----

Sonunda finalde yaptık. Belki beğendiniz belki beğenmediniz bu hikaye burada bitti. Zaten hikayeyi yazarken çok büyük okuyucu beklemiyordum. Sadece kendimi denemiştim ve bu kadarlık bir başarım oldu. Bu bile benim için çok harika. Teşekkür ederim özel bölüm falan isteyen olursa hikayem için yorum atabilir. Başka bir hikaye belki yazarım belki yazamam bu benim ılk deneyimimdi. Ve yazar olmak amaçtan çok bana hobi gibi. Fırsat bulursam yazarım beni bu ortamla tanıştıran Aleynaya teşekkür ediyorum. Bir röportaj kıtabı düşünüyorum. Neyse çok konuştum hepiniz öpüldünüz. Görüşmek üzere :)  :( ❤❤❤❤❤

Bizim Hikayemiz(TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin