VII.Bolum

73 10 0
                                    

Arkadaslar aslinda bolum yazmıyacaktım ama yine de boş durduğumu fark edip yazmaya başladım. Şuan sınavlarıma çalışmak istemiyorum. Aklımda birkaç olay var. Onları yazıcam. İyi okumalar
Bölüm şarkısı-One direction:Never enough

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kız kulesi beni oldukça büyülemişti. Galata kulesinin yeri de benim için özel anlamı vardı ama kız kulesinin eşsiz manzarası kadar etkileyici bir manzara göremedim.

Araba da kendi kendime şarkı mırıldanırken birinin camı tıklattığını gördüm. Bana selam veriyordu. Tam olarak hatırlamıyordum bu çehreyi. Kumral soğuk teni ve elmacık kemikleriyle öncelikle dikkatimi çekiyordu. Sonra bana gülerken yüzünde bir yamuk gülümseme çıkıyordu. Bakışlarını birkaç kere yakalayabiliyordum. Benim yüzüme pek bakamıyordu. Biraz utangaçtı. Ve tatlı bir şekilde hareket ediyordu. Yüzüne bakınca ne kadar şapşal bir havasıda olsa insanı çeken bir hali vardı. Ben de hem küçük bir tebessüm belirtiyor hem de merak uyandırıyordu. Önceden tanıdığımı düşünüyordum. Bana camı açmamı işaret edince camı biraz araladım. Aslında adını hatırlasam arabaya davet ederdim ama şuan camı açmam yeterliydi.

Kimsin? Seni bir yerden hatırlıyorum ama eminde olamadım. Ben bunları söyleyince biraz yüzü düşmüştü ama kendini toparlayıp cevap verdi. Ben Furkan. Mertin arkadaşıyım. Hem de çocukluktan arkadaşız. Uzun zamandır görüşmüyorduk. Ben Alkan amcanın oğluyum. Böyle deyince bir tanıdım sanki. Evet evet tanıdım. Bayadır konuşmuyorduk. Sen beni nasıl tanıdın?

Ben seni uzun zamandır araştırıyordum. Sana bir şey diyeceğim.

Söyleyebilirsin Furkan. Dinliyorum. Tabii araştırmanı da merak ettim.

Ya ben Aralı seviyorum. Bunu da en yakın arkadaşı olarak sana söylemek istedim. Bir de Mert artık temelli olarak İstanbulda.

Aralı sevmek... Şaşırdım açıkçası. Ama tebrik ederim. Hatırladığım kadarıyla iyi çocuksun. Mert de beni ilgilendirmiyor. O bana veda etmeden gitti. Ben ona çok kırıldım ama yıllar geçince kırgınlıklarım geçti. Ama onunla konuşmak veya karşılaşmak istemiyorum.

Anladım. Teşekkür ederim. Ben gideyim o zaman. Birkaç işim varda.

Atlasana seni annemlere gösteriyim. Onlarda merak etmişlerdir.

Bunu söylememin ardından eve doğru arabayı sürdüm. Arada bir muabbet edip neler yaptığını soruyordum. O benim hakkında epey bir bilgiye sahipmiş zaten. Eve gidince annemgil çok şaşırcaktı. Ben de bunu yaparak mutlu olucaktım.

Eve geldiğimde Furkan sürprizimi göstercektim. Onları mutlu etmek istiyordum. Evde sessizlik hakimdi. Salona geçip annemgile bakındım. Salonda Beyza uyuyordu. Onu görünce Furkanı unutup onun yanına koştum. Öyle masum uyuyordu ki dokunmadan sevmek özlem gidermek çok zordu. Onu kırmadan masum masum kapanmış yeşillerine bakamamak istemiyordum. Onu unuttuğumu düşünüp Furkan'ın yanına gittim. Oda biraz evi inceliyordu.

Furkan istersen salona geçelim. Beyza uyuyor ama sıkıntı olmaz. Annemlerde birazdan gelir.

Salona doğru hareket ederken aklıma yarın için bir plan geldi. İnşallah kabul ettirebilirim. Çok güzel olucak. Salonda 5 dakika önce bıraktığım uyuyan Beyza uyanıp esneme hareketlerini yapıyordu. Onu yalnız bırakmak daha iyiydi ama bugün öyle bir amacım yoktu. Furkanı alıp onun yanına götürdüm. Bizi görünce yakalamanın verdiği bir mahcup ifadesi de olsa hemen kendine gelip sorgulayan bakışlarla Furkanı süzdü. Benim pek hafızam iyi değildi ama onun tanımaması zordu.  Hemen zorlamayı bırakıp Furkanı tanıtım. O da biraz düşünüp sonunda çıkarıvermişti. Bu hatırlatmak bile Beyzanın şüphelerini pek giderememişti. Haklıydı bir ne bi. Bir anda çocukluk arkadaşımızı karşımızda görmek onu anlamlandıramadığı bir kuşkuya sokmuştu üstelik beni bırakıp giden sevgilimin kardeşi sayılırdı Furkan. Sanki aramız düzelmiş olduğunu düşünürdü eminim. Ama olay bu sefer Aralındı. Benimle alakalı  bir şey yoktu.  Beyzaya Aralı sevmesini anlatamazdım sadece bir tesadüf deyip geçiştirdim. Aslında yalan söylememiştim. Sadece eksik anlatmıştım. Bana ait olan bir sırrı anlatmak benim işim değildi. Anlatmak isteyen zaten anlatırdı. Bugünü biraz muabbet edip yarınki planlarımı hazırlamak için uğraşıcaktım.

Votelemeyi unutmayın <3 <3

Bizim Hikayemiz(TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin