~Mert'in ağzından~
09:30
Sonunda uçaktan inebilmiştim. Bu uzun bir yolculuktu. Ama daha kötüsü yanımda uçak fobisi olan bi insanın bayılmasıydı. Bir kere dönmek istemiştim İstanbula sebebi Laraydı. Onun güzel gözleri beni buraya çağırmıştı. Ne kadar Lara'nın haneri olmasada beni bu şehre sadece o getirebilirdi. Onunla yaşadıklarım Londra'da bulmam imkasızdı.~ Hatırlatma~
Ona veda edemezdim. Çünkü onu arkada bırakmam imkansızdı. Ama Londraya gitmeliydim. Onun benimle gelmeyeceğini biliyordum. O ailesini Beyzayı arkasında bırakamazdı. Geçmişine sünger çekip geleceğe sıfırdan başlayamazdı. Ama bu bir son değildi ona geri dönecektim zamanı gelince......
Günümüz
Beni almaya gelen biricik kardeşim Furkanı görünce ona doğru yürüdüm. Beni fark edince el salladı.
Furkan:" Hoşgeldin abi."
Ben:" Hoşbuldum. Ee neler var neler yok??"
Furkan:" Abi iyiki geldin. İzaktayken sana anlatamadığım. Birçok şey var. Arabaya geçelim de yakınlarda bir kafe var. Oraya gidip oturalım. Konuşalım herşeyi"
Ben:" Tamam. Mesele önemli yani. Gidelim bi soluklanayımda."
Sonra arabaya doğru yol aldık. Araba da istanbulun yeni doğan güneşi ile hafif hafif kalabalıklaşmaya başlamış caddeleri izleye durdum. Bayağı özlemişim meğer. En çok da Larayı götürmeyi sevdiğim Lovest cafeyi. Furkana oraya gitmek istediğimi söyledim. Beraber Lovest cafeye girerken hala burda eskiden kalan bir parçam olduğunu anladım. 5 numaralı masaya oturup bir türk kahvesiyle bir cappucino istedik.Ben:"Eee. Ne oldu bu kadar önemli??"
Furkan:"Abi ben aşık oluyorum galiba. Senin için Lara ablayı takip ederken en yakın arkadaşına çok dikkat kesildim. Bayadırda onu seviyorum. Adı Aral.Ben duyduklarımla şok olmuştum. Furkan benim arkadaşlarımdan biriydi. Biz hep dörtlü yaşardık. Furkan, ben, Emre , Kaya. Şimdi Furkan Aral'a aşık olmuştu. Ben Aral'ı ta çocukluğundan tanırdım. Ben, Aral, Lara,Beyza,Ecrin çocukluktan tanışırdık. Zaten ben Laraya çocukluğumdan beri seviyordum. Böyleydi bizim hikayemiz.
Furkan:"Abi bi şey demiycek misin? 10 dakikadır daldın gittin bi sorun mu var?"
Furkan'a cevap vermediğimi hatırlayıp ona döndüm.
Ben:"Furkan ben şaşırdım. Ama sana kalmış. Şimdiden tebrik ederim kardeşim."
Furkan dediğimden mutlu olmuş gibiydi. Sonra beraber Aral, Lara ve bizim çocuklardan konuştuk. Emreyi, Kaya yı, Furkanı me kadar özlemiştim. Onlarında gelmesini isterdim. Ama hala onlar hayatın dalgasında yaşadıkları için yine bir partideydiler kesin. Elbet aşık oldukları zaman hayatındaki partilere ara verecektiler. O yüzden bu aralar son zamanlarıydı eğlencelerinin. Kahvelerimizi içip kahvaltımızıda bir taraftan yapmıştık. Uçağın yorgunluğu ve uykusuzluğu üstümde olduğu için hızlıca eve gittik. Sonra bugün uyanmamak üzere uykuya daldım.
Yine bir bölümün sonuna geldik. Bu bölümü kısa tutma nedenim: Merti tanıtmak istememdi. Mert ve Furkanı bu bölümde tanıttım.Okuyan arkadaşlara teşekkür ederim. Votelerseniz sevinirim. Görüşmek üzere....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz(TAMAMLANDI.)
RomanceBir kez arkamda bırakmıştım tekrar karşıma çıkması ile yeniden bin bir zorluk içinde kurduğum hayatı ve evlenmek üzere olduğum adamı ve onu düşünmek ne kadar zordu. Hangisine hazır olduğumu bilmiyordum. Arkadaşlar kendimce yazmaya çalıştım. Okursanı...