" Her yer kan. Neden akıp gitmesine izin vermiyoruz? Yıllardır soğukkanlılıkla... Dinmesini neden istemiyorsun? Bunun hakkında bir kelime dahi duymak istemiyorum artık. Senin bunun hakkında konuştuğunu duymak istemiyorum. "
Bu ayki konumuz, yıllar önce yukarıdaki sözleriyle safkanlar arasında bomba etkisi yaratan Theodore Nott.
Theodore, Yunanca'da " Theodros " a karşılık gelen bir İngiliz ismi. Bu kelime de theos yani " Tanrı " ve dōron ," Hediye " anlamına geliyor. Çoğu kişiye göre Theodore, "Tanrı hediyesi" anlamına geliyor. Genellikle öldükten sonra yaşama inanan Hristiyanların, çocuklarına bu ismi koydukları gözlemlenmiştir.
Theodore Nott, 21 Nisan 1980 doğumlu. Bir zamanlar Ölüm Yiyen olarak bilinen Bay Nott'un tek oğludur ve annesi, o küçükken ölmüştür. O da, birçok safkan gibi, statüye önem verdirilerek yetiştirilmiştir. 1991-1998 yılları arasında öğrenim görmüş ve Slytherin binasına seçilmiştir.
Arkadaş çevresi ise her zaman Hogwarts'a bir gizem olmuştur. O, diğerlerinin aksine yalnız olmayı tercih etmiştir. Onun yılındaki erkeklerin çoğu Draco Malfoy'un peşinden giderken, o mesafesini korumuştur. Genellikle oradakilerle iyi geçinse de, Theo hiçbir zaman birisiyle içli dışlı gözükmemiştir.
Beşinci yılında, Sihirli Yaratıkların Bakımı dersinde Thestralleri gören üç kişiden birisiydi. Annesinin ölümüne şahit olmanın bir bedeli olan bu yaratıkları görmek onun için zor olmalı. Arkadaşları Theo'nun Thestralleri beğenmediğini, çirkin yaratıklar olduğunu söylüyorlar.
Harry Potter'ın konuştuğu Dırdırcı dergisinde, Theodore'un babasının da içinde bulunduğu bir yazı yayınlanmıştı. Theodore, bu grup içerisinde Harry'i görüp de ona karşı negatif veya tehdit edici bir tavır içerisinde olmayan tek kişiydi.
Onun babası da, Lucius Malfoy gibi Esrar Dairesi'nde yakalanıp Azkaban'a yollanmıştı. Bunun üstüne Slughorn, Ölüm Yiyenlerle bir bağlantısının olmasını istemediği için onu partilerine davet etmemiştir.
Theodore, İksir dersi için FYBS derslerini almaya hak kazanmış dört Slytherin öğrencisinden biriydi. Yedinci yılında ise Carrowlar tarafından - babası ölüm yiyen olduğu için - kötü muamele görülmediği biliniyor.
Hogwarts Savaşı'ndan sonra öğrenciler binadan boşaltıldı. Theodore bu zaman süresince akıllarda bir soru işareti olarak kaldı. Babasının izinden gidip Ölüm Yiyen mi oldu yoksa onsuz mu devam etti bilinmediği için yargılanmadı. Bilirsiniz, kanıtlanana kadar herkes masumdur.
Peki ya savaştan sonra ne yaptı?
Theodore Nott, Uluslararası Sihirsel İşbirliği Bölümü'nde çalışıyor. Orada yüksek bir makama sahip. Herkes iksirle ilgili bir iş seçmesini bekliyordu. Theo'nun kararı, tüm tanıdıklarını şaşırttı.
Kişisel hayatıysa arkadaşlarını endişelenmiyor değil. Theodore Nott'un ismi şu ana kadar sadece birkaç kadınla anıldı fakat hiçbiri doğru değildi. Bu da arkadaşlarını endişelendirdi. Bir yandan da merak ediyorlar. Acaba Theodore eşcinsel olabilir mi?
Bana sorarsanız hayır değil. Hatta kalbi bir başkasına ait. O kişinin Daphne Greengrass olduğunu düşünüyorum. Fakat kim bilebilir? Belki öyledir, belki de değildir.
Witch Weekly ekibi, Theodore Nott'a doğum günü dileklerini erkenden sunar ve mutlu bir yıl diler!
~ Isabella
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH WEEKLY - NİSAN 2016
FanfictionSihir dünyasının son haberlerini, dedikodularını, ayın büyülü yiyeceğini, gezilecek yerleri ve daha nicesini kaçırmayın!