Muggle tabiriyle ilk cemre artık düştü ve bahar resmen başladı. Artık o kalın kışlıklarımızı giyemeyiz ama incecik yazlıklarla da dışarıya çıkamayız! Bence bahar, güzel olmasının yanı sıra arada da kaldığımız bir mevsim. Peki cadı modasından taviz vermeden nasıl giyinebiliriz?
Bu bahar montlarınız ve yağmurluklarınız hep bir köşede bulunsun. Yeni bir mont almak istiyorsanız, kesinlikle yeni çift mont çeşitlerinden almalısınız. Cadı modasında henüz yeni olsa da, sağlam bir başlangıç yaptı. Çift montlardan biraz bahsedecek olursak, dışarıdan normal bir mont gibi duruyorlar. İçlerinde ise sizi rahatsız etmeyecek şekilde ince bir fermuarla montun içine geçirilmiş, sizi ısıtacak astarlar bulunuyor. Üşüdüğünüz anda astarı takın, terlediğinizde astarı çıkarın. Üstelik içine yapılmış gizli cepte kullanmadığınız zamanlarda astarı koyabilirsiniz. Bu şekilde tek montla her türlü ani değişen havaya karşı korumalı olmuş olursunuz!
Bu baharda çiçekli ve doğa temalı günlük kıyafetler her zaman kurtarıcınız olacak. Yırtık kotlar, eski popülerliğini yakalayamayacak gibi görünüyor. Ayrıca bu sene her zamankinin aksine üstte değil, daha çok pantolon ve etekte renk var. Özelikle içinde renk renk çiçek barındıran bir pantolonun üstüne her renk ince kazak giyebilirsiniz. Veya içinize uzun kollu bir bluz giyip üstünüze hırka alabilirsiniz. Ama hem üstte hem altta renk cümbüşü olmayın! Ayrıca altı kaval, üstü şişhane de giyinmeyin! Hem sizin, hem çevrenizin içini ısıtacak renkler kullanmaya özen gösterin.
Yaza Özel Çiçekli Pantolon Modelleri (8)
Eski kıyafetlerinizden uyumlu ve canlı renkleri seçip farklı bir elbise bile yapabilirsiniz. Hatta perde tülünden bile harika giyecekler çıkartabilirsiniz. Örneğin yazın giydiğiniz kısa kollu tişörtün kollarına tül dikebilirsiniz. Sonra bir başka tül parçasıyla tişörtün ortasına bir desen yapabilirsiniz. Hatta kopmuş düğmeleri bile kullanabilirsiniz. Bu yüzden eski olanları atmayın. Ne demiş mugglelar, sakla samanı gelir zamanı. Bu arada, muggle dükkanlarına (manifaturacılar özellikle) ve evde olan eskilerinize mutlaka bir bakın. Bazen çok güzel şeyler bulabiliyorsunuz ki eğer yeni bahar kıyafetlerine bütçe ayırmak istemiyorsanız çare eskilerde. Eski deyip geçmeyin, küçük tadilatlarla göz alıcı olabilirsiniz. Örneğin kendi çift montunuzu yapabilirsiniz! Tek ihtiyacınız eski kullanamadığınız montunuz ve biraz eski kumaş. Eski kumaşı ikiye katlayıp içine pamuk doldurabilirsiniz. Yaratıcılık sizin!
Bahar demek takı demek! Kışın çok kullanamadığımız kolye ve bilezikler geri dönüyor. Doğrusu mugglelar takı işinde bizden daha iyi. Kenarda köşede sattıkları çeşit çeşit kolye ve bileklikler bulmak mümkün. Hemde bütçenizi hiç zorlamadan. Ayrıca yaratıcılığınızı kullanarak kendiniz de yapabilirsiniz. Ancak çok ağır taşlar kullanmamanızı tavsiye ederim. Bileğinize ağırlık yapacağından sizi rahatsız edebilir. Onun yerine örgü bilezik çeşitlerine yönelebilirsiniz. Hem daha hafif, hem daha renkli olacaklardır. Bu arada, bileziğinizin çok sıkı olmamasına dikkat edin. Boncuk geçirdiğiniz ipin bileğinizi kesmeyeceğinden ve esneyebilir olduğundan emin olun.
Baharda saçımızı salık bıraktığımızda renkli, büyük, fiyonklu taçlar veya küçük renkli tokalarla önümüze gelmesini ve görüşümüzü kısıtlamasını engelleyebiliriz. Cadı modasında örgü, bu sene de zirveye yerleşecek gibi görünüyor. Makyaj konusuna girecek olursak, bahar doğallık zamanıdır. Etrafımızdaki her şeyin doğal olduğu bir dönemde bizde çevremize ayak uydurmalıyız. Bu yüzden mümkünse makyaj yapmalıyım, doğal olalım. Eğer yapacaksak da, pastel tonlarını kullanabiliriz.
Sakın gardolabınıza saptanamaz genişletme büyüsü yapmayı unutmayın!
Peki, bahara hazır mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WITCH WEEKLY - NİSAN 2016
FanfictionSihir dünyasının son haberlerini, dedikodularını, ayın büyülü yiyeceğini, gezilecek yerleri ve daha nicesini kaçırmayın!