Takımınıza Tezahürat

147 24 0
                                    

Merhabalar Quidditch severler! Bu sayımızda size Quidditch takımlarını tanıtmak istiyorum. Eminim birçoğunuz tuttuğunuz takım hakkındaki her bilgiyi ezberlemişsinizdir ancak diğer takımlarla ilgili bir şeyler öğrenmek istiyorsanız bu yazı sizin için ideal. Britanya ve İrlanda takımlarından bu yazımda bahsetmeyeceğim. Bunların çoğunu duymuşsunuzdur. Bu sefer sizlere başka ülkelerin takımları hakkında bilgi vermeyi istiyorum. En yaygın olanlarından bahsedeceğim genel olarak.

Afrika kıtasında olan takımlardan biriyle başlayalım, Patonga Proudsticks. Patonga Proudstick bir Uganda takımı. Son Quidditch Dünya Kupası'nda Uganda'nın milli takımında 6 oyucuları bulundu. Bu da bir milli takımda bulunan en fazla aynı kulüp takımı oyucusu rekoru.

 Bu da bir milli takımda bulunan en fazla aynı kulüp takımı oyucusu rekoru

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Avrupa Ligi'nden Vratsa Vultures'i tanıyalım şimdi. Bu ligin en ünlü takımlarından biri. Avrupa Kupası'nı tam 7 kez kazandılar ki bence bu oldukça etkileyici. Uzaktan gol adı verilen gol türünü kullanmaya başlayan ilk takımlardan biridirler. Almanya Ligi'nde "bir ejderhadan daha yırtıcı ve iki kat daha akıllı" sloganıyla dikkatimi çeken Heidelberg Harriers var.

Avustralya Ligi'nde Woollongong Warriors ve Thundrella Thunders çok başarılı takımlar. Bu iki takım tam anlamıyla ezeli düşmanlar ve maçları oldukça sert geçiyor.

Kuzey Amerika'da Kanada takımlarından biri olan Moose Jaw Meteorites her maçlarından sonra süpürgelerinin üstünde, asalarından kıvılcımlar çıkararak tur atıyorlar bu da onları izlemeyi ilginç ve zevkli kılıyor. Amerika Birleşik Devletleri'nde Quidditch türevi olarak oluşturulmuş Quodkap -başka bir yazımda hakkında detaylı bilgi vereceğim- oyununu nedeniyle bir süre pek gelişemeyen Quidditch şu zamanlarda daha aktif olarak oynanıyor. ABD takımı Fitchburg Finches iyi bir başarıya sahip. Arayıcıları Maximus Brankovitch III Amerika Milli Takımı'nın şuan ki kaptanı.

Güney Amerika'nın en başarılı ülkesi olarak Peru'dan bahsedebiliriz. Peru takımı Tarapoto Tree-Skimmers'ın Dünya Kupası'nı kazanabileceğine inanıyor kazanırlarsa Dünya Kupası'nı kazanan ilk Latin takımı olacaklar.

Asya'da Quidditch'in yoğun olarak oynandığı ülke Japonya. Toyohashi Tengu ligde çok başarılı ve azimli. Japon takımları yenildiklerinde süpürgelerini ateşe veriyorlar ve bu Uluslararası Büyücüler Konfedarasyonu Quidditch Komitesi'nin pek hoşuna gitmiyor. Bu durumua karşın yakma törenlerini sürdürüyor bir şekilde geleneklerini devam ettiriyorlar.

Bugün sizlere farklı kıtalardan ve ülkelerden Quidditch takımlarını kısa kısa bilgilerle tanıtmaya çalıştım. Umarım biraz fikir verebilmişimdir bu takımlar hakkında. Bir dahaki sayıya kadar görüşmek üzere. Süpürge üstünde kalın!

WITCH WEEKLY - NİSAN 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin