Bu Ay Neler Var?

559 45 3
                                    


İkinci sayımız da sonunda sizlerle! Bu anı ne kadar beklediğimizi tahmin bile edemezsiniz!

İlk sayı için gelen ilgi o kadar hoştu ki... Hepinize tekrar tekrar teşekkür ederiz! Ama sizinle söylemeye üzüldüğümüz bir şeyi paylaşmak durumundayız. Witch Weekly üç aylık bir araya giriyor.

Bir çok farklı nedenlerden bu kararı almamız gerekti. Biz de mutlu değil- Tamam, peki şakaydı!

Bugün 1 Nisan, diğer bir deyişle de Nisan Aptalları Günü. Büyücülerin ansiklopedilerinde bu günle ilgili çok farklı efsaneler var. Haydi, birkaçını okuyalım.

Çok eski bir zamanlarda, batıl inançlara oldukça takıntılı olan bir büyücü varmış. Efsaneye göre adamotlarının kendisine şans getirdiğine inanırmış. Bir gün, köyün hınzır gençlerinden biri, yaşlı büyücüye "Koş, adamotların yanıyor." demiş. Büyücü, otları yanmasın diye koşarken o kadar komik gözüküyormuş ki, hınzır genç ve arkadaşları bunu bir gelenek haline getirip her 1 Nisan'da yapmaya başlamışlar.

Pekala, fazla inandırıcı olmadığını kabul etmeliyim. Başka bir efsaneye göreyse de, aynı olay yaşlı bir büyücü ve genç büyücü arasında değil de yaramaz bir Gryffindor ve Hufflepuff arasında gerçekleşmiş.

Bir grup Büyü Tarihi araştırmacısı da ısrarla gerçeğin Muggle'lar olduğunu söylüyor.

Tabiki biz dergimizde efsanelerden falan bahsetmeyeceğiz. Konumuzu şimdiden tahmin edebiliyorsunuzdur!

Konumuz.... Şaka! (Badumtıs)

İşte bu ayki bölümler;

•Ayın Büyüsücü; George Weasley
•Andromeda ile Fransa
•Mackenize ile Çakal Burcu
•Rita ile Dedikodu Kazanı
•Monoceros ile Elf Makarnası ve Muggle Bayıltan
•Dumbledore'un Ordusu ile Röportaj
•Mercury ile 1 Büyü 1 İksir
•Isabella ile Theodore Nott Şimdi Nerede?
•Viola ile Büyücü Modası
•Lena ile Kitaplığınızı Tazeleyin
•Perenna ile Sırga Macerası
•Mercury ile Anketler
•Pollux ile Bellatrix'in Şakası
•Esrarlı Esrar Dairesi
•Lysithea ile Quidditch Takımları
•WW Ivır Zıvır
•Capella ile Büyü Tarihi
•Thalassa ile Quizler
•Belanda ile Muggle Eşyaları
•Cassie'ye Sor, Malfoy Olmayan Bir Slytherin'li
•Brendon ile Çapulcu Haritası
•WW Yazarı Olmak İster Misiniz?

Ve;
•Viola ile Cadı Modası
•Rita'nın Çok Özel Set Arkası Dedikoduları

WITCH WEEKLY - NİSAN 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin