Hoofdstuk 20

2.9K 142 5
                                    

"Demi, wake up!" Moeizaam open ik mijn ogen.

"Waarom?" Kreun ik zachtjes.

"Het is al half 12." Harry komt binnen gelopen. Ik mompel wat onverstaanbaars en duw de dekens van me af. Ik sta op en werp even een blik op de spiegel. Wauw, ik zie er weer eens geweldig uit... Ik loop naar Harry toe en geef hem een knuffel. Dan druk ik een kus op zijn lippen.

"Goodmorning babe." Fluistert hij.

"Goodmorning Hazz." Ik laat hem los.

"We gaan zo ontbijten/lunchen, kom je ook?"

"Mag ik me even omkleden?" Vraag ik. Harry knikt, maar blijft gewoon staan.

"Alleen." Lach ik. Harry pruilt even en kijkt me met puppy ogen aan.

"Niet die blik!" Zeg ik smekend. "Oké, dan. Jij je zin." Ik schud lachend mijn hoofd en loop naar mijn kast. Ik pak een skinny jeans en een lila sweater met de tekst: 'Music is my life.' en een poppetje met beats op. Ik kleed me snel om en loop dan naar de badkamer om mijn haar te doen. Ik borstel het en doe het in een simpele paardenstaart.

"Klaar." Zeg ik glimlachend terwijl ik de kamer weer in loop. Harry glimlacht terug en pakt mijn hand. Samen lopen we naar beneden. Daar zit de rest op de bank een of andere film te kijken.

"Goeiemorgen." Zeg ik. Sam, die blijkbaar al naar beneden was gelopen, komt naar me toe. Ik aai hem even en kijk nar de rest.

"Ga maar zitten, ik maak ontbijt." Zegt Harry. Ik druk een kus op zijn lippen en ga op de bank zitten naast Niall. Ik kijk naar de tv, de film die op staat is Alvin and the Chipmunks, die vond ik toen ik klein was altijd zo grappig. Wel leuk om die weer eens te zien.

Na een kwartiertje komt Harry binnen gelopen, met twee héérlijk ruikende borden. Nial, rook het zo te zien ook al, want zijn hoofd schiet meteen in Harry's richting. Daardoor moet ik zachtjes lachen. Harry komt naast me zitten en geeft een van de borden aan mij. Het is omelet op brood, en hopelijk is het net zo lekker als dat het ruikt. Maar Harry kennende, hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Ik neem een klein hapje.

"Hmmmm, lekker Hazza!" Zeg ik. Hij glimlacht.

"Dankje, speciaal voor jou." Zegt hij. Ik glimlach en geef hem een lange knuffel. Iemand maakt een 'awh'-geluidje, zal Louis wel zijn, wat ik gewoon negeer. Als ik Harry weer los laat, zie ik nog net dat Niall een stukje omelet van mijn bord pikt.

"Ha! Dat zag ik!" Roep ik. Hij kijkt me met zielige ogen aan.

"Niall, stop that!" Ik kijk de andere kant op, waardoor ik in Harry's grijnzende gezicht kijk.

"Je lacht me uit." Pruil ik.

"Niet, ik lach je toe." Ik zie dat hij moeite heeft zijn gezicht in de plooi te houden.

"Geef maar toe, jullie zijn allemaal tegen mij!" Roep ik extra dramatisch. De anderen schieten nu ook in de lach, waardoor er een grijns op mijn gezicht ontstaat. Behalve dat ik iedereen moet missen, is deze ontvoering eigenlijk helemaal niet zo erg.

-----------

SORRYYY voor dit korte hoofdstuk, maar het is eigenlijk een beeje opvulling.

Comment/Vote?? *Puppy eyes*

Xxxx

Escape  Ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu