"Harry. Demi. Wake up." Ik open mijn ogen en zie dat ik niet in mijn eigen kamer lig. Oh ja, dat is waar ook. Ik was bang en ben bij Harry gaan slapen.
"Dit is één van de schattigste foto's die ik ooit heb gezien." Louis houdt zijn mobiel omhoog, waarop een foto van Harry en mij te zien is. Slapend.
"Lou!" Roep ik. Ik schiet overeind. Harry, die de foto ook gezien heeft, springt uit bed.
"We pakken 'm!" Zegt hij tegen mij. Lous laat zich dat geen 2 keer zeggen en maakt zich uit de voeten, met mij en Harry achter hem aan.
"Lou! Wis die foto!" Roep ik, terwijl ik achter hem aan de trap af ren.
"Nooit!" Roept hij over zijn schouder heen. In de gang struikelt hij over een paar schoenen. Ik duw hem op de grond en ga op zijn buik zitten. Zo probeer ik zijn mobiel af te pakken. Harry is inmiddels ook beneden aan gekomen en kijkt grijnzend naar ons.
"Hazz, help dan!" Zeg ik, want alleen krijg ik die mobiel niet te pakken. Zayn komt vanuit de keuken de gang in gelopen en schiet in de lach door ons.
"Wat is hier aan de hand?" Vraagt hij lachend.
"Louis heeft een foto van Harry en mij gemaakt terwijl we lagen te slapen." Zeg ik en ik graai naar Louis' mobiel.
"Jullie lagen er zo schattig bij!" Verdedigd Louis zichzelf. Zayn pakt de iphone van Louis af en bekijkt de foto.
"Het is inderdaad een schattige foto." Zegt Zayn, terwijl hij de mobiel in zijn zak duwt.
"Zayn!" Zeg ik met een pruilipje.
"Ja?" Vraagt die op een onschuldige toon.
"Die foto.." Antwoord ik.
"Wat is daarmee?" Achter me hoor ik Harry en Louis grinniken.
"Oh kom op!" Ik loop naar de woonkamer en plof neer op de bank, tussen Liam en Niall in.
"Jullie willen me toch wel helpen met die foto wissen?" Vraag ik. Ze kijken me aan alsof ik gek ben geworden, waardoor ik in de lach schiet.
"Laat maar." Lach ik. Louis, Harry en Zayn komen ook binnen en gaan zitten.
"Wat gaan we doen vandaag?" Vraag ik.
"We kunnen Truth or Dare doen?" Stelt Louis voor. Ik knik even.
"Ik ga zo wel eerst even douchen enzo." Zeg ik.
Helemaal opgefrist en aangekleed loop ik naar beneden. Ik ga zitten op de bank en kijk naar de tv, waar een of ander suf programma bezig is. Zayn en Harry zijn nog boven bezig, dus zijn de andere jongens maar tv gaan kijken.
"Wat voor saai programma is dit?" Vraag ik mezelf hardop af na een tijdje.
"Geen idee, maar er was niks beters op." Antwoordt Niall. Ik knik. Dan zijn er wel echt heel slechte programma's bezig!
"Ready!" Roept Harry, die de kamer in komt gelopen. Hij heeft een zwarte jeans aan met een simpele blouse erop. En er hang een zilveren kettinkje om zijn nek. Hij ziet er leuk uit. Ik voel de kriebels weer door mijn lijf gieren. Hoe kan je kan je nou verliefd worden op je ontvoerder/verkrachter, zul je denken? Nou, blijkbaar kan dat dus.
"Zayn is bijna klaar, zei hij net, dus we kunnen nog een potje fifa doen." Grapt Harry.
"Is hij zo lamgzaam dan?" Vraag ik lachend.
"Neuh, valt op zich wel mee, maar hij zegt altijd dat hij bijna klaar is en dan duurt het nog een half uur." Zegt hij terwijl hij naast me gaat zitten.
Een tijdje later komt Zayn ook binnen gelopen. "Hè hè, daar ben je eindelijk!" Roept Louis uit, waardoor de rest in de lach schiet. Zayn grinnikt even en gaat ook zitten.
"Wie begint er?" Vraagt Zayn.
"Ik begin wel." Zegt Harry. "Demi, Truth or Dare?" Ik denk even na, maar besluit om voor Truth te kiezen.
"Wat is het meest gênante dat je ooit hebt meegemaakt?" Vraagt hij.
"Ehm... Laat me even denken, hoor." Zeg ik. "Dat was toen mijn beste vriendin dacht dat ik met iemand naar bed was geweest en ze dat nét iets te enthousiast over het schoolplein riep." Zeg ik. "Iedereen staarde me aan, ik kon wel door de grond zakken."
"Ja, snap ik best." Reageerd Niall.
"Ja, en het ergste was, dat ik toen een vriendje had."
JE LEEST
Escape Ft. One Direction
FanficAls Demi wakker wordt, weet ze niet waar ze is. Sterker nog, ze weet helemaal niks meer. De jongens van One Direction hebben haar ontvoerd. Ze doet er alles aan om te ontsnappen, zeker als ze er achter komt wat de jongens met haar willen gaan doen...