KLİŞE? KLİŞE-15

801 54 50
                                    

KLİŞE BİR HİKAYE
Bu sbh da alarmımın sesiyle uyandm ve ona uzun bir küfür ettm.Çnk format böyle.Banyoya gidip banyo yaptm sabahın köründe.Bliyorm şuan bana diyorsnuz ki; "Ben daha uyanmaya üşeniyom amuğa goyum."
ama bn çilekli frambuazlı ananaslı tavuk dışkısı soslu, inek sümüğüyle karamelize edilmiş maymun poposu kokmalıyım.Bu yzdn her dakika banyo yapıyorm.Nys, banyo yaptıktan sonra saçlarımı tarayıp odama geri döndüm.Hemen üstümü giydim.Yine her zamanki gibi abartılı olmamıştım.Üzerime kuş bokunun akı renginde olan tuvaletimi giymiştm.Ayakkabı olarakta Cindirella'nın ayakkabısından gydim ama diğer eşi Cindirella'daydı.O beyinsz sürtük ayağından çıkardığı zmn ben almştm.Prens amk keli de bulamamıştı ayakkabının eşini.Böylce masalın içine sıçmıştm.Ayy nys, makyj masama geçip altında duran gizli kutumu çıkarttım.Evimiz boyanırken çalmıştım.
FİLLİ BOYA!
Artık o kadar profesyonelleşmiştim ki -biliyorum okuyana kadar ananız ağladı- suratımı kutuya soktum ve çıkarttığımda gayet doğal gözüküyrdm.
Amaa saçımı bu sefer farklı yapmaya karar verdim.Gelinin kız kardeşi saçından değil de gelinin ebesinin dayısının eltisi saçından yaptm.Bğndnz dimi? Tşk ederm.
Parlaklıktan göz bozacak kadar payetli olan çantamı alıp aşağıya indm.Babamla annm yine kavga ediyrdu.Onlrdan nefret ediyorm.Bni hiç sevmiyorlar.
"Bi bitmediniz amk." Diyip kapıya yöneldim.
Onlr beni takmadığı için sorun olmdı.
Bu arada o MeriçYağızAteş'e hesap soracaktım.Bni öpmüştü1!1!1!1!1!
***
Okula şoför bırakınca arabadan hızlıca indm.Hrks bna bakıyordu.Bnde utanıp kafamı önüme eğdim.Çabucak sınıfa koşup hayatımın anlamı olan Selambenmasumkızınkankası'na sarıldım.Birlikte birz dedikodu yptk.Snra bn sırama geçtim.MeriçYağızAteş hala gelmemişti ama hoca snıfa gelmişti bile.
Dersi kimse takmıyordu.Napalım, bizde böyle.
Dersin sonlarına doğru MeriçYağızAteş sınıfa aniden geldi ve sıramıza geçti.Hocamız da hiç takmıyordu tabii.
"Ooo MeriçYağızAteş, hep böyle geç gel tamam mı amk keli." dedi.
Şka şka götümdn attım.
MeriçYağızAteş çok sinirliydi.Bn de ondn nfret ediyordm ama ne oldğunu sormlıydm.Sonuçta meraklı bir ameleydm.
"Ndn bu kadar sinirlsn?" ddm.
"Snne be slk." diye karşılık verdi.Gözlrimi devirip önüme döndüm.Birkaç dakika sonra zil çaldı ve sınıfa çok yakışıklı, kasları boyum kadar olan bir çocuk girdi.
Bizim sıraya doğru yaklaştı.MeriçYağızAteşi yakasından tutup kaldırdı ve yumruk attı.
Bnde hemen çığlık attım.
"Aaaaağğğağğaaağğğ"
MeriçYağızAteş yerden kalkıp çocuğa vurmaya başladı.Tabii ki bad boy olduğu için tek vuruşta çocuk öldü.
Şka şka ölmedi, yere düştü.
Bn ultra gerizekalı, 8 IQ'lu oldğm için yerdeki çocuğu kaldırıp;
"Nağğğpıyorsun gerizekalıaaağğğ!1!1!" diye bağırdm MeriçYağızAteş'e.
O da bni kıskanıp sınıftan hızlıca çıktı.Çıkarken sinirli oldğu için sınıfın kapısını da yanında götürdü.
Yerdeki çocuğa "Adın ne?" diye sordm.O da dedi ki;
"Bn Wattpad'in meşhur karakteri,
"MasumKızıTecavüzİçinKaçıranYakışıklıPiç..."

Merhaba kankslaaar!
Şimdi size bir soru soracağım kitap hakkında.
KANKSLAR, kitabı klişe bir hikaye tarzında (bu bölümde olduğu gibi) mı yoksa klişe bir şey tarzında mı yazmaya devam edeyim? Klişe bir şey tarzında yazarsam yine aralara klişe hikayeden kesitler koyarım ama klişe hareketler, sözler vb. ağırlıklı olur fakat klişe hikaye tarzında yazarsam tüm bölümler bu bölüm gibi olur.Sizce nasıl yazmalıyım? Yorumlara yazarsanız çoook iyi oluuur🖤❤️

KLİŞE? KLİŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin