KLİŞE? KLİŞE-25

120 11 12
                                    

Hatırlatma:
"Bu akşam yemeğe çıksak nasıl olur?" Diye soran GötüYiyenMert'e mutsuz bir şekilde baktm. Sınıf sessizleşince etrafıma bakındm. Sınıftaki dedikoducular ve MeriçYağızAteş bize bakıyordu. Ne demeliydim??? Evet mi?? Hayır mı???

Ha ha! MeriçYağızAteş'i kıskandırma vakti. Bu fırstı değerlendirmlydim. Ağzımı yaya yaya "Ağğğhh oluğğğrrr" diyip sırıtmaya başladım.
GötüYiyenMert ağzıma bakıp tuvalete koştu. Bn de peşinden koştum. Erkekler tuvaletine onunla birlikte girdm. Bizm okulda böyle şeylr normal tabii ki laiq olun birz çhomarlar .s.
"Nldu GötüYiyenMert?" Demeye kalmadan GötüYiyenMert yaklaşık iki litre kustu. Sonra bana bakıp "Dişinde maydonoz var." Ddi.
"O may gad!!!!!!" Ddm ve dişimi temizldm. Yazar hnm siz ne slksınız. Bn masum bir kızım. Kusursuz olmam gerekiyor.

Hele hele kaşara bak hele.

GötüYiyenMert'le beraber sınıfa gittiğimizde herkes bize bakıyordu. Özellikle MeriçYağızAteş adeta bakışlarıyla beni dövüyordu. Yanında oturan SürtükCerenHerkeseVeren fırsattan istifade diğer yanındaki çocuğa kendni elletiyordu.

Hikayede herkes kendi görevini yapıyor napalım

GötüYiyenMert'le sıramıza oturdk. Bn uyumaya bşldm. GötüYiyenMert'te sıranın altındn bacağımı okşuyordu. Gittikçe yukarı çıkmaya bşldı. Bn masum olduğm içn ona tebessüm ettm.

ÇOK TATLI YHAAAA .d

Tam uykuma dalmak üzereyken MeriçYağızAteş yanımıza gelip GötüYiyenMert'i sıradan kaldırıp yüzüne yumruk attı. Bn de aaağğğhhhhhhhhrr diye çığlık attm. "Nağptığını zannediorsun sn!!!!!!!" dedim.

"Ağhrrrr seni elliyordu ağğrrrr!!!!!" Diye bağırdı MeriçYağızAteş.

Havladı*

GötüYiyenMert ayağa kalkıp MeriçYağızAteş'e doğru yürüdü.

"Be amınakodumun sanane lan kız da istiyor?"

Lan bu hikayede en mantıklı sen konuşuyon

GötüYiyenMert'in bu sözleriyle cırlamaya başladm. Bn masum kızdım. Namusuma laf edemezdi! Bn sadece MeriçYağızAteş'i kıskandırmk istmştm.

He kıskandırma bahanesiyle elletcen yani herkese

MeriçYağızAteş GötüYiyenMert'i yere yatırıp yumruklamaya başldı. GötüYiyenMert nakavt olunca MeriçYağızAteş o havalı sevinç gösterisini yapmaya başladı... Ahhh...Kalbim...

MeriçYağızAteş GötüYiyenMert'in üzerinde çılgınca tivörk yapıyordu. Çılgınca. Shake it! Shake it!

Wow! It was cool

Herkes MeriçYağızAteş'in bu havalı hareketiyle  ondan korkup geriye çekildi ve SürtükCerenHerkeseVeren ortaya çıktı. İnsanların arkasında birine veriyormuş meğer. Kalabalığı bulunca kaçırmak istememiş.
SürtükCerenHerkeseVeren'in işi bitince hmn MeriçYağızAteş'in yanına geldi.

"MeğriçYağızzAteğşş..." ddi dudaklarını büzerek.

"Sanane bu kızdan, ne yaparsa yapsın. Sanane! Sen beni seviyorsun. Aptal!"

"SürtükCerenHerkeseVeren... beni yanlış anladın. Ben herkese karşı böyleyim. Ayrıca bana insanların yanında bir daha bağırma!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KLİŞE? KLİŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin