KLİŞE? KLİŞE - 17

511 46 59
                                    

Hatırlatma;
"Yani... Şimdi biz, ikimiz..."

"Evet?"

"Biz neyiz orospu çocu!" diye bağırmıştım!
-
MeriçYağızAteş, bana anasına taciz etmişim gibi bakarken ben de utanıp ellerimle oynamaya başladım. MeriçYağızAteş kaşlarını çattı, ağzı açık kaldı ve bir yandan da elleri yumruk şeklini almıştı. Gerçekten korkmaya başlamıştım. Dikkatle onu izlemeye devam ettim. Sıradan hızlıca kalktı ve sınıfın ortasına geçti. Şaşkınlıkla olacakları beklerken içimden dua ediyordum. Hoca önüne dönüp konuştu;

"Napıyorsun amk keli, dersteyiz."

MeriçYağızAteş umursamadı ve ona bakan şaşkın gözlere aldırmadan konuşmaya başladı.

"Arkadaşlar merhaba, öncelikle ben dj dikkad."

Bir saniye duraklayıp devam etti.

"Biz seninle... Ekmekle tuz gibi, yaz gününde buz gibieeeeğ, sekizle dokuz gibieeeğ ayrılamayıııız!!!" Şarkısını söyleyerek tivörk yapmaya başlamıştı.

Poposunu çılgınca sınıfa doğru sallıyordu!!!

Onun bu tehditkar hareketi karşısında herkes sırasına sinmişti. Neden ondan bu kadar korkuyorlardı ki? Bn masum bi avel olduğum için onun sırrını çözecektim!

Bu arada MeriçYağızAteş hala soruma cevap vermemişti. Pardon, vermişti...
Bu şarkıyla bana kanka olduğumuzu mu söylemeye çalışıyordu?
Gözümde biriken yaşlarla birlikte avuçlarımı tırnaklayıp hızlıca sınıftan çıktım.

Kızlar tuvaletine koşup ağlamaya başladım.
Bende dokuz nokta sekiz oranında sakatlık olduğu için dengesiz hareketler yapabiliyordum. MeriçYağızAteş'i sevmiyordum, ondan nefret ediyordum, beni öpmesine kızıp, bende karşılık veriyordum ama ... Ben ne istiyordum... Neydim ben... Neydim...

Orospu... (yazarın kendi iç sesidir, aldırmayınız, tşk.)

Ben salya sümük ağlarken tuvaletin kapısı birden açıldı. MeriçYağızAteş gelmişti!!!

"Ya sıçıyo olsaydım, orospu çocu!!" Diye bağırdım ağlamaklı sesimle.

"Sn bana sormadan niye buraya geldin!!!!!!" Diye karşılık verdi.

"Bn senin malın mıyım he! İstediğin gibi kullanamazsın bniiii!!!!1!1!1!1!"

MeriçYağızAteş, susup bana doğru gelmeye başladı. O bana geldikçe geri gidiyordum. Geri gitmek baya mantıklı bi çözümdü, değil mi ✅
En sonunda beni duvarla kendi arasına sıkıştırdı. Göz yaşlarımı saklamak için kafamı öne eğdiğimde, eliyle çenemi kaldırmaya çalıştı ama izin vermedim.

Aslında sümüklerini görmesin diye öyle yapıyor kankslar, kanmayın.

"Bak, ben..." Dedi.

"Ne sen...Sen ne!!!! O kadar kişi arasında bana bunları yapmamalıydın! Ben sana sadece bi soru sordum. Bu kadar sert cevap vermemeliydin!"

"Bak... biz seninle olamayız, tamam mı? Sen beyazsın, ben siyah. Seni kirletirim ben..."

"Niye beni öpüp duruyorsun o zaman amınakoyim!" Diye bağırdım.

Bu sırada kimse tuvalete gelmiyordu. Bu da bizim şansımız, kudurun ✅

"Eğer hoşuna gitmiyorsa bir daha öpmem amınakoyim!" Dedi.

Cidden bunu diyeceğini tahmin etmemiştim. Hızlıca ondan sıyrılıp kaçtım. Bu cümle tüm QalBimi PaRamParça eTmiŞti...

Merhabaaa!!!
Uzuuuuun bir aradan sonra geri döndüm. Okul yüzünden Wattpad i silmiştim ama geri yükledim daha demin ve kitabın 7 k olduğunu gördüm. Hızlıca bi bölüm yazmaya çalıştım. Umarım düzgün olmuştur. Büyük ihtimalle Wattpad e devam edeceğim ama fazla aktif olamayacağım. (Okul yüzünden -_- )
Neyse, çok beklettiğim için özür dilerim, sizi seviyorum!

KLİŞE? KLİŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin