Slm. Bn DoğaSuMasal... MeriçYağızAteş ile ayrılmamızın ardından tam iki gün geçmişti. MeriçYağızAteş o günden sonra okula gelmemişti. Onu özlüyordm... peki neden özlüyordum... Sevgili bile değildik... Birbirimizi sevdiğimizi bile söylememiştik ama...
Dur ben devam edeyim. Ama ona verdin.
Aynn yazar. Bn çok masum olduğm için ona verdm. Şuan çk pişmndm. MeriçYağızAteş bni elde etmşti. Her şey için artık çok geçti. Onun sürtüklerinden biri olmuştum. Bn bir sürtük olmuştm!
Vay canına.
Şuan İngilizce dersindeydik. Kafamı sıramdan kaldırdım ve hızlıca sınıftn çıktm. Hocanın arkamdan "Çıkın zaten ben burda boşuna ders anlatıyom dimi amk." Dediğini duydm ama umursamadım. Burası normal bir okul değildi ztn. Belalı bir okuldu. Herkes istediğini yapabiliyordu.
Kızlar tuvaletine dolu gözlerimle koştm. Kapıyı kapatıp ağlamaya başladm. Gözlrimde yaş kalmayınca idrarıma kadar ağladm. Sarı sarı göz yaşları.
Çok havalı.
Tuvalettn çıktığımda zil çalmıştı. Koridordaki öğrencilerin çoğu ya şakalaşıyor ya da yiyişiyorlardı. Sonra. Durdum.
O...
O...
MeriçYağızAteş gelmişti! Onu gördüğüme çok sevinmiştm ama belli etmemeliydm. Hmn MasumKızınKankası'nın yanına gittm ve birlikte koridora çktk. MeriçYağızAteş beni izliyordu. Çok düşünceli görünüyordu. Gözlerimi ondan kaçırdım ve MasumKızınKankasıyla konuşmaya başladm. Tam o sırada... MasumKızınKankası ve bn bir şok geçirdk... MeriçYağızAteş ve SürtükCerenHerkeseVeren öpüşüyordu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O an boğazımda bir yumru hissettmm... Ağlama DoğaSuMasal, ağlama.
MasumKızınKankası ve bn hızlıca sınıfa ilerldk. Çantamızı aldığımız gibi okuldn kaçtık. Tam otobüs durağının oraya gelmiştk ki bileğimdeki elle durdum."Ne yapıyrsun!?!?" ddm benim bileğimi tutan MeriçYağızAteş'e
"DoğaSuMasal... Ben SürtükCerenHerkeseVeren'e eskiden beri aşıktım. Hayatımdan git."
Söylediği sözle beynimden vurulmuşa döndüm.
Oha ln beyni varmış.
O zamn ndn benimle birlikte olmuştu, bni öpmüştü, bana bni sevdiğini söylemişti... Bni korumuştu... Yalan mıydı bunlr???
Ona hiçbir şy demeden MasumKızınKankası'yla beraber otobüse bindik. Ağlamamak için kndimi tutuyordm. Eve geldiğimizde MasumKızınKankası bana akıl vermeye başladı.
Sonunda aklı olan biri geldi amk.
"Bak şimdi kızım, öyle ağlamak üzülmek yok. MeriçYağızAteş sana böyle yaptıysa sn de ona aynısını yapacaksn."
"Ama bn... başka birisiyle öpüşemem!"
"Tm. Öpüşme o zmn. Kıskandır sadece. Bak mesela MeriçYağızAteş'e sinir olan bi çocuk varya, hani sendn hoşlanan."
Hızlıca kafamı salladm. GötüYiyen'den bahsediyordu.
"Neydi onun adı?"
"GötüYiyenMert ddm hızlıca."
Bunun adı neden böyle amk.
Ha masum kızdan hoşlanmaya totosu yediği için.
"Hah, şimdi o GötüYiyenMert ile flörtleşmeye çalış. Hatta belki bakarsın onunla mutlu hissedersin kendini. Unutursun MeriçYağızAteş'i."
"Ona aşık değilim. Onu unutmama gerek yok." Ddm hışımla.
MasumKızınKankası tamam deyip yatağa yattı. Bu gece bizde kalacaktı.
*
*
*
Sabah gözlerimi açtığımda alarmımı kapatıp lavaboya gittm. Elimi yüzümü yıkadım. MasumKızınKankası ile beraber kahvaltı yaptık. Formalarımızı giyindik ve saçımızı yaptk. Bugün güzel olmalıydm. Bu yüzdn altın rengi sim tercih ettm saçımda.
Hazırlandıktan sonra okula geldik. Artık MeriçYağızAteş'in yanında SürtükCerenHerkeseVeren oturuyordu. Bn de MasumKızınKankası'nın yanına geçtm. Sınıfa MeriçYağızAteş ve biricik sevgilisi geldi. MeriçYağızAteş bana baktı huzursuca ve sırasına gitti. Sıramıza...AHHH KALBİMMM ACIYOR.
MasumKızınKankası beni dürtükleyince "ne var" diye tısladm. Eliyle GötüYiyenMert'i gösterdi ve "Yanı boş. Git otur bnc." Dedi.
Ama bn oturmazdm. O benim yanıma otursun.MasumKızınKankası benim arkamdaki sıraya geçince bu GötüYiyenMert'in dikkatini çekmişti. Hemen eşyalarını alıp yanıma geldi.
"Oturabilr mym?" Dedi.
"Tabii ki." Ddm.
MeriçYağızAteş bize alev saçan gözlerle bakıyordu. Hoca ders anlatmaya başlarken GötüYiyenMert'le koyu bir sohbete dalmıştk. Konu MeriçYağızAteş'ten açıldı.
"MeriçYağızAteş ile aranızda ne var?" Ddi.
"Hiçbir şey. Sadece... onun sandığım gibi biri olmadığını anlayınca konuşmayı kestik." Ddm.
Sen mi kestin la
"Evet. Onun SürtükCerenHerkeseVeren'den başka bi kızla yakın olacağını düşünmüyordum zaten." Dedi.
"Nasıl yani?" Ddm kaşlarımı çatıp.
"Yani... Bu SürtükCerenHerkeseVeren'i MeriçYağızAteş uzun bir süredir seviyor ama kız MeriçYağızAteş'in sevgisini çıkar için kullanıyor. MeriçYağızAteş'ten herkes çok korkuyor ya hani... Ama aralarındaki ilişki çok saçma. Bu SürtükCerenHerkeseVeren gerçekten ismine yakışan bir biçimde herkese veriyor. MeriçYağızAteş'in bunu gözü bile görmüyor. Kız MeriçYağızAteş'in anasına kaysa sonra onu bir güzel öpse MeriçYağızAteş'in siniri hemen geçer." Ddi.
"O zaman baya aşık bu kıza." dedm sorar gibi
"Yani bilmiyorum ama bnce uzun bir süredir SürtükCerenHerkeseVeren'i sevdiği için ve ondan bazı zamanlarda karşılık aldığı için böyle davranıyor. Ceren herkese kepçeyle veriyor, MeriçYağızAteş'e çay kaşığıyla. Anladın mı?" Diyp göz kırptı.
Yüzümü buruşturarak güldm ve omzuna vurdm. Birlikte çok gülünce hoca bize baktı."Bi susun amk ders anlatıyorum." Dedi.
Bn dudaklarımı birbirime bastırıp gülmemeye çalışırken GötüYiyenMert konuştu. "Hocam dinleyen mi var amk?"Cidden çocuk götü yiyenmiş.
Zil çalınca GötüYiyenMert ile konuşmaya devam ettik. Gözlerimin içine içine bakıyordu. Ona baktıkça MeriçYağızAteş'i görüyordm.
MeriçYağızAteş'in sırasına baktığımda SürtükCerenHerkeseVeren ile yiyişiyorlardı. Biraz daha zorlasalar kız burada hamile kalıp doğurabilirdi.Onlara sinirle bakıp kafamı çevirdm.
"Bu akşam yemeğe çıksak nasıl olur?" Diye soran GötüYiyenMert mutsuz bir şekilde baktm. Sınıf sessizleşince etrafıma bakındm. Sınıftaki dedikoducular ve MeriçYağızAteş bize bakıyordu. Ne demeliydim??? Evet mi?? Hayır mı???