KLİŞE? KLİŞE-13

888 60 38
                                    

KLİŞE BİR HİKAYE
Slm, beni unutmadınız değil mi?
Ben DoğaSuMasal Masumkızoğulları...
Kendimi hatırlattığıma göre şimdi hikayemize geri dönebiliriz.En son MeriçYağızAteş Bedgiller beni öpmüştü ve bende karşılık vermiştim, değil mi?
Şimdi de ona bunun hesabını sormam gerekiyor.Ne yapalım kardeş, format böyle.
Yine her zamanki gibi evden abartısız bir şekilde çıktım.Kırmızı büyük taşlı abiye elbisem, bordo ruj sürdüğüm dudaklarım, gelinin kız kardeşinin giydiği platform topuk ayakkabılarım, slime'ye döker gibi sim döktüğüm saçlarım ile gayet doğal ve sıradan görünüyordum.
Özel şoförümüz beni okula bıraktığında herkes bana bakıyordu.Kafamı önüme eğip merdivenlerden çıktım.Hızlı bir şekilde kendi sınıfıma gelince daha dün tanıştığım ama hayatımın anlamı olan kankimle karşılaştık.Onun adı Selambenmasumkızınkankası'ydı.
Selambenmasumkızınkankası'na dün MeriçYağızAteş Bedgiller'in beni öptüğünü anlattığımda:
"Ohaa kızaaağğm, bence senden hoşlanıyoğğr." dedi.
Bn de "Salak mısın kızağğğm, o yakışıklı bad boy benden hoşlanmaz.Ben Barbara Palvin'im yani şu tipime baağğk.Ayrıca o gerizekalıyı hiç svmiyorm bn." ddm.
Daha sonra birlikte sınıfa çıktık.Orada MeriçYağızAteş Bedgiller'i gördüm.Bna piçimsi sırıtışlar yollarken yanına gittim ve ddm ki;
"Beni niye öptn orospu çocu!?"
Şka şka böyle demedm.
Gittim dedim ki,
"Sn kendini ne snıyorsn grzekalı!Sn beni öpemezsn.O ilk öpücüğümdü.Masumluğumu aldn bndn.Kirlettin bni!"
Sonra elimi kaldırıp ona tokat atacakken bileğimi sıkıca tuttu.Çok cnm yanıyordu.
"Bırksana bni grizekalı, cnm acıyor" dedim.
Bn böyle bağırırken MeriçYağızAteş daha da sıkıyordu.Birden beni sürükleyerek sınıftn çıkarttı.Erkekler tuvaletine götürdü.Tuvaletteki yakışıklı çocuklar,
"Noluyo amuğa goyum!" derken onlara bağırdı.
"Çıkın ln dışarı!"
Onlr da hemencecik çıktılar ve kapıyı kpattılar.Bn de mal olduğm için şimdiye kadar hiç ağzımı açmamıştım.Malım ya.
MeriçYağızAteş bileğimi bırakınca inleyip kızaran bileğime baktım.Çok cnm acıyordu.
"Sn kendini ne zannediyorsn!" ddm.
O da bnm üzerime yürümeye başladı.En sonunda duvara toslayınca kaçacak yerim kalmamıştı fakat o hala glmeye dvm ediyordu.En sonunda bedenlerimiz birbirine deyince utandm ve kafamı eğdim.Yanaklarım kızarmıştı sanrm.
MeriçYağızAteş sonunda konuştu.
"Bn sana istediğim her şeyi yparm.Sn beyazsın, bn siyah.Gel çocuk yapalım gri olsn." dedi.
Şka şka burayı götümden attım.
Dedi ki:
"Sn masumsun.Bn karanlığım.Bndn uzak dur !" diyip bni öptü!
Bnde karşılık verdm ama bunun hesabını ona soracaktm!
Dudaklarını yavaşça çekerken kulağıma eğilip fısıldadı...
"Sn bnmsn masum kız..."

Merhabaaa!
Uzun bir aradan sonra Wattpad'e hızlı bir dönüş yaptım.Bu troll hikayeye de bölüm yazayım dedim.Yazmaya devam edeyim mi arkdşlr?
Bu arada yazarken benim bile sinirlerim bozuluyor, çaktırmayın SLSKDŞSMXNÇSSNÖDNDÖSNSÖND
Neyse aklıma daha saçma fikirler geldikçe yazmaya çalışacağım.See you later bebeqler!💕

KLİŞE? KLİŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin