KLİŞE? KLİŞE-23

179 17 19
                                    

Hatırlatma:
Öpüşmemiz devam ederken elini sırtıma koydu ve beni kendine doğru çekti. Ve gecenin ilerleyen saatlerinde birbirimizin olmuştuk.
***
O gecenin ardından iki gün geçmişti. MeriçYağızAteş'e bakarken çok utanıyordum.

Yaparken utanmıyodunuz .d

O gece eve geldiğimde ailem saatin çok geç olduğunu söylemişti ve babam bana tokat atmıştı. Nfret ediyorm ailemdn!!! Zatn onlarla aram hiç iyi değildi.

Ben ailenin masum kızı merak etmesine şaşırdım. Bu bir ilk.

Onlara Mervelerde kaldığımı söyleyince sakinleşmişlerdi.

Şuan okuldaydk. MeriçYağızAteş'le beraber kantinde sarmaş dolaş oturuyorduk.

"Aşkm?" Ddm birdn.

Senden nefret ediyorumlara noldu masum bitch?

"Ne var?"

Böyle konuşunca havalı olmuyorsun amk keli.

"Sende kaldığım gece ailemden bir sürü azar işittim ve... ve... babam... babam..."

"Ne yaptı baban sana1!1!1!1!1!!1!1" diye kükredi. Ahhhhh korumacı sevgilim bnm!!

.d

"Babam bana tokat attı MeriçYağızAteş."

"Ne????!??????"

Dudaklarımı büzüp ağlamaya başldm.

"Bunu nasıl yapar? Nerede çalışıyor senin baban? Söyle bana. Numarasını ver."

"Ne yapacaksın ki?" Dedim yaşlı gözlerimle.

"Boşver. Sadece... Konuşacağım."

"Haaa?? Olmz. Sakın MeriçYağızAteş. Seninle sevgili olduğumuzu öğrenirse bizi mahveder."

"Hiçbir şey yapamaz merak etme."

"MeriçYağızAteeeeeeeşş..." diyerek dudaklarımı büzdüm ve elimi karın kaslarına koydum.

Ardından "Lütfeeen..." ddm dudağımı ısırarak.

Çok masumlar yhhhaaa abi yhaaa yicemmmmmmmmmmm.

"Ah. Tamam. Kışkırtma beni."

"MeriçYağızAteş, başımıza bu kadar olay geldi. Bu kadr şy yaşadık. Ama bn hala senin anneni, babanı bilmiyorum. Sn bnm hakkımda her şeyi biliyorsn."

"Bilmene gerek yok."

Kaşlarımı çatıp elimi karnından çektm. Ders zili de çalmştı zaten. Hızlıca masadan kalkıp sınıfa doğru yürüdüm.

Sonunda hikayede normal bir şey oldu.

Sınıfa geçince kafamı sıraya koyup uyumaya başldm. Ardından MeriçYağızAteş geldi ve

"Kızdın mı?" Ddi.
Ona cvp bile vermedm.

Hoca sınıfa girdi. Dersimiz matematikti. Herkes ayağa kalktı. Ben ve Meriçyağızateş ayağa kalkmadık.

HAVALI ÇOCUKLAR SİZİİİİİ

Derste kafamı sıraya koyduğumda ağlamaya başladım sessizce... MeriçYağızAteş hakkında hiçbir şey bilmiyordum ama... ama... ama...Ona vermiştim...

LAN SONUNDA DÜŞÜNEBİLME KABİLİYETİ GELİŞTİ.

Gözlerimden yaşlar akarken hata yaptığımı farkettim. Bu şehre daha yeni taşınmıştık, bu okula daha yeni kayıt olmuştum... MeriçYağızAteş'le çok kavga etmiştik. Birbirimizden nefret ediyorduk... Sonra kaçırıldım. Bir anda MeriçYağızAteş'in beni sevdiğini farkettim. Ben de onu seviyordum. O beni kurtarınca güzel bir gece geçirmiştik. Ama bunun olmaması gerekiyordu. MeriçYağızAteş o geceden sonra daha kaba davranıyordu bana. Sanki beni elde etmiş gibiydi... Ahhh keşke vermeseydim!!!!

DUYGULANDIRDIN KIZ BENİ BEYİNSİZ.

Çok sinirliydim. Aniden kafamı kaldırıp sınıftan çıktım. MeriçYağızAteş kaşlarını çatmıştı. Sınıfın kapısını çarpınca arkadan hocanın "Biz burda boş yapıyoz sanki dıbına koyim!!!" Sesini duydum.

Koşarak tuvalete gittim ve ağlamaya başladım. Ardından kapı sert bir şekilde açıldı. MeriçYağızAteş gelmişti. Kızlar tuvaletine!

Alıştık biz koçum.

Kapıyı kilitledi. Ve bana doğru gelmeye başladı.

Kilidi de yanında taşıyor amk.

"Ne oldu?" Diye sordu soğuk bir sesle.

Ahhh... Ona nasıl açıklayacaktım şimdi? Sana verdiğim için pişmanım mı diyecektim?

Evet.

Ben susunca tekrar konuştu. "Neden ağlıyorsun?"

Cevap vermeyince sinirlendi ve bu sefer bağırdı. "Sana yardım etmeye çalışıyorum, cevap versene!"

Ne bağrıyon dıbına koyim.

"Yardım mı? Yardım mı edeceksin? Sen nasıl bir insansın! Nasıl hala bu kadar pişkin olabiliyorsun anlamıyorum!"

Gonuş gari.

MeriçYağızAteş kaşlarını çattı. Açıklamamı bekliyordu.

"Ben sana salak gibi güvendim. Ailemi karşıma aldım. Beni sevdiğini sandım. Bu kadar kısa bir sürede... Ama sen ne yaptın?!"

Lan bu akıllandı herhalde?

"Ne yaptım?" Dedi.

"Hala anlamamış gibi davranıyorsun. O geceden sonra bana değer vermeyi bıraktın. Elde ettiğini falan mı düşündün yoksa beni? Ayrıca senin hakkında adından başka hiçbir şey bilmiyorum!!"

Ama birlikte oldunuz amk??

"Öyle bir şey yapmadım."

"Neden o zaman benimle kaba konuşuyorsun, sorularıma cevap vermiyorsun?"

Lan bunlar normale dönüyo hemen olaya el atmam lazım.

"Seninle kaba konuşmuyorum... Sadece ben böyle biriyim. Başta da böyleydim. Kötü çocuğum ben. Benden uzaklaş öyleyse..."

Hah tamam IQ yine düşmeye başladı.

Bana git demişti. Beni hayatında istemiyrordu artk!!

"Sn... bni istemyorsn artık..."

"İstiyorum ama senin iyiliğin için böyle olması gerekli..." dedi ve bana yaklaştı. Aramızdaki mesafeyi kapattı.

"Ne yapıyorsun?" Ddm.

"Son bir kez..." dedi ve dudaklarıma yapıştı. Ben de tam bir gerizekalı olduğum için hemen karşılık verdim.

Öpüşmemiz yaklaşık 187382 dakika devam etti. MeriçAğızAteş güçlükle dudaklarını ayırıp konuştu.

"Devam edersek durduramam kendimi."

Daha neyine devam edicen amk kızın dudakları kayboldu.

Dolu gözlerimle ona baktım. Her şey bitmişti...
MeriçYağızAteş ellerimi tuttu. Bana sıkıca sarıldı. Eliyle belimi kavrayıp beni kendine yapıştırdı ve boynumu öpmeye başladı.

Bu seni son kez şey yapmadan bırakmayacak sanırım kanki.

Ben 0,5 IQ'lu olduğum için bunca olan şeyden sonra hala beni kullanmasına izin veriyordum.

MeriçYağızAteş güçlükle benden ayrılıp gözlerime baktı. Ahh ağlıyordum...

"Ağlama." Ddi.

"Tm" ddm.

"Kendine iyi bak." Diyip tuvaleti terketti.

O gidince kendimi yere atıp ağlamaya başladım. Bu böyle bitemezdi.!!!!!!!
BİZ AYRILMIŞTIK!!!!!

KLİŞE? KLİŞEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin