4.bölüm

20 1 0
                                    


Gelinlik ve damatliklarimiz multideki videoyu izleyin

Aradan iki hafta geçti kendimi çok daha kötü hissediyorum. Neden bilmiyorum . Aklıma bişi geliyo ama imkansız yani bu kadar kısa zamanda . Yine kusuyorum sanırım artık doktora gitmeliyim.

Daha fazla uzatmadan kalkıp giyindim . Motoruma binip hastaneye doğru sürmeye başladım . Sıra almadım çünki hastane bizim . Gerek yok yani şimdi sıra al sıra bekle ordakileri görüp geril gir içeri filan yazarken yoruldum be direk içeri daldım kan testi yaptılar sonucu bekliyorum ve geldi . Lütfen tahmin ettiğim şey olmasın .Tebrikler Nazli hanım 2 haftalık hamilesiniz dedi ama bütün dünyam başıma yıkıldı ben anne olamazdım. Peki olsam bile savaş onu isticek miydi  .

Ona nasıl bakicaktim istemesse nolcak . Offf ben şimdi napicam derken eve çoktan geldiğimi farkettim. Ne ara doktorun odasından çıktım motora bindim geldim bilmiyorum. Neyse bunları sonra düşünürüm. Şimdi babamlara caktirmiyim .

İyiki çaktırmadan gidiyim dedim . Babam hemen yanıma geldi. Çok üzerime geldi . Nasılsa öğrenilecek. Derin bir nefes aldım ve
Beni sözümü kesmeden dinleyin. Yemin ederim hatırlamıyorum. Aklım başımda değildi. Olsa asla yapmazdim . Çok utanıyorum kendimden. Diyince babam

Noldu kızım niye böyle konusuyosunDedi yüzüne bakamadım. 

Baba ben ..... hamileyim.  Dedim oldu bitti . Oh be rahatladım . Babam  kıpkırmızı oldu annem bayıldı bayilacagim bakışlar attı. Annem bazen babamdan bile korkutucu olur eee sonuçta oda bir mafya . Kimse bişey demiyodu. En son babam sessizliği bozmaya karar verdi.

Babam:Babası kim?  Dedi
Ben:Savaş ama daha yeni öğrendiğim için ona daha söylemedim zaten istemesse gidicem burdan ben masum bi bebeği öldüremem.  Babam ve annem gülümsedi. Ve

Annem: Öyle bişey olmayacak o istemesse bile biz buradayız sanada torunumuzada sahip çıkarız merak etme  . Dedi babamda

Babam :Ee torunum nasıl ne kadarlık kız erkek mi dedi

Annem: Ay iskender ben miyim kadın olan sen misin dedi

Babamda bunun kadın olup olmamakla alakası yok ilk defa torunum oluyor merak ediyorum işte kızım sen bu anana bakma hadi söyle babaya torunum hakkında ne biliyosan dedi

Ben :İlahi baba iki haftalık ve cok da sağlıklı ve cinsiyet için daha çok erken dedim

Babam da sonra sen nasılsın bişeye ihtiyacın varmı ağır kaldırmak yok bundan sonra hatta yat sen söyle şu yastığı arkana koyalım bundan sonra abur cubur yok torunuma iyi bakicaksin kendini yormicaksin ise de gelme zaten seneye lise son olacaksın şimdi dondur okulu yada evde özel ders aldiralim okula da gitme ve daha bir sürü şey ama hiç birini dinlemedim ve hazır uzaniyoken uyudum.

Aşkın İntikamı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin