Yaklaşık 1 yıl oldu . Ama ne savaşı öldüren kişilerden birini bulduk nede bir ipucu. Sanki yer yarildi içine girdiler . Bir yıl. Koskoca bir yıl . Bir insan hiç mi birsey bulamaz ya . Delirecegim.
Hazan yanıma doğru emekliyerek geldi . Anne anne diye sesleniyodu.
Anneciğim sen neden yalnız başına dolaşıyorsun. Kumsal ablan nerde ? Ha anneciğim ha kuzucugum. Diyerek oğluşumu kucağıma aldım. Ve Kumsal canım nerdesin . Hazanı yalnız bırakma demiştim yanıma kadar gelmiş. Kumsal sana sesleniyorum. Cevap versene kızım. Derken Hazan ile birlikte evi dolaşmaya başladık. Hazan ellerini çarpıyordu. Sanırım bu kendince bir dil . Bütün odaları dolaştık. En son çalışma odamda bir not bulduk .Sevgili Nazlı
Bunca zamandır sen ve ailene yalan söyledim. Ama mecburdum. Çok özür dilerim herşey için. Yanınızda kaldığım sürece onlara evde ne iş döndüğünü bulduğumuz ip uçları hersey hakkında onlara bilgi verdim ama inan yapmam gerekliydi. Yanınızda daha fazla kalamazdım. Çünkü benim de ölüm emrim verilmiş. Ailem ellerinde beni heryerde arıyorlar. Ama sana olan tüm sevgim gerçek dostlugum da öyle. Sana yardımcı olabileceğim tek konu savaşın katilini bulman . Savaşın katilinin adı Devrim Akın. Savaşı o öldürttü. Devrimi alaşağı etmek istiyorsan bir oğlu var Mehmet . Oda babasının işlerini yapıyor. Ancak savaşın ölümü ile ilgisi yok. Mehmeti tanırım. Kötünün iyisidir. Ama sana minnet borcum var . Sen beni yanına yardimci olarak almasan ailemi öldüreceklerdi. Bu yüzden sana olan borcumu demir ile ödüyorum. Mehmet i kendine öyle bir aşık et ki terk ettiğin zaman babasını devirsin ve ailesini içten yok etsin . İşte bu Devrim e verilebilecek en büyük hasar .
Kendine ve hazana iyi bak Kumsal ildiz.Hain . Demek bunca zamandır birsey bulamamamin nedeni sensin. Ah kızım seni bir elime geçiriyim bak sana neler yapacağım. Ama şimdilik önceliğim Devrim Akın i öldürmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın İntikamı
ChickLit#19.01.2017 Hikaye yeniden düzenleniyor bölümler aksatilmaksizin gelecektir