Yine seni sevmekten başka hiçbir şey yapmadım bugün.Eni konu çaldı telefonlarım boşver bakmadım bugün.
ne gazete okudum nede bi haber derdi yasakladım bugün .
kaç öpücük olmuş inanamazsin aşkım hesapladim bugün .
dün gece yine tam 3 ay bir gün
dün gece yine tam 3 ay bir gün
Ben koynunda yüz sene bin sene durabilirim
ben Leyla'ya Mecnun'u Ferhat'ı Aslı'yı Kerem'i bilmem ama bağdatı iki gözüm kapalı bulabilirim.
Yine sadece savaşın bana o gece söylediği şarkıyı dinliyorum. Gerçekten çok acıyor . İçim yanıyor. Bu yangın nasıl bir yangındır ki bu kadar acıtır. Güneşin doğmasını ve çevreyi ısıtmasını bekleyen kutup insanı gibiyim . Hala geri geleceğine inanıyorum Savas in . Ama o hiç gelmicek . Çünkü o öldü. Beni korumak için öldü.
Hani böyle face de filan görürsünüz dikenli koltuklar filan vardır . Ben kendimi o koltuğun içinde sıkışmış olarak görüyorum. Sanki bir el tutmuş kalbimi sıkıyor. Ama öyle böyle bir sıkmak değil. Un ufak etmek ister gibi . Benim acı çekmemi ateşlerde yanıp kavrulmami isteyen bir şey.
Allahım bu nasıl bir ateştir böyle. Kor gibi düştü yüreğime. Yardım et allahım dayanamıyorum. Çok acıyor. Biri gelip açımı dindirebilecegini söylese bütün servetimi önüne sererim. Ama yok İşte. Hiç kimse gelmiyor.
Doğan güneşin doğmadan batması gibi bu . Aslında oldukça büyük bir kumar bu . Ama geride bırakacağım bir oğlum Hazan im olmasa hiç düşünmeden kocamin arkasından giderim .
Ama bebeğim daha çok küçük onun yanında olmalı ve savaşın intikamını alıp oğlunu da babası gibi yetistirmeliyim. Hemen yattığım yerden doğruldum. Ve hazan'ın odasına gittim oğlumu hemen kucağıma aldım .Onu öptüm ve mis kokusunu içime çektim .Tıpkı babası gibi kokuyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın İntikamı
Literatura Feminina#19.01.2017 Hikaye yeniden düzenleniyor bölümler aksatilmaksizin gelecektir