"Honestly... I don't need someone who sees the good in me. I need someone who sees the bad and still wants me."
*Caleb*
- Peter, segtíts már! - kiáltottam, miközben az ajtón próbáltam betuszkolni a kanapét.
- Jövök! - kiáltotta, majd felszaladt a lépcsőn és mellém ugrott. - Bocsi, csak a szomszédok szóval tartottak. Először kedvesnek tűntek, de aztán kiderült hogy eléggé mániákus hajlamaik vannak a kerti törpéket illetően, szóval ha nem muszáj, ne menj a közelükbe.
Elnevettem magam.
Peterrel betoltuk a kanapét, majd 25 perc után végre megtaláltuk neki a megfelelő helyet a szoba közepén.
Fárdtan dőltem le rá.
- Egek! Ha már egy ennyitől elfáradok, mi lesz amikor be kell hoznunk a többi cuccot?
- Ne rinyálj már ennyit. - ült le Peter a lábaimhoz. - Megoldjuk, ne aggódj!
- De pont most? - siránkoztam.
Peter elmosolyodott, majd lefeküdt mellém a kanapéra.
- Az később is ráér. - jelentette ki, majd megsimogatta az arcomat.
Lassan felé fordultam és csak mélyen a szemeibe bámultam.
Beatrice már két éve halott.
A napokban lesz a megemlékezése, de nem fogok rá már elmenni. Hivatalosan is új életet kezdtünk Peter-el és már csak ritkán beszélünk az otthoniakkal, ha nevezhetem így őket. De Tobias majd mindent elintéz. Bízom benne, hogy mindent a keze ügyében tart.
- Miért bámulsz? - kérdeztem Petertől.
- Mert gyönyörű vagy. - jelentette ki szemrebbenés nélkül. Ilyenkor tudom, hogy valóban komolyan gondolja.
Elvörösödtem.
Két év együttlét után is sikerül még mindig tökéletesen zavarba hoznia.
- Szeretlek. - suttogtam.
- Én is szeretlek. - jelentette ki, majd megcsókolt.
Mennyire tökéletes helyszín lesz ez a kanapé az elkövetkezendő években a csókcsatáinkra.
Mert Peter-el akarom leélni a életemet és tudom, hogy vele is fogom.
Senki más nem ért meg ennyire és senki más nem tudja azt nyújtani nekem, amit ő.
Tökéletesen kiegészítjük egymást. És minden szuper.
- Tudod min gondolkodom? - kérdezte.
- Na micsodán?
Elmosolyodott.
- Tudom, hogy új életet kezdünk és ahhoz el kell hagynunk mindent ami régi, de egy valamit azért szeretnék megtartani a régi életemből, rajtad kívül.
- Mit? - kérdeztem.
Elnevette magát.
- A becenevedet. - jelentette ki. - A Szerencsétlen-t.
- Mégis miért?
- Mert örökké te maradsz az én kis Szerencsétlenem, akibe hajdanán beleszerettem. És akit igyekszek magam mellett tartani, ameddig lehet.
Elmosolyodtam és átöleltem. Peter karjaiban mindig jól érzem magam.
- Leszek a Szerencsétlened. - suttogtam. - Örökké.
Becsuktam a szemeimet.
Nem is tudom mi történt volna, ha két évvel ezelőtt, aznap, mindketten elveszítjük az életünket.
Egymást.
YOU ARE READING
In love with a Stiff [Divergent fanfiction-hun] //befejezett//
FanfictionEz egy "Beavatott" fanfiction, Caleb Prior/Peter Hayes párosítással.:)